Кога е по-малък разхода на гориво?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 27 окт 2006 12:17


Winner25 написа:Сега се замислих дали не е по добре при продължително спускане да карам на бензин. Би трябвало да е по икономично отколкото на газ?

Така е - по-икономично е ;)




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 27 окт 2006 12:35


Winner25 написа:
kaloyan22 написа:Това сериозно ли ? Немаш грам бензин у двигателя и си работи само на въздух :roll:


Сериозно. Един познат кара голф 3 с блокирала бензинова помпа и при продължително спускане прехвърля на бензин. Всичко си работи, алтернатора си зарежда и няма никакви проблеми.

И ти му повярва?!
Ако няма и минимално количество гориво само на въздух няма да има горивен процес!То си е Перпетум мобиле :wink:


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 27 окт 2006 12:37


kaloyan22 написа:
Winner25 написа:
kaloyan22 написа:Това сериозно ли ? Немаш грам бензин у двигателя и си работи само на въздух :roll:


Сериозно. Един познат кара голф 3 с блокирала бензинова помпа и при продължително спускане прехвърля на бензин. Всичко си работи, алтернатора си зарежда и няма никакви проблеми.

И ти му повярва?!
Ако няма и минимално количество гориво само на въздух няма да има горивен процес!То си е Перпетум мобиле :wink:

ей ама това е много дъвкано, изключваш секви видове гориво, газ-бензин-рикия-нитро...... никво гориво към двигателя и спускаш на скорост.......ей б, а знаете ли, че има топла вода


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 27 окт 2006 12:59


kaloyan22 написа:...
И ти му повярва?!
Ако няма и минимално количество гориво само на въздух няма да има горивен процес!То си е Перпетум мобиле :wink:

Пиле, хайде престани вече! Не разбирам защо продължаваш да се заяждаш. Горивен процес при ППХ НЯМА.
leavon написа:Някой каза, че вакуума в цилиндрите спира колата по нанадолнище! В кой точно момент от четирите такта става това?

1. При "сгъстяване". При нормална работа на двигателя силата необходима за сгъстяването на горивната смес идва за сметка на този цилиндър(и), който в момента е в такт "работа". При ППХ силата идва от колелата.
2.При "работа". Няма гориво в цилиндъра -> няма взрив -> има вакуум. Отново силата от въртенето на колелата.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 27 окт 2006 13:16


myrshavija написа: Горивен процес при ППХ НЯМА.

Консултирай се с някой специалист на когото имаш доверие за това твърдение!
Сега сериозно
На колите над 10 годишна възраст е спорно кога разхода е по-малък, в режим ППХ или по инерция, щото не е сигурно дали всички системи са изправни.
От гледна точка на сигурността, особенно когато се движите в колона не е добре да се движим по инерция!


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 27 окт 2006 13:24


kaloyan22 написа:От гледна точка на сигурността, особенно когато се движите в колона не е добре да се движим по инерция!

от гледна точка на сигурността, не виждам, нашта колона и твойта колона на движение, кво общо имат mhihi


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пет 27 окт 2006 15:37


kaloyan22 написа:
Winner25 написа:
kaloyan22 написа:Това сериозно ли ? Немаш грам бензин у двигателя и си работи само на въздух :roll:


Сериозно. Един познат кара голф 3 с блокирала бензинова помпа и при продължително спускане прехвърля на бензин. Всичко си работи, алтернатора си зарежда и няма никакви проблеми.

И ти му повярва?!
Ако няма и минимално количество гориво само на въздух няма да има горивен процес!То си е Перпетум мобиле :wink:

Калояне, ей сега събота и неделя ше е убаво време, качи се некъде на високо и на слизане пробвай, до можеш да споделиш впечатления от ППХ


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 27 окт 2006 15:59


leavon написа:Някой каза, че вакуума в цилиндрите спира колата по нанадолнище! В кой точно момент от четирите такта става това?


такт "сгъстяване", но.2 се води, освен него и силите на триене в двигателя спират колата - всички джунджурии накачулени по колата - помпи, генератори и т.н също го спират :)


Потребителски аватар
divna_
Мнения: 555
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот divna_ » Пет 27 окт 2006 16:31


santo_trafficante написа:за какво са ви тея коли :roll: да ги карате по инерция ли :?: голямата икономия.. :lol:

Заради спор!!!


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 27 окт 2006 16:32


divna_ написа:
santo_trafficante написа:за какво са ви тея коли :roll: да ги карате по инерция ли :?: голямата икономия.. :lol:

Заради спор!!!
с кой???


Потребителски аватар
ChampioN
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChampioN » Пет 27 окт 2006 16:41


А как стои този въпрос при дизеловите агрегати (с турбо и без турбо) ?
По инерция или на скорост е по-икономично ?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 27 окт 2006 16:56


kaloyan22 написа:Това сериозно ли ?на ППХ Не влиза нито грам бензин у двигателя и си работи само на въздух :roll:

Значи.. малко теория..
4 такта
1 работен + 3 спомагателни.. нали?
като спреш горивото какво ще имаш.. двигателя няма да работи..

Ама ако почнеш на стартер да го въртиш, двигателя работи ли?
Ако затикаш колата по наклон, на скорост, и врътнеш ключа нема ток нали...? двигателя работи ли?

Ами явно не работи.. щом няма горивен процес... ама върти ли се...? ДАААААААА

А щом нещо се върти има ли загуби.......ДАААААААААА
ама работи ли /следвайки правилото че няма гориво /... НЕЕЕЕЕЕЕ


А защо се движи...защото има остатъчна енергия.. или т.нар. инерция...
а ако си по баир..?
Земното притегляне ти е основната двигателна сила...

с две думи де видя перпетуум мобиле?


Мога ли да те помоля да си направиш един опит..

Пусни колата по нанадолнище на скорост на висока предавка 5 например.. и движи с 90-100 км..
Пусни газта...
ха сега врътни ключа... /ма не много да не заключиш волана../

Колата върви ли ... ?
Мотора работи ли..?
Намери ли разлика в момента на изключване на тоците?

СПирачки имаш ли?
ако не си с електро усилване на волана... управлението нормално ли е?

Ай ся РАБОТИ ли..

направи опита, и ако желаеш сподели резултата..
и тогава сам кажи какво ще стане с двг ако не му даваш гориво... дали ще загасне..
И кажи дали при ППХ се подава гориво.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 27 окт 2006 18:36


ChampioN написа:А как стои този въпрос при дизеловите агрегати (с турбо и без турбо) ?
По инерция или на скорост е по-икономично ?

И мене ме интересува при обикновен дизелов двигател......


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Пет 27 окт 2006 18:54


Всъщност, ППХ сигурно изчислява оборотите и под някоя стойност, се изключва, защото ако не беше така, при равен път на скорост колата би трябвало да спре напълно и да изгасне. Та въпросът ми е над колко оборота ППХ действа?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 27 окт 2006 19:22


kaloyan22 написа:Да има тема , но от началото на годината във форума има нови хора с различни мнения и кво те да си мълчат ли?
В природата има общи закономерности на които се подчиняват и хора и машини.Така че щом човек се изморява еднакво и при изкачване и при слизане от баир, то той изразходва повече енергия от колкото да си се движи по равно-на празен ход.
Следователно когато караш двигателя да работи в режим на спирачка това си е допълнителна работа за която му трабва повече гориво в сравнение с работата на празен ход-по инерция
Не, новите потребители със сигурност има хора от тях,които знаят повече от някои/визирам мен/с близо 3000 мнения-обаче на физичните закони в частност термодинамиката им е през оная работа кой колко мнения има и си действат........./па а накрая некой ме оцени и ме метне у бисерите mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi :drinking: /



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта