Разбита шпонка на колянов вал

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 окт 2006 19:37


tonino написа:прависе нов канал на 180 градуса без да се наварява стария
но си намери добър майстор
губи се много пове4е време и трябва да демонтираш много 4асти по моя на4ин са 4-6 4аса

Последна промяна от niks76 на Чет 26 окт 2006 19:38, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 26 окт 2006 19:37


Като направят шпонката на 180 градуса ще се наложи да се изработи и колело за ангренажния ремък за да паснат новите отвори на шайбите от вън.


gatso
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот gatso » Чет 26 окт 2006 20:59


Как да направя шпонката след като я наваря на фреза нестава


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 окт 2006 21:24


малък шлаиф за грубата работа и после полека с пили4ка


gatso
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот gatso » Чет 26 окт 2006 21:32


Там вътре в шайбата с пиличка как ще опитам но незнам какво ще се получи и вала трябва да пиля защото канала е много подбит


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 окт 2006 22:06


gatso написа:Там вътре в шайбата с пиличка как ще опитам но незнам какво ще се получи и вала трябва да пиля защото канала е много подбит
полека и внимателно ;успех


wotson
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 13:35
Автомобил: vw touran
Двигател: BKD 2006
Контакти:

Мнениеот wotson » Чет 26 окт 2006 22:26


gatso само един въпрос когато си сменял ремъка свалял ли си тази шайба или от както е в тебе колата дали вообще е сваляна за нещо освен сега


gatso
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 12:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот gatso » Чет 26 окт 2006 22:34


Само един път я сменах,защото скъса шпонката и 2 клапана нали разбираш,а сега я свалих,защото прехвърли 2 зъба,а тои каналът на вала разбит


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 26 окт 2006 23:25


Smile
никога не се 4упи от РАЗ

Добре де , като е така защо чувам поне няколко пъти из форума за счупена и после двигателя станал " цигара-магара тактика" :) ? явно е "почти винаги несе счупва изведнъж...."


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 27 окт 2006 18:32


gatso написа:Как да направя шпонката след като я наваря на фреза нестава
шепинг-така се казва машината която прави идеалния канал в шайбата.


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Съб 28 окт 2006 19:14


imah takav problem....posle stana belata butalata udariha klapanite....taka 4e smeniai vala....nikvi zavarki i drugi pobalgariavania...sega sam s nov val....toest vtora upotreba....


kudravia
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Разбита шпонка на колянов вал

Мнениеот kudravia » Чет 10 сеп 2009 14:36


във форума на ауди има вариант със замяна на зъбно колелоот тди и фрезоване на коляновиа вал от обратната страна .дали ще стане


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Разбита шпонка на колянов вал

Мнениеот martin4o_mom4e » Чет 10 сеп 2009 18:15


Аз имах същия проблем с разбитото чело на вала и то благодарение на негодни майстори , но това е друг въпрос.
Както казаха колегите напрвано иди си вземи друг вал и по специялно от Пазат 3 пак ААЗ мотор , при него захващането на шайбата към вала е малко по " измислено " , поне като ще правиш нещо го направи както трябва , ще се изръсиш малко повече , но поне ще свършиш работа !
Не казвам че с наваряване и пилене няма да стане - напротив , но това е по - евтиния вариянт .
Все пак сам можеш да си направиш извода от това здрав колянов вал и преправян ( наваряван ) кой ще е по - издръжливия .
Аз съм правил и 2 - та вариянта и съм по - доволен от смяната с друг !


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re:

Мнениеот fox_vt » Пет 11 сеп 2009 21:21


juve написа:
Smile
никога не се 4упи от РАЗ

Добре де , като е така защо чувам поне няколко пъти из форума за счупена и после двигателя станал " цигара-магара тактика" :) ? явно е "почти винаги несе счупва изведнъж...."


обикновенно се къса или развива болта и затова казват от раз иначе няма начин при изправен болт да превърти от раз.То тряя да си глух сляп сакат и т н за да не усетиш ранните и същинските симптоми на разбито колело.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 336 госта