Разбита шпонка на колянов вал

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gatso
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Разбита шпонка на колянов вал

Мнениеот gatso » Сря 25 окт 2006 12:48


разбита ми е шпонката на коляновия вал.може ли да се оправи или трябва да сменя коляновиа вал.ако някои има същият проблем може да ми се обади.0898/732590




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 25 окт 2006 21:54


kola?


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 25 окт 2006 21:57


сигурно е 1.9 ТД. Те са с такъв проблем.Ако е само шпонката,направи нова.Ако леглото на вала е разбито-наварява се и на фреза се прави нов канал за шпонка-но от ДОБЪР МАЙСТОР.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 25 окт 2006 22:02


SMEL написа:сигурно е 1.9 ТД. Те са с такъв проблем.Ако е само шпонката,направи нова.Ако леглото на вала е разбито-наварява се и на фреза се прави нов канал за шпонка-но от ДОБЪР МАЙСТОР.
ами аз по 4есто съм срещал тоя проблем при тди


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Сря 25 окт 2006 22:46


SMEL написа:сигурно е 1.9 ТД. Те са с такъв проблем.Ако е само шпонката,направи нова.Ако леглото на вала е разбито-наварява се и на фреза се прави нов канал за шпонка-но от ДОБЪР МАЙСТОР.
Ами ако се разкали вала в областа където е наваряван и около нея в следствие на това няма ли опасност да се изкриви вала и от там да се откърти в тази област....само питам защото тази шпонка май е един от слабите моменти на VW TDI моторите.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 25 окт 2006 22:53


аз ли4но пове4ето пъти наварям шаибата с ЦО,а после си е...ло маиката(игра на нерви полека лека с пили4ката по вала)но се центрова и става по добре от ново :lol: задължително нов болт и стягане с над метър удължител;успех


Потребителски аватар
tonino
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonino » Чет 26 окт 2006 6:28


прависе нов канал на 180 градуса без да се наварява стария
но си намери добър майстор


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 26 окт 2006 9:00


tonino написа:прависе нов канал на 180 градуса без да се наварява стария
но си намери добър майстор
точно и е по добрия метод но си намери сигурен човек пробвано и няма проблем вече близо година и е правен по бабешки за закърпване на положението и си върви и дано да продължава


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 26 окт 2006 9:03


niks76 написа:ами аз по 4есто съм срещал тоя проблем при тди

На кои модели ?
Новите двигатели също ли имат този проблем :shock


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 26 окт 2006 9:10


това с бабешкия метод е правен на сеат 1.9 турбо


gatso
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот gatso » Чет 26 окт 2006 13:20


Благодаря Ви за предложенията,но мисля,че имам и друг проблем,лицето на вала където ляга шайбата е криво и захожда и се разхлабва болта.Мога ли да го изравня на място?Мотора ми е 1.9 ТД


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 26 окт 2006 18:32


виждал съм на АУДИ мой приятел да пили лицето-ама ебати нервите дето имаше.маже с оцветител едното лице-налага шайбата и после пили внимателно.колата все още върви без шайбата да има бой.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 26 окт 2006 19:06


да се възползвам от темата и да попитам: знае ли се някаква класация кой е по честия вариант - да почне да губи настроики и да "шикалкави" или да се счупи "от раз" с последвалата после салата ? защото както ми гледате подписа темата живо ме интересува ! :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 окт 2006 19:30


L&R написа:
niks76 написа:ами аз по 4есто съм срещал тоя проблем при тди

На кои модели ?
Новите двигатели също ли имат този проблем :shock
пиша за 1.9 и 2.5тди до 98година,после тоя проблем из4езва


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 окт 2006 19:32


juve написа:да се възползвам от темата и да попитам: знае ли се някаква класация кой е по честия вариант - да почне да губи настроики и да "шикалкави" или да се счупи "от раз" с последвалата после салата ? защото както ми гледате подписа темата живо ме интересува ! :)
никога не се 4упи от РАЗ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта