

joro^ написа:bai_ILIA Едва ли знаеш но ще ти кажа за обща култура ,че и аз съм виждал E46и като цяло спора не е Е46 vs B5.5 просто казах на колегата ,че и Е46 не е от най-евтините коли за поддръжка.
dlug написа:bai_ILIA написа:...
до колегата dlug - 30 000км не е меродавен пробег според мен. Има значение и по какви пътища се кара. Аз карам 75-80% от пробега ми, който средно е по 40 000км на година, по АМ Тракия. И аз за разлика от някой други хора каращи градско или по пътища с дупки ще мина 2-3 повече километри преди да имам проблем с окачването...
Принципно си прав. Аз просто сподилих личният си опит който имам. Защото много мразя някой с голф2 (примерно) който не е карал и 1 километър пасат да обяснява колко е скапано окачванетоАз карам 60% в София, другото навън. Аз все се оглеждам в темата за окачването някой да даде мнение след пробег 100к километра, ама все още няма такъв.
mrmagooo написа:joro^ написа:Колега B5.5 въпреки ,че си остарява все още не е особено евтин за поддръжка,така че ако още от сега за вайкаш за окачванетези коли имат и по-скъпи части като маховик турбо дюзи и т.н
Aз питам конкретно за здравина на окачването спрямо Бг пътищата до сега освен колегата по-горе който каза че за 2г е сменил един носач никой нищо конкретно не е казал .Също попитах и къде и какво да гледам при подбор на подобна кола втора ръка .
Иначе как може да съпоставяш носач с турбина,дюза или маховик ...щото ако става въпрос и дизеловата помпа за високо налягане е доста скъпа част....Ама не е част която се троши от всекидневно каране по пътищата...
gdh написа:забравих и един заден лагер главина за 350лв и водна помпа![]()
преди 4 години обслужването беше 200лв части и 150лв труд. Това не бива да те притеснява защото е предвиден разход който можеш да си планираш.
samo_pechka написа: За моторите - няма да давам мнение , има доста изписано във форума .При тях просто е да се намери баланс между мощност ,поддръжка и данъци . Купето не е леко и малък (слаб)агрегат скоро се превръща в ...тежест.
mrmagooo написа:samo_pechka написа: За моторите - няма да давам мнение , има доста изписано във форума .При тях просто е да се намери баланс между мощност ,поддръжка и данъци . Купето не е леко и малък (слаб)агрегат скоро се превръща в ...тежест.
В случая какво разбираш под слаб двигател ?(за какви коне говорим)
mrmagooo написа:samo_pechka написа: За моторите - няма да давам мнение , има доста изписано във форума .При тях просто е да се намери баланс между мощност ,поддръжка и данъци . Купето не е леко и малък (слаб)агрегат скоро се превръща в ...тежест.
В случая какво разбираш под слаб двигател ?(за какви коне говорим)
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта