ventotdi написа:... Днес разглеждах по обстойно AFN мотора и ми се струва че всичко е Plug & Play .......Направя ли си мотора mTDI си решавам проблема с пукането на глава , зимното палене ще е по лесно , динамика по добра ...ще елиминирам проблемната щпонка на коляновия вал (аз за това не искам блок от 1Z) ....
Еми то на 1Z и AFN моторите са еднакви 1към 1.Блок, вал ,бутала, глава,Като дюзи,ГНП и турбо вече са други .И двата имат еднакво решение за шпонката на вала ( може би най-раншните 1z са били като на AAZ, но след това вече са като на AFN,AHU). Смятам , че AFN ще е по-труден за mTDI не заради друго, ами заради по-големите дюзи,пром.геометрия турбо .По-големите дюзи изискват 11-12 мм буталце (помпа от Ленд Ровер с мех.дизел примерно) , а пром. геометрия на турбината е нелесна ( трудна ,не , невъзможна!, т.е. става !) за преправяне в mTDI. Ето тема в оффроуд форума http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=111290