Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
VanDzaMin
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 7:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот VanDzaMin » Чет 28 юни 2012 20:59


Привет,

Тези дни съм в "леко в чуденка". Предстои ми закупуване на нов автомобил.
Та питането ми е, някой от вас има ли преки впечатления от Passat CC 3.6 V6 4 motion?

За сега, Opel Insignia OPC, определено е колата, която ме радва повече, имах късмет, да я изпробвам. До Passat-a не успях да се докосна. Карах CC, но не бе CCто, което искам.

очаквам мнения, съвети, препоръки

Благодаря




Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот RoadRunner » Пет 29 юни 2012 8:54


Чел съм доста статии в интернет и списания, (Ауто Билд) където мнението за Инсигния е доста лошо, но там става дума за обикновенна а не ОПЦ. На външен вид са я направили много добре, но изработката и материалите грам не ми харесват, докато при Пасата на на много по - високо ниво... Аз лично бих предпочел Пасата, защото ми допада повече на външен вид и интериор. Нз как стои въпроса с двигателите само знам, че ОПЦ-то има духалка а пасата е асматик който върви сериозно.


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот Quottzot » Пет 29 юни 2012 11:30


С две ръце за Пасата.
Карам Супърб с такъв двигател от 2008, само че е 260 к.с., вече и с чип тунинг. Мотора е направен като едновремешните - да издържи и ядрена война. За 240 000км, вече, не съм имал никакви проблеми, нищо не съм пипал, само съм го обслужвал. Комбинацията с DSG е перфектна, понеже двигателят се развърта бързо, и при мигновената смяна не се губи от ускорението и наподобява малко безстепенна скоростна кутия. 4motion-а е голяма работа, през повечето време си на предно и пестиш гориво, но когато ти потрябва е там и се включва навреме, ако не те устройва да имаш On-Demand система, се предлагат и различни контролери на Халдекса, които предават постоянно някакъв момент назад. Много е полезно задвижването на четирите колела при магистрално каране с големи скорости и при по-продължителни завои, където се усеща недозавиване на кола само с предно, а при 4х4 си е съвсем наред, компютъра прехвърля момент на външните колела. За атмосферен двигател, има превъзходни характеристики, въртящият момент идва при ниски обороти и при изпреварване не е нужно колата да прави кик даун, който между другото е много досаден при DSG, като при кик даун с пълна газ получаваш шут в кръста.
Ако имаш някакви въпроси, с радост ще отговоря, доколкото са еднакви колите(Пасат, Супърб).


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот Милослав » Пет 29 юни 2012 12:02


Не, човече, опел, не. Било то и Ингисния.

Интериора, материалите, от които е направен са много зле.

Не виждам как може да имаш дилема, след като си карал ЦЦто. Та те нямат нищо общо като пластмаси ...


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот MK4 » Пет 29 юни 2012 13:02


За колегата със Супърба-а - да знаеш че няма такъв филм с 4motion да с на предно и да пестиш гориво. Колата си харчи като 4х4 и винаги има 5% въртящ момент към задните колела, няма как да останеш само на предно освен с допълнително монтиран Халдекс контролер, но дори и със него си остават полуоските, кардана и диф-а, които влачиш допълнително като триене и тегло и реално няма как колата да харчи колкото същата с предно предаване.


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот RoadRunner » Пет 29 юни 2012 13:34


В случая колегата търси мнение за много сериозни автомобили с сериозни двигатели и не мисля, че 1-1.5л отгоре на разхода го брига мн мн, а и опела и той е 4х4


VanDzaMin
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 7:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот VanDzaMin » Пет 29 юни 2012 14:17


Мога да говоря само за нещата, които усетих и видях.

Инсигнията ми пасва като интериор, като возия - твърда е (особенно в OPC режим). Пасата е по-луксозен, по като за дядо, някак е по - униформен, по тузарски. ЦЦ-то твърде много бие на очи, а имам желание, колата ми да не е толкова "респективна" на пътя.

До колкото споделиха търговците за въпросният пасат. Пасатът също имал 3ри режима на каране както Инсигнията. Обясниха ми, как ЦЦ-то е повече кола клас АУДИ А6. И да не съм очаквал състезателна кола.

Карах 2литров ЦЦ дизел 4х4 - чудесна возия, но не е моята кола (едва ли се доближава до 3.6V пасатa).

Кара ми се спортна кола - Спартанска кола (камарото бе идеален кандидат, но парите му за европата са меко казано финансово самоубийство)

В OPC режим опела си става като кола със задно, остават някакви 20% на предните кола (не съм сигурен), променят се дюзите на двигателя звук, колата е една друга кола.
По спецификация Инсигнията е направена за спортно каране - летните гуми са 19 - 20ки. Зимни 18ки. Спирачният апарат, дискове, накладки са като за писта. Упражнението от 0-100 от 100 - 0 ОПЦ-то го прави прилично добре. Предлага и ръчни скорости (а аз ръчкам)

За ЦЦ-то, нищо не съм в състояние да кажа за това и питам. Не ми и казаха много, не ми и показаха такова налично.


Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот RoadRunner » Пет 29 юни 2012 14:34


Абе мани ти инсигнията да не се набива на очи mhihi mhihi mhihi


VanDzaMin
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 7:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот VanDzaMin » Пет 29 юни 2012 15:04


Инсигнията я дават конкурент на Audi S4, а ЦЦ-то Audi A6.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот zografski » Пет 29 юни 2012 15:17


Аз съм ЗА пасатора, преди няколко дена видях същия и бях очарован от визията :horror:
Ако аз лично имах пари за такава кола нямаше да се чудя за опела, веднага щях да си взема Пасатчето :)


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот Petrolhead » Пет 29 юни 2012 15:25


аз нещо не разбирам, как искаш хем спартанска спортна кола, хем гледаш шлепове като пасат и инсигния.

взимай нещо леко и бързо и не се занимавай с тия фургони.


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот Pacho B » Пет 29 юни 2012 15:27


Petrolhead написа:аз нещо не разбирам, как искаш хем спартанска спортна кола, хем гледаш шлепове като пасат и инсигния.

взимай нещо леко и бързо и не се занимавай с тия фургони.

Човека търсел нещо от рода на камаро , ама му попречила цената и започнал да се оглежда за CC и insignia.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот Petrolhead » Пет 29 юни 2012 15:28


аха, значи му препоръчвам да си вземе Кади на метан.


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот Quottzot » Пет 29 юни 2012 16:22


винаги има 5% въртящ момент към задните колела

Наясно съм, че винаги има момент предаван към задните колела, но той е колкото да върти чаркаляците, за да може плавно да предава и повече момент при нужда, а не да става ударно. Едно е постоянно да се предава момент 50:50 или 40:60 между мостовете, друго е да е 96:4 (пр:зад), където поведението е съвсем като на кола с предно при нормално каране.
Ако колегата си търси кола за удоволствие, която да върви много, се е излъгал за Инсигнията и Пасата.
Всяко Ауди А4/5/6 с 3.0TDi и чип е по-бързо, та дори и без. Ако иска кола за удоволствие, едно BMW 325i или 328i, само на задно, би му доставило в пъти повече удоволствие от шофирането, от изброените коли. Просто очакванията и изискванията му, не се покриват от колите, на които се е спрял.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION

Мнениеот MK4 » Пет 29 юни 2012 16:40


Този път съм с две ръце съгласен, често карам 330i на брат ми и колата доставя адски много удоволствие сравнено с моя 4motion.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта