


Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Искам да попитам още нещо. Значи, по принцип на всякаде се казва, че за повече мощност трябва да се освободи пътя на изгорелите газове, за да излизат по-бързо навън. За това се махат, катализатор, гърнета и т.н.
Направило ми е впечатление обаче, че като ми се спука гърнето или тръбата преди него, колата губи адски мощност и просто не върви, до момента, в който не го управя! Защо се получава така и дали като ми преправят генерацията не би могло да се получи обратния ефект?
Друго нещо, което е интересно е, че при BMW са стеснили шоково тръбата след катализатора, с цел подобряване на поведението на колата, по отношение на мощността, в ниските обороти. Това до някъде обяснява моето наблюдение от спуканото гърне.
Ако греша ме поправете!
Направило ми е впечатление обаче, че като ми се спука гърнето или тръбата преди него, колата губи адски мощност и просто не върви, до момента, в който не го управя! Защо се получава така и дали като ми преправят генерацията не би могло да се получи обратния ефект?
Друго нещо, което е интересно е, че при BMW са стеснили шоково тръбата след катализатора, с цел подобряване на поведението на колата, по отношение на мощността, в ниските обороти. Това до някъде обяснява моето наблюдение от спуканото гърне.
Ако греша ме поправете!
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
По мощния мотор има повече изгорели газове, има едно обратно налягане което се получава в системата....ако сложиш много широка тръба то се елиминира и можеш да счупиш мотора по този начин тъй като той се изсушава...... Като двигателя стане по мощен трябва да се смени и испускателната система за да може да е способна на силата на двигателя..... на Г60 мисля спортно тръбите са 60 мм диаметър или 57мм не си спомням със сигурност, няма катализатор а резунаторно гърне което е препоръчително иначе не се трае шума и задното гърне много бързо изгаря щото газовете му идват с много голяма скорост и температура.....
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да така си е,
но не се притесняваи няма да се получи обратен ефект.
колектори 4:1-резонаторно гърне- траба 60мм до мястото на средното гърне и там се слага по широка тръба примерно 80мм , но само колкото е голямо гурнето прави се за засилване на ефекта при изгорелите газове- и след това траба 60мм до задното гърне- и на края гърнето.
По този начин доста добре се освобождава изпускателната система на този мотор, получава се доста плътен и басов звук.
но не се притесняваи няма да се получи обратен ефект.
колектори 4:1-резонаторно гърне- траба 60мм до мястото на средното гърне и там се слага по широка тръба примерно 80мм , но само колкото е голямо гурнето прави се за засилване на ефекта при изгорелите газове- и след това траба 60мм до задното гърне- и на края гърнето.
По този начин доста добре се освобождава изпускателната система на този мотор, получава се доста плътен и басов звук.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей KILLER GTI,
можеш ли да ми дадеш малко имена на фирми, ако знаеш, а и със сигурност знаеш, които предлагат пълната изпускателна система която ми е нужна. По възможност да са немски. Искам да проверя как са цените тук, зашото ми се струва, че в Проспийд им слагат МНОГО надценнка!
Търсих за КОЛОМ, не не намерих нищо.
Мерси предварително!
можеш ли да ми дадеш малко имена на фирми, ако знаеш, а и със сигурност знаеш, които предлагат пълната изпускателна система която ми е нужна. По възможност да са немски. Искам да проверя как са цените тук, зашото ми се струва, че в Проспийд им слагат МНОГО надценнка!
Търсих за КОЛОМ, не не намерих нищо.
Мерси предварително!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да надценките им са доста големи но и преди сум казвал те са нормални за БГ.
Можеш да потурсиш REMUS, SUPERSPRINT, APEXI, FOX, ROWERFULL
от тези би трябвало да намериш там предполагам че на ПАЪУПФУЛ цената ще е наи сносна, аз преди година имах Г2 с такава генерация и добре звучеше
Но ако си в Германия защо не разгледаш Е-бай там има доста добри неща на добри цени? Ппимерно от там можеш да вземеш гърнетата и само колектора да си купиш след това нов, или ако доидеш в БГ аз имам чожек които прави много добри в Апгонова среда след което ги полира.
Можеш да потурсиш REMUS, SUPERSPRINT, APEXI, FOX, ROWERFULL
от тези би трябвало да намериш там предполагам че на ПАЪУПФУЛ цената ще е наи сносна, аз преди година имах Г2 с такава генерация и добре звучеше

Но ако си в Германия защо не разгледаш Е-бай там има доста добри неща на добри цени? Ппимерно от там можеш да вземеш гърнетата и само колектора да си купиш след това нов, или ако доидеш в БГ аз имам чожек които прави много добри в Апгонова среда след което ги полира.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здрасти KILLER GTI, сетих се нещо, понеже съм твърдо решен да я направя колата както ти ме посаветва, та да те питам - Ако наистина стане около 170 коня, както казваш, това няма ли да е прекалено натоварване за скоростната кутия и окачването. Той VR6-та е 174 коня и е с по яка скоростна кутия и окачване мисля. Как мислиш по тоя въпрос?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
спокоино стандартната скоростна кутия може спокоино да понесе поне 250кс , но в зависимост от карането , ако я използваш да се състезаваш с нея, което мен лично ме съмнява 6те се наложи и да се сложи и по здрав съединител( за да не буксува при голямо натоварване) но не е проблем ако искаш да си караш колата всеки ден да си остане с оригиналният .
Не че не може да я натоварваш и с него но просто по бурзо ще заминава това е проблема.
Мои колега има Голф 2 КР , по които е правено всичко което можеш да се сетиш по мотора валове, по-големи клапани, бутала , биели, колянов вал, горивна система , скоростите са пренареждани по колата е правено абсолютно всичко, колата я използва като тренировъчна и се кара на пълна газ, и в момента е 215кс на колелата и е с оригинален съединител( не е подменян с по здрав) изкарва му около 5000км на неговото каране , а тои добре я управлява.
Не че не може да я натоварваш и с него но просто по бурзо ще заминава това е проблема.
Мои колега има Голф 2 КР , по които е правено всичко което можеш да се сетиш по мотора валове, по-големи клапани, бутала , биели, колянов вал, горивна система , скоростите са пренареждани по колата е правено абсолютно всичко, колата я използва като тренировъчна и се кара на пълна газ, и в момента е 215кс на колелата и е с оригинален съединител( не е подменян с по здрав) изкарва му около 5000км на неговото каране , а тои добре я управлява.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Съмнявам се да ти излезне повече от 200-250лв. , при положение че имаш всичко необходимо.
Трябва да си търсиш , вътрешната част на климатика да е от пасат задулжително ( това което ти се намира в таблото радиатотче на парното и изпарителя на климатика), охлаждащия радиятор които се намира пред водния зад пронята също да е от пасат за да не се преправя не че проблем , компресора може и да не е от пасат(на голф 3 са силни и ще свурши работа), има и няколко маркуча -между компресора и охлаждащия радиятор-межди охл. радиатор и изпарителя в таблото- между изпарителя и компресора, добре е да са оригинални но не проблем да се направят, но това ще ти оскупи монтажа.
Инсталацията е много проста на климатика, всичко на всичко мисля че не бяха повече от 10-тина проводника + две релета и два датчика.
Трябва да си търсиш , вътрешната част на климатика да е от пасат задулжително ( това което ти се намира в таблото радиатотче на парното и изпарителя на климатика), охлаждащия радиятор които се намира пред водния зад пронята също да е от пасат за да не се преправя не че проблем , компресора може и да не е от пасат(на голф 3 са силни и ще свурши работа), има и няколко маркуча -между компресора и охлаждащия радиятор-межди охл. радиатор и изпарителя в таблото- между изпарителя и компресора, добре е да са оригинални но не проблем да се направят, но това ще ти оскупи монтажа.
Инсталацията е много проста на климатика, всичко на всичко мисля че не бяха повече от 10-тина проводника + две релета и два датчика.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здрасти KILLER GTI, върнах се онзи ден и ходих до Prospeed, за да видя колко ще ми излезе цялото това удоволствие, при което Ники ми каза 4е с тези промени не мога да очаквам повече от 20 коня отгоре. А като се замисля 4000 лева за 20 коня, а? Как мислиш? Каза от валове 10 коня и Колектор - още 10. От къде от друго място мога да погледна за друга марка колектор и аспуси, щото той само от една марка ми вадеше цени?
Мерси.
Мерси.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пробваи и при Максдраив, но и там е дебело!
Валове с какви параметри ти предложи!!!
защото тези които увеличават мощноста с 10кс са наи леките ако можешда ме разбереш какво имам предвид, без да се сменя нищо друго по главата! предполагам че са били кит
колектори каква марка ти предложи и колко пари, аз имам човек които прави на сносни цени.Powerband :
предполагам че нещо такова ти е предложил.
2000-6500rpm ; Power increase : 12bhp
Inlet duration : 264 deg ; Exhaust duration : 264 deg
Inlet valve lift : .409"/10.39mm ;
Exhaust valve lift : .428"/10.87mm
Timing (Inlet open - close) / (Exhaust open - close) : 22-62/62-22
Ана теб ти трябва това за пове4е мощ:
Powerband : 2500-7000rpm ; Power increase : 14bhp
Inlet duration : 274 deg ; Exhaust duration : 276 deg
Inlet valve lift : .433"/11.00mm ; Exhaust valve lift : .450"/11.43mm
Timing (Inlet open - close) / (Exhaust open - close) : 29-65/66-30
И не се залъгваи мощниста която 6те ти дадът едни валове е доста голяма, това са си истински коне които зна4ително се усещат.
като се направи колата както тябва започва да вурви по много различен начин.
аз в момента сум взел Шрикове всм. 286'' и ипус. 276'' които са ефективни от 4800рпм до 9000рпм но чакам усилен колянов вал.
а на тях по каталог им дават 17кс.
Валове с какви параметри ти предложи!!!
защото тези които увеличават мощноста с 10кс са наи леките ако можешда ме разбереш какво имам предвид, без да се сменя нищо друго по главата! предполагам че са били кит
колектори каква марка ти предложи и колко пари, аз имам човек които прави на сносни цени.Powerband :
предполагам че нещо такова ти е предложил.
2000-6500rpm ; Power increase : 12bhp
Inlet duration : 264 deg ; Exhaust duration : 264 deg
Inlet valve lift : .409"/10.39mm ;
Exhaust valve lift : .428"/10.87mm
Timing (Inlet open - close) / (Exhaust open - close) : 22-62/62-22
Ана теб ти трябва това за пове4е мощ:
Powerband : 2500-7000rpm ; Power increase : 14bhp
Inlet duration : 274 deg ; Exhaust duration : 276 deg
Inlet valve lift : .433"/11.00mm ; Exhaust valve lift : .450"/11.43mm
Timing (Inlet open - close) / (Exhaust open - close) : 29-65/66-30
И не се залъгваи мощниста която 6те ти дадът едни валове е доста голяма, това са си истински коне които зна4ително се усещат.
като се направи колата както тябва започва да вурви по много различен начин.
аз в момента сум взел Шрикове всм. 286'' и ипус. 276'' които са ефективни от 4800рпм до 9000рпм но чакам усилен колянов вал.
а на тях по каталог им дават 17кс.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здрасти, предложи ми валове 264 за 384 евро единия и каза, че е безмислено да се слагат 276 без да се пипа сгъстяването, тоест трябвало и нови бутала и т.н. за варианта 276. Колектора е от суперспринт и е 790 Евро. Ще трябва и чип, който при тях е около 350 евро.
А ти какво имаш в предвид с този колектор, от някаде другаде ли да го намеря. АКо ида в Remus в Дружба? Дали ще имат такива?
А ти какво имаш в предвид с този колектор, от някаде другаде ли да го намеря. АКо ида в Remus в Дружба? Дали ще имат такива?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта