Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Чет 14 юни 2012 21:16


Здравейте, колата е Голф 4 1,8Т 150 коня с чип ( от скоро ) и на бензин колата е ОК . Сложих й ГИ БЛУЕМЕК като я купих и вървеше добре ( настройките на ГИ я захранваха и правеше 0,6 ) . Турбото май беше тръгнало още тогава и сега смених турбото с по голямото KO3S с мисълта да я чипна ( но си беше сток само че с KO3S ). С новото турбо надуване на 0,6 но като пуснех газовата и колата влиза в сервиз , а настройките бяха същите . Като изтриех от компа грешката турбото се оправяше , ама не се сетих тогава само на бензин да я покарам известно време и да разбера дали е от газовата или за това , че няма нов софт (чип). Поразпитах и ми казаха , че намала чип и затова правела така и я чипнах , обаче проблема си остана. Покарах я известно време само на безнин като е чипната - никакъв проблем. И отидох в Аргус (Люлин) кадето е монтирана газовата , човека я настрой и покарах известно време ( нещата уш бяха ок ) но в момента пак проблема остава и вече незнам какво да правя . Ходих пак и искат да ходя на ком. диагностика , а на безнин колата е се едно ритната отзад и няма тоя проблем с 1,2 бара . И другото което се изпусна пичагата , че неразбирал от турбо коли :D Като я закачих на лаптопа ламбда сондата бачка на 25% като е на газ ( на бензин е ок -10% ), а и сега с новите настройки на ГИ-то турбото бачка , изведнъж вече спира и му трябва ден или два и изненадващо се пусне , ту пак не бачка и така отново ,а и харчи повече :( И възможно ли е да се настрой да харчи към 10-11 градско и кън 7 извън при нормално каране на газ :) Мерси Предварително . Поздрави ! :beer

2 Faults Found: - като се появи 2рата грешка сече турбото и преди докато не се изтриеше от ваг компа не тръгваше турбото , но нещо сега след новата настройка ту има турбо , и малко я покарам и пак спира турбото и влеза в сервиз :(
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
00561 - Mixture Adaptation
12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded
Readiness: N/A

А забравих да кажа , че сега се захранва горе-долу добре при +1 бар на газ грубо , не прехвърля от газ на бензин и върви почти като на бензин , ама нещо я спъва и вкарва в сервиз :(
Ще се радвам , ако някой ми помогне и ми препоръча качествен автогаз сервиз за настройка на ГИ-то :да: :beer




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот i.e.i » Пет 15 юни 2012 7:34


Питал съм на доста места ,но не намерих друг сервиз за БЛУЕМЕК.
Настройката задължително трябва да е в движение.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 15 юни 2012 14:47


K03S дори и при еднакъв бууст (0,6) е с по-голям дебит.Още като си бил без чип (което си е съвсем без проблем,а не както са казали газаджийте) газовата не е смогвала да храни колата и е влизала в режим на бедна смес :!: .Внимавай многоо щото така ще си прецакаш колата - тя сега с чипа е станала съвсем бедна сместа (затва е 25%).Отделно компа пази адаптация която се натрупва със стотици километри назад и ся като обърнеш на бензин става мазало.Като цяло трябва да си увеличиш дебита на газ - инжектори и/или изпарител.Виж и дали не е откъснат мъркуча на МАП-а и компа на газовата да не отчита налягането.


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Пет 15 юни 2012 17:04


Днес се поразрових и видях , че изпуска газ точно след газовя горивен филтър . Оправих го и дано е от това било :) Ще пиша ако има още развитие и ще трябва да ходя за настройка в движение , че сега като ми правиха настройката беше само на място :( Благодаря на отзавалите ! :beer

А другото което е преди да сложа К03С колата беше в сервиз за смяна на гумичките на клапаните , но нещо ми прецакаха по мотора центровката , разкачили всички маркучи и т.н ( и не ги сложили баш как трябва - изпускаха ). Като си взех колата даваше грешка на датчика на Хол ( закупих нов Бош ) но се оказа някакво зъбно колело счупено ... Абе с една дума майстори :D Оправих мотора , сложих ново турбо и от тогава на газ се влизаше в сервиз :( Незнам но явно и до днес маркучите по газовата не бяха мн. ок :( Да се надяваме засега ще се оправи газовата , че с 30 лв минавам 100 км градско на бензин :P Поздрави :beer


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Вто 26 юни 2012 22:44


Уп на темата , за сега е добре газовата не е влизала в сервиз и си има турбо :) Ама нещо май й куца настройката , май ще трябва пак да ходя при тея газаджий в Аргус :screwy , но няма начин :( Поздрави на Всички :beer


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Сря 27 юни 2012 16:49


днес пак влезна в сервиз :( :( :( :banghead:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 юни 2012 8:46


Причина?


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Чет 28 юни 2012 17:19


нямам си и идея , вчера я напънах до ламарина на газ надува турбото здраво 0,8 - 1,2 бара и над 5000 оборота прехвърля на бензин , но не се вкара в сервиз дава само 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded . Обаче има турбо :) Покарах я здраво на ръчка върви и не се вкара в сервиз , това като дойде 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded спира турбото , но какволи може да е :( Преди изпускаше газ и губеше налягане , а пук сега какво ? :D . На бензин като съм я карал не съм го забелязал тоя проблем и си имам турбо . А да го прави на бензин и да не съм го усетил шансат е 20% нямам си и на идея :( На някой хрумва ли му нещо ? Благодаря Отново :beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2012 10:36


Когато е Add-Additiv е адаптацията за празен ход - за това не изключва турбото.Когато е Mul-Multiplicative е адаптацията в движение - за това ти изключва турбото тогава.В тоя ред на мисли прехвърлянето на бензин става от самата газова - предполагам няма дебит :(


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот azrod » Пет 29 юни 2012 11:12


VW Golf 4 1.8T - GTI написа:нямам си и идея , вчера я напънах до ламарина на газ надува турбото здраво 0,8 - 1,2 бара и над 5000 оборота прехвърля на бензин , но не се вкара в сервиз дава само 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded . Обаче има турбо :) Покарах я здраво на ръчка върви и не се вкара в сервиз , това като дойде 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded спира турбото , но какволи може да е :( Преди изпускаше газ и губеше налягане , а пук сега какво ? :D . На бензин като съм я карал не съм го забелязал тоя проблем и си имам турбо . А да го прави на бензин и да не съм го усетил шансат е 20% нямам си и на идея :( На някой хрумва ли му нещо ? Благодаря Отново :beer

С какъв изпарител си? Да не му идва малък и затова да обръща на бенз ?


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Пет 29 юни 2012 17:37


Rabbit_TDI написа:Когато е Add-Additiv е адаптацията за празен ход - за това не изключва турбото.Когато е Mul-Multiplicative е адаптацията в движение - за това ти изключва турбото тогава.В тоя ред на мисли прехвърлянето на бензин става от самата газова - предполагам няма дебит :(


има логика и аз днес си го мислех дали не го прави когато прехвърля газовата сама . Случвало ми се е при тръгване (чака първо градусите и като станат 3 зелени точки прехвърля ) на светофар , или в движение да и е трудно . Както и да загасне от недостиг на гориво като дам повече газ при тръгване или придръпване . Днес го правих прехвълянето само на място и за сега имам турбо :) Ще пробвам в движение и тръгване от място с яка газ , да не го прави от това :D

azrod - Мисля , че беше ловато с блуемек инжелцион . Прехвърля на бензин обаче вече почти до май 6000 незабелязах точно , но това не шашка компа . Явно да не го прави при тръгване , ама каква е логиката :banghead:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот i.e.i » Пет 29 юни 2012 18:00


Филтри сменял ли си?
Пробвай и със смяна на газстанцията.


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Пет 29 юни 2012 18:34


i.e.i написа:Филтри сменял ли си?
Пробвай и със смяна на газстанцията.


не съм сменял филтри , но съм едва на 10 000 км от както съм я поставил газовата :Mr Green Fun
не помага се същото си е дали е лукойл или еко :D


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1,8Т - Проблем с ГИ BLUEMEC

Мнениеот i.e.i » Съб 30 юни 2012 7:26


Там някъде се сменят.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта