
Та от симптомите започвам.Колата си работи равномерно,пали от раз,има ряз (колкото за 90те си коня) ..но ! не обича маслото.Яде го като топъл хляб.В момента съм на 10хилядния километър от смяната,и съм долял 4ти литър.Голямото доливане започна да става от 6хиляди.Ясно ми е, че трябва да сменя маслото много по-рано,но някак преди това ми се искаше да се заиграя с главата,защото имам подозрения,че там се крие дзвера

Мерих компресия на мотора и нещата не бяха добре,въпреки че беше загрял мотора,свалени свещи,газ до долу и т.н.
1-10,5
2-9
3-7,5
4-6 ?!?!
нещо от този сорт не помня,но тези дни пак ще замеря точно,за да съм сигурен какво говоря

Главата ще се свали,за да се шлайфа,да се сменят гумичките и да се напаснат клапаните.
За водачите достатъчно условие ли ще е това да проверя дали самите клапани имат голям луфт вътре в тях или има друг метод ?

Мога ли да проверя по някакъв начин дали нещата надолу под главата вървят към зле,защото нямам възможност да разколача мотора на този етап,а и мисля,че няма и да имам такава занапред (студент втора година в ТУ съм

Какво масло препоръчвате да сложа в мотора на този етап (след интервенцията с главата) ?
Досега карах с 10в40,на някой места ми казват ,че 15в40 щяло да му "заспи" , но на други пък ме разубеждават,че ще стане и обратен ефект (да го яде още повече)

И последния ми въпрос е дали ще ми стигнат 200лева,за да направя това,което съм решил ?

Искам да благодаря на хората,които ще си направят труда да ми отговорят предварително.Прочел съм абсолютно всичко по тази тема в раздела,но повечето теми датираха от 2006,08,09.Не намерих актуална освен на радотом,където е влязъл в сериозни битки с мотора си,за което го поздравявам
