Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот joro^ » Пон 16 юли 2012 14:52


bai_ILIA Едва ли знаеш но ще ти кажа за обща култура ,че и аз съм виждал E46 :screwy и като цяло спора не е Е46 vs B5.5 просто казах на колегата ,че и Е46 не е от най-евтините коли за поддръжка. :Mr Green Fun




Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот bai_ILIA » Пон 16 юли 2012 16:59


joro^ написа:bai_ILIA Едва ли знаеш но ще ти кажа за обща култура ,че и аз съм виждал E46 :screwy и като цяло спора не е Е46 vs B5.5 просто казах на колегата ,че и Е46 не е от най-евтините коли за поддръжка. :Mr Green Fun



така си е колега. за 4 цилиндровите Е46 езнам, но 6-таците наистина си искат тяхното!!! но много дават и разходите лесно се забравят после :Mr Green Fun като се замисля знам. подържам на брат ми BMW-то с 2.0d 163 коня мотора понеже той е хал хабер. всичко е по-евтино. но това по принцип важи за всякакви малолитражки.


както казах вече, Пасат 5.5 си е супер кола особено за семейна, а и вече почват да стават без пари. Така, че си е оферта отвсякъде.


dlug написа:
bai_ILIA написа:...
до колегата dlug - 30 000км не е меродавен пробег според мен. Има значение и по какви пътища се кара. Аз карам 75-80% от пробега ми, който средно е по 40 000км на година, по АМ Тракия. И аз за разлика от някой други хора каращи градско или по пътища с дупки ще мина 2-3 повече километри преди да имам проблем с окачването...

Принципно си прав. Аз просто сподилих личният си опит който имам. Защото много мразя някой с голф2 (примерно) който не е карал и 1 километър пасат да обяснява колко е скапано окачването :) Аз карам 60% в София, другото навън. Аз все се оглеждам в темата за окачването някой да даде мнение след пробег 100к километра, ама все още няма такъв.

точно споделянето на личен опит помага много. иначе си прав - старите коли бяха по-прости и по-лесни и евтини за подръжка. това не значи, че са по-хубави. много хора бъркат точно този момент.

Последна промяна от bai_ILIA на Пон 16 юли 2012 17:14, променено общо 1 път.


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот gdh » Пон 16 юли 2012 17:04


mrmagooo написа:
joro^ написа:Колега B5.5 въпреки ,че си остарява все още не е особено евтин за поддръжка,така че ако още от сега за вайкаш за окачване :roll: тези коли имат и по-скъпи части като маховик турбо дюзи и т.н


Aз питам конкретно за здравина на окачването спрямо Бг пътищата до сега освен колегата по-горе който каза че за 2г е сменил един носач никой нищо конкретно не е казал .Също попитах и къде и какво да гледам при подбор на подобна кола втора ръка .
Иначе как може да съпоставяш носач с турбина,дюза или маховик ...щото ако става въпрос и дизеловата помпа за високо налягане е доста скъпа част....Ама не е част която се троши от всекидневно каране по пътищата...


Те колегите са го написали ама нали предпочиташ реална информация от първа ръка - Passat B5 '97 за 4 години и 110 000 км - основен ремонт на двигател, сменени - съединител, маховик, турбина, свещи за подгряване (4 + 2 мисля бяха за антифриза x 25лв едната ако не се лъжа), рециклиране на рейка, рекилиране на нафтова помпа (протече заветната 2010г от нафтата на най-прехвалената бензиностанция), 8 броя гуми на обща цена колкото 3 окачвания, 2 смени на ремък и .... 2 носача (ляв и десен) и две биалетки. Имай предвид че бяха оригиналните (240000 НЕреални :mrgreen: ) Ех ако можеше някой да сложи такова "гадно" окачване и на Б6-ицата heavy metal zork

Слуховете за окачването са силно преувеличени, но има други разходи които не ти се струват консумативи като окачването, но колата която ще вземеш няма да е излязла от завода току що и може да си поиска нейното. Жал ми е да гледам как ги направиха учебни и таксита тези коли.


Потребителски аватар
mrmagooo
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот mrmagooo » Пон 16 юли 2012 17:07


Добре накарахте ме да се замисля доста сериозно найстина ....
Сега да добавя въпрос някой спомна кофти смяна на ангренажния ремък може ли да кажете какво се случва там (кви пари са ролките и ремъка примерно) какво друго се сменя защото пример за фиат 5цил двигателя знам че при него пак се сваля целия двигател и на две сваляния се сменят и тампони :обичам ви :Mr Green Fun


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот gdh » Пон 16 юли 2012 17:34


забравих и един заден лагер главина за 350лв и водна помпа :Mr Green Fun

преди 4 години обслужването беше 200лв части и 150лв труд. Това не бива да те притеснява защото е предвиден разход който можеш да си планираш. Другите изненадки са по-важни. Не поясних, че въпреки ремонтите не съм съжалявал и ден, че я купих. При годишно каране от 24000-30000 ти трябват може би по 1000лв за поддръжка.


Потребителски аватар
mrmagooo
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот mrmagooo » Пон 16 юли 2012 17:55


gdh написа:забравих и един заден лагер главина за 350лв и водна помпа :Mr Green Fun

преди 4 години обслужването беше 200лв части и 150лв труд. Това не бива да те притеснява защото е предвиден разход който можеш да си планираш.



Tочно заради това питам защото някой по-горе спомена 1000лв и ми се видяха малко множко за редови двигател даже и със сваляне на двигателя при положение че на субаро боксерите тва обслужване е им е 600-700лв а са два реда цилиндри ...


п.п. То било в друг форум това за ангренажа...


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот dlug » Вто 17 юли 2012 5:50


Зависи какви части и от къде си ги купуваш. Ако пазаруваш от порше може и леко да подминеш 1000 лева за смяна на ремък. Като уточнявам, че под смяна на ремък имам предвид смяна на ангренажен ремък, смяна на ангренажни ролки, смяна на водна помпа, масло (за ПД), всички филтри и работа. С неоригинални части цената е някъде около 600 лева.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8998
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 юли 2012 13:00


Пасат е чудесен избор за кола . Комфортна и здрава кола. Както всяка кола си има и минуси , въпроса е колко са минусите и колко са плюсовете. Мое лично мнение - бих я предпочел пред доста марки и модели в определен ценови диапазон.Харесвам надлъжното изпълнение на мотора . Качествения салон и комфорта.Шумоизолацията е на високо ниво. Много рядко срещана е корозията по купето .Поддръжката си е фактор не само при Пасат, другите марки от същия клас не са по-надолу ценово като поддръжка . За моторите - няма да давам мнение , има доста изписано във форума .При тях просто е да се намери баланс между мощност ,поддръжка и данъци . Купето не е леко и малък (слаб)агрегат скоро се превръща в ...тежест :banghead:.


Потребителски аватар
mrmagooo
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот mrmagooo » Сря 18 юли 2012 17:01


samo_pechka написа: За моторите - няма да давам мнение , има доста изписано във форума .При тях просто е да се намери баланс между мощност ,поддръжка и данъци . Купето не е леко и малък (слаб)агрегат скоро се превръща в ...тежест :banghead:.


В случая какво разбираш под слаб двигател ?(за какви коне говорим)


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот bai_ILIA » Сря 18 юли 2012 18:59


mrmagooo написа:
samo_pechka написа: За моторите - няма да давам мнение , има доста изписано във форума .При тях просто е да се намери баланс между мощност ,поддръжка и данъци . Купето не е леко и малък (слаб)агрегат скоро се превръща в ...тежест :banghead:.


В случая какво разбираш под слаб двигател ?(за какви коне говорим)


това с вървенето е малко относително. Пасат със 131 коня дизелов мотор си е съвсем нормален за мен. Спокойно може да се пътува натоварен назад напред. Динамика не може да се каже, че има но върши работа.

всичко е въпрос на виждане - за мен Пасат 131 коня е спряла работа, но това не значи, че е така. По-скоро съм свикнал с малко повече вървене.

така, че ако е 131 коня диезел или 150 1.8Т си е супер за колата. Който иска да дава газ едва ли ще си вземе Пасат 5.5 :D

или по-точно казано - може да се дава газ, но не и да се очаква много от нормален Пасат 5.5 Колега, взимай го вече този Пасат!!! Добри са колиците. Все пак е VW - балансирани като цяло - без да блестят, но и без слабости.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8998
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 юли 2012 20:55


mrmagooo написа:
samo_pechka написа: За моторите - няма да давам мнение , има доста изписано във форума .При тях просто е да се намери баланс между мощност ,поддръжка и данъци . Купето не е леко и малък (слаб)агрегат скоро се превръща в ...тежест :banghead:.


В случая какво разбираш под слаб двигател ?(за какви коне говорим)

Имам на в предвид да не е мотор ALZ примерно - умрял кон е !! С резерви препоръчвам и AWT мотор( 1.8 т) поради факта ,че е по-комплицирана техника(турбо бензин) и уж е 150 коня ,а сякаш не е нещо кой знае какво , само дето му е голям данъка , но това си е мое мнение , така ,че винаги ще има контрапункт :) .От бензин мотори : подреждам във възх. позиция - AZM -2.0 115кончета( подходящ за спокойно каране),AZX-2.3 V5 170 коня ( супер е - тегли доста прилично ).От дизел :AVB -1.9 101 кончета е , но въртящият момент не е никак лош, подходящ за спокойна езда ,предимство тук е и малкия данък.AVF - 131 коня, предимство :висок въртящ момент на двигателя .И двата мотора са PD техника и имат еднаква ценово поддръжка ,2.5 V6 дизелите - има описани проблеми във форума ни , не ги препоръчвам.От тези мотори съм карал трита посочени бензинови агрегати (1.8 Т на B5) и PD мотора с 131 коня .Колите не са били мои, на приятели, лично не съм притежавал нито една от изброените . Най-впечатлен съм от 2.3 V5.


Потребителски аватар
mrmagooo
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот mrmagooo » Чет 19 юли 2012 10:53


:shock Е точно v5 двигателя на вауве не е ли много калпав агрегат?


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот k_garchev » Чет 19 юли 2012 11:13


Не е калпав или поне никой не се оплаква!Гори повече бензин,спрямо 1.8Т и върви по-малко!


d.najdenov76
Мнения: 122
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Passat b5.5 - много ме притеснява предното окачване

Мнениеот d.najdenov76 » Чет 19 юли 2012 21:24


Вобще да не те притеснява алуминиевото окачване на пасат б5 и б5,5. Аз съм с б5 близо 40000-50000 км. съм мо навъртял и най- накрая представи си почнаха да тропат тампоните. След демонтажа на носачите се оказа че всички шарнирни връзки са здрави само имаше два-три тампона за смяна. Това зависи и е от огромно значение как караш и какъв размер гуми си.Алуминиевото окачване е по надеждно защото поема много по добре вибрациите от металните носачи. УСПЕХ...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта