Passat B4 1.8mi 90ks не пали бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Passat B4 1.8mi 90ks не пали бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот spoocky » Съб 30 юни 2012 12:36


Тъкмо бях тръгнал да ходя на виличка за уикенда да си празнувам именният ден тъй като снощи нямаше как и тази сутрин паля колата, завъртя и се помъчи да запали веднъж и до там.
Колата ми е Passat B4 1.8mi 90к. бензин - газ.
Проблема не е от акумулатора, проверено.
Опитах с бобина купих нова 60лв, оказа се че и с нея не пали - върнах я.
Говорих с няколко майстора, които за мое съжаление са на морето, казаха стартер, комутатор, клеморед, делко?!?
Да уточня няколко неща. Не съм с палене с ключ, а с стар бутон - проверих за скъсани кабели - няма.
Като завъртя ключа до позиция контакт отпред при бобината изцъцква, съответно ток подава, защото като я откача не прави така. Делкото ме съмнява да е...незнам защо?!?
Клоня към стартер и клеморед. Сега съм разглобил колата до позиция сваляне на клемореда, но нямам скапаните скоби и се мъча като махна цялото кормило подобно на тази тема: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=285335&start=0
Опитах да запаля с бутане но двора ни е под наклон и не ми стигна място и сега не мога да избутам сам колата за да опитам пак, но се задави няколко пъти първият път и за малко да запали, така че и съм почти сигурен че щеше да запали, ако това има значение...
Има ли как да изолирам някои от проблемите колеги с Ваша помощ и идеи, преди да съм тръгнал да купувам части, които могат и да са здрави... Как да проверя дали е от Клеморед ( почти съм го разглобил )
Как да разбера дали не е стартер?!? Комутатор ( незнам какво е това и къде се намира и дали има шанс да е то )??? Делко - мисля че е това което е под дистрибуторната капачка, за което е захванат палеца ( не съм сигурен )
Прочетох доста теми и това са нещата които ме съмняват, дайте моля Ви идеи за проверка на съответните симптоми и дано с Вас да намеря диагноза за автомобила :D Благодаря !!!
Петър!!!




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот velinsl » Съб 30 юни 2012 13:18


Честит имен ден!
Гледам, че и на това натъртваш. Закачи моното на компа може да покаже. Май, че има датчик за положението на коляновия вал. Ако той не работи забрави да запалиш.
БЩом двигателя върти на стартер - не клеморед, нито стартер. Виж дал и им ток на свещи развии една с нечия помощ да завърти двигателя виж ток има ли.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот pas1.8mi » Съб 30 юни 2012 14:14


velinsl написа:Честит имен ден!
Гледам, че и на това натъртваш. Закачи моното на компа може да покаже. Май, че има датчик за положението на коляновия вал. Ако той не работи забрави да запалиш.
БЩом двигателя върти на стартер - не клеморед, нито стартер. Виж дал и им ток на свещи развии една с нечия помощ да завърти двигателя виж ток има ли.


Датчик за коляновия вал няма!Стартера ще върти и при скапан клеморед на положение контакт!Достатъчно е да извадиш буксата на клемореда и там да си направиш "късо" за проба.Защо си тръгнал да го сваляш изобщо?При въртене на стартер свети ли ти пултчето газ/бензин?За проверка на искрата(когато си без помощник) намери една свещ и я бодни на централния кабел на дистрибуторната капачка!Сложи си я на предното стъкло(да я виждаш), а "маса" и хвани с един проводник ,някъде на близо.Бензиновата помпа чуваш ли я?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот Winner25 » Съб 30 юни 2012 18:51


Кажи какво става за да можем да ти помогнем. Като пишеш за акумулатор и стартер имам чувството че въобще не върти :roll: Ако е така е безмислено да сменяш бобина.
Ако приемем че не върти - единия вариант е проблема да е в бутонати за палене и/или инсталаацията към него. Другия вариант е да е стартера или кабелите към него.
Ако върти проверяваш дали има искра на свещите. После дали идва бензин/газ и т.н
Имам чувството че разглобяваш и сменяш части ненужно.

И не е зле да си попълниш местожителството :wink: Ако си ми наблизо бих ударил едно рамо :)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот Iezekil » Съб 30 юни 2012 21:14


искра се проверява след и преди делкото.така тестваш за бобина и датчик на Хол.Ако има искра до свещите отвори моното и виж дали пръска дюзата.Може да е спекла,да има скъсан кабел отпред на куплунга или да не отива ток.
Това е при положение,че палиш на бензин.Понеже не си написал на газ мъчи ли я.


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот plamen000000 » Съб 30 юни 2012 21:52


Мисля си за датчик на Хол който е здал багажа.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот spoocky » Пон 02 юли 2012 20:42


След 2 дена мъки разглабяния и саморъчни действия проблема се оказа меко казано смешен... Зацапан токов кабел излизащ от снопа от акумулатора отделящ се в червено и черно и закачащ се на клема на стартера ....
Иначе благодарение на този проблем се оборудвах с нов клеморед (смених го като махнах цялата кормилна щанга :screwy (нямам скоба)) няколко сменени кабела по инсталацията, нови бушони и си купих най-накрая мултицет ( ама като незнам как да го ползвам почти тегава работа...)

Всичко колеги съм сменял четяйки от темите във форума и следвайки инструкциите от там, но малко след като писах ми спря интернета и останах сам... затова съм сменил всичко... За мое съжаление знанията са ми до там и нямаше на кой да споделя и да закарам колата, затова както преди години някой го е казал: "Неволята учи"
Благодаря на всички отзовали се :beer


mirko7423
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ribaritsa

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот mirko7423 » Вто 26 апр 2016 21:50


зравйте. и аз имам подобен проблем.по време на пътуване колата угасна от веднъж като форд и циганин.без никакви признаци сецания прекъсване или каквото и да е било.понеже валеше помислих вода някаде. но просто нямаше ток.сложихме с майстора друг комутатор от работещта кола ток не. .взех делко 2ра употреба от авт.л закаран на ход не. прегледахме всички бушони кабели не.майстора вика замасил кабел, аз на това не вярвам ноо. ако е така как да го открием .АКО МОЖЕ ПОМАГАЙТЕ, :scare3
МЕРСИ ПАСАТА Е СЪЩИЯ МОДЕЛ1.8ми 90кс


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот Iezekil » Вто 26 апр 2016 23:16


Значи би трябвало майстора да е мерил отива ли ток до бобината,после да е прозвънил кабела от хол към комутатора...проба с друг комп?


Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Не пали Passat B4 1.8mi 90ks Бобина-не; клеморед?!? Делко?!?

Мнениеот Megasquirt » Сря 27 апр 2016 1:30


Добре, a кaто тръгвa дa пaли кaкво стaвa.
Пaк може дa е клеморед. По-скоро дa го нямa зaхрaнвaнето нa ЕБУ, железни сa.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта