


Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 7:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Привет,
Тези дни съм в "леко в чуденка". Предстои ми закупуване на нов автомобил.
Та питането ми е, някой от вас има ли преки впечатления от Passat CC 3.6 V6 4 motion?
За сега, Opel Insignia OPC, определено е колата, която ме радва повече, имах късмет, да я изпробвам. До Passat-a не успях да се докосна. Карах CC, но не бе CCто, което искам.
очаквам мнения, съвети, препоръки
Благодаря
Тези дни съм в "леко в чуденка". Предстои ми закупуване на нов автомобил.
Та питането ми е, някой от вас има ли преки впечатления от Passat CC 3.6 V6 4 motion?
За сега, Opel Insignia OPC, определено е колата, която ме радва повече, имах късмет, да я изпробвам. До Passat-a не успях да се докосна. Карах CC, но не бе CCто, което искам.
очаквам мнения, съвети, препоръки
Благодаря
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Чел съм доста статии в интернет и списания, (Ауто Билд) където мнението за Инсигния е доста лошо, но там става дума за обикновенна а не ОПЦ. На външен вид са я направили много добре, но изработката и материалите грам не ми харесват, докато при Пасата на на много по - високо ниво... Аз лично бих предпочел Пасата, защото ми допада повече на външен вид и интериор. Нз как стои въпроса с двигателите само знам, че ОПЦ-то има духалка а пасата е асматик който върви сериозно.
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
С две ръце за Пасата.
Карам Супърб с такъв двигател от 2008, само че е 260 к.с., вече и с чип тунинг. Мотора е направен като едновремешните - да издържи и ядрена война. За 240 000км, вече, не съм имал никакви проблеми, нищо не съм пипал, само съм го обслужвал. Комбинацията с DSG е перфектна, понеже двигателят се развърта бързо, и при мигновената смяна не се губи от ускорението и наподобява малко безстепенна скоростна кутия. 4motion-а е голяма работа, през повечето време си на предно и пестиш гориво, но когато ти потрябва е там и се включва навреме, ако не те устройва да имаш On-Demand система, се предлагат и различни контролери на Халдекса, които предават постоянно някакъв момент назад. Много е полезно задвижването на четирите колела при магистрално каране с големи скорости и при по-продължителни завои, където се усеща недозавиване на кола само с предно, а при 4х4 си е съвсем наред, компютъра прехвърля момент на външните колела. За атмосферен двигател, има превъзходни характеристики, въртящият момент идва при ниски обороти и при изпреварване не е нужно колата да прави кик даун, който между другото е много досаден при DSG, като при кик даун с пълна газ получаваш шут в кръста.
Ако имаш някакви въпроси, с радост ще отговоря, доколкото са еднакви колите(Пасат, Супърб).
Карам Супърб с такъв двигател от 2008, само че е 260 к.с., вече и с чип тунинг. Мотора е направен като едновремешните - да издържи и ядрена война. За 240 000км, вече, не съм имал никакви проблеми, нищо не съм пипал, само съм го обслужвал. Комбинацията с DSG е перфектна, понеже двигателят се развърта бързо, и при мигновената смяна не се губи от ускорението и наподобява малко безстепенна скоростна кутия. 4motion-а е голяма работа, през повечето време си на предно и пестиш гориво, но когато ти потрябва е там и се включва навреме, ако не те устройва да имаш On-Demand система, се предлагат и различни контролери на Халдекса, които предават постоянно някакъв момент назад. Много е полезно задвижването на четирите колела при магистрално каране с големи скорости и при по-продължителни завои, където се усеща недозавиване на кола само с предно, а при 4х4 си е съвсем наред, компютъра прехвърля момент на външните колела. За атмосферен двигател, има превъзходни характеристики, въртящият момент идва при ниски обороти и при изпреварване не е нужно колата да прави кик даун, който между другото е много досаден при DSG, като при кик даун с пълна газ получаваш шут в кръста.
Ако имаш някакви въпроси, с радост ще отговоря, доколкото са еднакви колите(Пасат, Супърб).
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Не, човече, опел, не. Било то и Ингисния.
Интериора, материалите, от които е направен са много зле.
Не виждам как може да имаш дилема, след като си карал ЦЦто. Та те нямат нищо общо като пластмаси ...
Интериора, материалите, от които е направен са много зле.
Не виждам как може да имаш дилема, след като си карал ЦЦто. Та те нямат нищо общо като пластмаси ...
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
За колегата със Супърба-а - да знаеш че няма такъв филм с 4motion да с на предно и да пестиш гориво. Колата си харчи като 4х4 и винаги има 5% въртящ момент към задните колела, няма как да останеш само на предно освен с допълнително монтиран Халдекс контролер, но дори и със него си остават полуоските, кардана и диф-а, които влачиш допълнително като триене и тегло и реално няма как колата да харчи колкото същата с предно предаване.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
В случая колегата търси мнение за много сериозни автомобили с сериозни двигатели и не мисля, че 1-1.5л отгоре на разхода го брига мн мн, а и опела и той е 4х4
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 7:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Мога да говоря само за нещата, които усетих и видях.
Инсигнията ми пасва като интериор, като возия - твърда е (особенно в OPC режим). Пасата е по-луксозен, по като за дядо, някак е по - униформен, по тузарски. ЦЦ-то твърде много бие на очи, а имам желание, колата ми да не е толкова "респективна" на пътя.
До колкото споделиха търговците за въпросният пасат. Пасатът също имал 3ри режима на каране както Инсигнията. Обясниха ми, как ЦЦ-то е повече кола клас АУДИ А6. И да не съм очаквал състезателна кола.
Карах 2литров ЦЦ дизел 4х4 - чудесна возия, но не е моята кола (едва ли се доближава до 3.6V пасатa).
Кара ми се спортна кола - Спартанска кола (камарото бе идеален кандидат, но парите му за европата са меко казано финансово самоубийство)
В OPC режим опела си става като кола със задно, остават някакви 20% на предните кола (не съм сигурен), променят се дюзите на двигателя звук, колата е една друга кола.
По спецификация Инсигнията е направена за спортно каране - летните гуми са 19 - 20ки. Зимни 18ки. Спирачният апарат, дискове, накладки са като за писта. Упражнението от 0-100 от 100 - 0 ОПЦ-то го прави прилично добре. Предлага и ръчни скорости (а аз ръчкам)
За ЦЦ-то, нищо не съм в състояние да кажа за това и питам. Не ми и казаха много, не ми и показаха такова налично.
Инсигнията ми пасва като интериор, като возия - твърда е (особенно в OPC режим). Пасата е по-луксозен, по като за дядо, някак е по - униформен, по тузарски. ЦЦ-то твърде много бие на очи, а имам желание, колата ми да не е толкова "респективна" на пътя.
До колкото споделиха търговците за въпросният пасат. Пасатът също имал 3ри режима на каране както Инсигнията. Обясниха ми, как ЦЦ-то е повече кола клас АУДИ А6. И да не съм очаквал състезателна кола.
Карах 2литров ЦЦ дизел 4х4 - чудесна возия, но не е моята кола (едва ли се доближава до 3.6V пасатa).
Кара ми се спортна кола - Спартанска кола (камарото бе идеален кандидат, но парите му за европата са меко казано финансово самоубийство)
В OPC режим опела си става като кола със задно, остават някакви 20% на предните кола (не съм сигурен), променят се дюзите на двигателя звук, колата е една друга кола.
По спецификация Инсигнията е направена за спортно каране - летните гуми са 19 - 20ки. Зимни 18ки. Спирачният апарат, дискове, накладки са като за писта. Упражнението от 0-100 от 100 - 0 ОПЦ-то го прави прилично добре. Предлага и ръчни скорости (а аз ръчкам)
За ЦЦ-то, нищо не съм в състояние да кажа за това и питам. Не ми и казаха много, не ми и показаха такова налично.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Абе мани ти инсигнията да не се набива на очи




-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 7:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Инсигнията я дават конкурент на Audi S4, а ЦЦ-то Audi A6.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Аз съм ЗА пасатора, преди няколко дена видях същия и бях очарован от визията
Ако аз лично имах пари за такава кола нямаше да се чудя за опела, веднага щях да си взема Пасатчето

Ако аз лично имах пари за такава кола нямаше да се чудя за опела, веднага щях да си взема Пасатчето

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
аз нещо не разбирам, как искаш хем спартанска спортна кола, хем гледаш шлепове като пасат и инсигния.
взимай нещо леко и бързо и не се занимавай с тия фургони.
взимай нещо леко и бързо и не се занимавай с тия фургони.
- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Petrolhead написа:аз нещо не разбирам, как искаш хем спартанска спортна кола, хем гледаш шлепове като пасат и инсигния.
взимай нещо леко и бързо и не се занимавай с тия фургони.
Човека търсел нещо от рода на камаро , ама му попречила цената и започнал да се оглежда за CC и insignia.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
аха, значи му препоръчвам да си вземе Кади на метан.
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
винаги има 5% въртящ момент към задните колела
Наясно съм, че винаги има момент предаван към задните колела, но той е колкото да върти чаркаляците, за да може плавно да предава и повече момент при нужда, а не да става ударно. Едно е постоянно да се предава момент 50:50 или 40:60 между мостовете, друго е да е 96:4 (пр:зад), където поведението е съвсем като на кола с предно при нормално каране.
Ако колегата си търси кола за удоволствие, която да върви много, се е излъгал за Инсигнията и Пасата.
Всяко Ауди А4/5/6 с 3.0TDi и чип е по-бързо, та дори и без. Ако иска кола за удоволствие, едно BMW 325i или 328i, само на задно, би му доставило в пъти повече удоволствие от шофирането, от изброените коли. Просто очакванията и изискванията му, не се покриват от колите, на които се е спрял.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Opel Insignia OPC Vs Passat CC 3.6 V6 4MOTION
Този път съм с две ръце съгласен, често карам 330i на брат ми и колата доставя адски много удоволствие сравнено с моя 4motion.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта