Преди около 1300 км. реших да махна спортния филтър(JR син на цвят) и сложих хартиен Filtron,даде ми съвсем малка разлика в разхода и реших да го оставя,до миналата седмица когато даде разход над 8/100 градско,свалих го и си сложих пак спортния,прясно изпран и омаслен,преди малко светна лампата с разход 6,8/100 градско,което мисля,че е нормално лятото.Filtron-а като го свалих бе видимо замърсен,особено се бе отбелязала една тъмна елипса точно срещу отвора откъдето смуче въздух.Толкова ли голямо влияние оказва филтъра в/у разхода при TDI-тата,на колко време да сменям хартиен филтър,каква марка е за предпочитане...или да си остана със спортния и да го пера на 5000 км и така.
Лошото е,че ме е страх за турбината и дебитомера,спортния пропуща повече прах от хартиения(видимо) и да не стане за 5 лева повече на 100 км да да ги разваля.
Дайте съвет.



Проблем с въздушния филтър.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Проблем с въздушния филтър.
Пробвай с друга марка въздушен филтър - Hengst, Knecht, Purflux. Хартията на филтрона става за други работи. 

- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с въздушния филтър.
FELIPE написа:Толкова ли голямо влияние оказва филтъра в/у разхода при TDI-тата
Не, не е толкова голямо а и за да сравниш средния разход със спортния и обикновения трябва да караш по абсолютно един и същи маршрут и по точно един и същи начин което в реалността е невъзможно а в противен случай сравнението е крайно неточно! Нали се сещаш че ако спортните филтри даваха над литър икономия производителите на хартиени да са забравени от историята

mitko85 написа:Пробвай с друга марка въздушен филтър - Hengst, Knecht, Purflux. Хартията на филтрона става за други работи.
А и колегата ти е казал истината за Филтрона

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта