Така...значи преди няколко дена ми се случи най-лошото...
Демек първите симптоми:
изпотяване на стъклата, мириз на антифриз, пари от всички отвори и тн...
От начало пробвах със с течност за запушване на малки отвори но нищо не стана...и поради продължителното ми отлагане и пробване на "НЕЩО ПО ЛЕСНО", в последствие ми се прецака и турбината на парното.
Зимата идва, така че реших да не отлагам повече. Първоначално ми направи впечатление следното :
http://img206.imageshack.us/img206/902/hpim1106ek3.jpg
От начало си помислих, че от парите е изгорял. Но в последствие разбрах че колектора се е омаслил. (Вътре е нафлякан с масло, така ли трябва и защо толкова много е сложено така и не разбрах. И дали има общо със цялата работа с парното не знам.)Както и да е...оправи се перката след почистване и нова няма да се взима

Таааа.... Смяна на радиатора? УЖАС:
http://img206.imageshack.us/img206/3077/hpim1111nf7.jpg
http://img120.imageshack.us/img120/1889/hpim1119pn4.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/8483/hpim1122cp3.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/2966/hpim1116te4.jpg
Най-голямото нещастие. Шанс...
Слава богу някак си успях да сваля таблото без да свалям волана! (Хванат е със гайка 21 или 22, а нямам такъв глух ключ)
Както и да е....след продължителен демонтаж, стигнах до парното.
Свалих му "околностите" иииииии.....ШАХ.
Значи въпросът ми е следния: Как се свалят пластмасите които са около радиатора? Видях, че са на щипки и се разполовяват, но идеята ми е може ли някак си да се свалят само те, без да се разкачам самият радиатор? Защото мислех само него да го оставя и да запала колата да видя точно от къде тече. Ако се демонтира заедно със пластмасите и тогава се разглабя значи идеята ми пропада...
И вторият ми въпрос е: Как да се свали целия радиатор?
Отворих капака и свалих от към входа на парното дългия въздухо-провод от дясната страна.Сваля се с 2 болта от към мрежата.
Видях също така, зад инжекциона един болт с гайка. И него го развих, и разкачих 2те съединения които влизат в радиатора, но отвътре радиатора не мърда. Да попитам има ли някакъв болт още някъде или някакво друго окачване другаде което да съм изпуснал?
Благодаря предварително.
Пиша цялата тази тема, просто защото намам средства в момента, а във сервизите които питах (много са) като ми казаха цената само за работата каква е и ми се доплака. Отделно, че трябва радиатора да си взема. Пък и казаха, че и турбината не може да се оправи направо да я хвърлям...