
Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е тромав? решено
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 01 окт 2011 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Българско
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
Толкова си върви колега 

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
Volkswangel написа:В повечето теми се навежда на факта, че който е карал дизел, никога не би се върнал на бензин. Еми не е така. Ето аз съм човек, който никога повече няма да се върне към тракането, въглищата, чернилката, грубата работа, тресенето, лъжливата тяга на въртящия момент в ниските, тесния работен диапазон, рязкото и кратко идване на мощността, капризността към нафта, бавният старт от място, трудното палене зимата, гадният звук и т.н и т.н
Колега, разбирам, че си бил горд собственик на парен локомотив с въглища.......Аз пък от доста години съм на нафта и нямам никакво намерение да я заменя с бензин. Ако теб те устроива разход 10/100 и можеш да си го позволиш,то за мен това ще е астрономическо набутване.



-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
Не, не сипвам нафта от туби.Що се отнася до разхода на моя Пасат, не питаи мен а колегите с AFN, те ще кажат за какво става въпрос
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 21:14
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: APU 1999
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е тромав? решено
Колега един ГИ и имаш същото ако не и по-вече вървене на доста по-ниска цена, казвам го от опит.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 19 дек 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е тромав? решено
пак се почна спора.Колегата с дизеляка съм сигурен че не му харчи повече от 3 х100 и то зимата на къси растояния.Но ако се створи един сайт за продажва на автомобили и ще видим че основните коли за продан са нафтовите печки и не защото се търсят а зящото хората не ги искат.За това говори и факта че повечето са на номера от разочаровани дизел маняци.Скоро чокоме и формула 1 да е на нафта за да вървят повече и да им е по еФтино..
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
Volkswangel написа:В повечето теми се навежда на факта, че който е карал дизел, никога не би се върнал на бензин. Еми не е така. Ето аз съм човек, който никога повече няма да се върне към тракането, въглищата, чернилката, грубата работа, тресенето, лъжливата тяга на въртящия момент в ниските, тесния работен диапазон, рязкото и кратко идване на мощността, капризността към нафта, бавният старт от място, трудното палене зимата, гадният звук и т.н и т.н
Колега, разбирам, че си бил горд собственик на парен локомотив с въглища.......Аз пък от доста години съм на нафта и нямам никакво намерение да я заменя с бензин. Ако теб те устроива разход 10/100 и можеш да си го позволиш,то за мен това ще е астрономическо набутване.
тебе те ръководи цената, ако бензина беше по-евтин щеше да говориш обратно което показва ,че твоето мнение е обстоятелствено променливо ,докато студента по право се кефи на бензина без значение каква е цената това го правя и аз и 3 лв да е пак ще карам на бензин защото усещането мн по-приятно .
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
Volkswangel написа:Преди време мои колега си купи чисто нов Авенсис бензин от официалния дилър.След два три дни го виждам омърлушени го питам какво става.А бе не върви тая кола бе, тромава една такава.Отива при дилъра и се оплаква. Качват я на компютри, стендове - всичко О.К. Качва се едно момче от сервиза, кара я и казва че колата си е наред.След това се разменят с колегата и другия гледа как я кара. По едно време го пита - а бе човек, ти досега да не си карал дизел бе? Ами да - само дизел досега.
Свикна и и сега е много доволен.
Абе той толкова си и върви този Авенсис. Мой роднина си взе и е потресен, пък не е карал дизел никога. Аз също го карах и един с бус направо ме съсипа, докато разбера, че човека просто така си кара


- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
sportul написа:
тебе те ръководи цената, ако бензина беше по-евтин щеше да говориш обратно което показва ,че твоето мнение е обстоятелствено променливо ,докато студента по право се кефи на бензина без значение каква е цената това го правя и аз и 3 лв да е пак ще карам на бензин защото усещането мн по-приятно .
Евала, колега. И аз съм на същото мнение. В подкрепа на тезата си ще задам на дизел-сектантите един въпрос, който следва да внесе необходимата яснота по въпроса.
Почитаеми фенове на дизела, сигурни ли сте че ако бензинът не беше по-скъп и разходът му не ви бъркаше, пак щяхте да си купите дизел?
Наистина лично за мен единственото преимущество на дизела е икономията му, която в определени случаи излиза доста солено и "през носа".
А на хората, които казват че много върви дизела, ще им кажа че дизела придава едно твърде субективно усещане за ускорение, дължащо се на по-големия му въртящ момент. И аз си спомням как преди време се лъжех и се възхищавах как един дизел 100 коня върви повече от 150 коня бензин, как изкачва баири на пета с 80 км и как доускорява. Съмненията ми се разсеяха когато установих че въпреки илюзията за огромна тяга в колата, пътната маркировка и стрелката на километража едвам се помръдваха. А когато направих няколко гонки с бензиновия автомобил напълно затвърдих усещанията си. Дизела наистина тегли яко още от ниските но след 4000 умира, а бензинът пък тегли от 3000 до 7000. Хората, които цял живот карат дизел са свикнали и когато се качат на мощен бензинов автомобил, по навик започват да го карат до към 2000-2500 оборота, където той въобще не разбира че го караш да върви. За да е справедливо сравнението, бензинът трябва да се кара между 3000 и 7000, а дизела между 2000 и 4000. Там повечето двигатели могат да покажат максимума си и в този диапазон трябва да бъдат сравнявани. Аз и 200 коня бензин да си взема, ако го дам на някой дизелджия и го кара до 2000 оборота, нормално е да каже че не върви, като се опитва да изкачва баири на пета с 1800 оборота

Някак си нищо спортно не виждам в кола, която тръгва да набира и след 2 секунди ми иска следваща предавка (тесният работен диапазон на дизела), която работейки на празен ход бели семки и чупи орехи, която пуши като изпреваря някой, мирише сутрин на нафта, работи твърдо, рита като откачена в ниските обороти, мощността и се изсипва рязко и в супер тесен работен диапазон, капризна е откъм поддръжка, нафта, не държи на каране на яка стъпка.
Дизелисти, признайте че ако бензина беше 2 лева и харчеше 5 на 100, никой от вас нямаше да кара дизел.
Признайте че ако можете да си позволите да издържате високия разход на бензина и за вас шофирането не е точка а до точка б не бихте си купили дизел.
Признайте че дизела има да си мечтае за плавната, тиха и мека работа на бензиновия мотор, съчетана с постепенното разгръщане на мощността и перфектния звук.
Обект на сравненията ми са средностатистическите коли, карани по бг пътищата и по-конкретно дизеловите и бензиновите двигатели.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
Student_pravo написа:....
Не каза нищо за работният диапазон на дизела...
Не знам защо, ама някак си не виждам никаква връзка между заглавието на темата и дискусията дизел срещу бензин. Това са два аболютно несравними двигателя като общото май е само че са с вътрешно горене. Не знам защо е това мерене на пишки. Аз съм карал и бензин и дизел (и по-стари и по-нови). В този свят пълно щастие няма. Не може да се каже еднозначно кой е по-удобен за каране. Лично на мен в града дизела ми е много по-добре. Навън-бензина. Зимата дизела също ми харесва повече. И сега ако не ме притесняват парите и трябва да си купя кола нямам еднозначно мнение какъв двигател бих предпочел. Не виждам смисъл от тези безмислени спорове
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е тромав? решено
А колега какво беше решението кой точно маркуч.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е толкова тромав?
Student_pravo написа:
Дизела наистина тегли яко още от ниските но след 4000 умира, а бензинът пък тегли от 3000 до 7000.
Обект на сравненията ми са средностатистическите коли, карани по бг пътищата и по-конкретно дизеловите и бензиновите двигатели.
Колега,много неточно написано някак...Един средно статистически бензинов ПАСАТ едва ли може да вдигне повече от 5500об/мин.,понеже помпата му ще иключи.За дизела предполагам е същото след 4000об.Да не говорим,че наистина максимален въртящ момент се постига при различни обороти,както и това,че различните кутии също си казват думата.Ако сложиш на бензинов двигател дизелова кутия едва ли ще успееш да ускоряваш и доускоряваш на която и да е предавка,а на 5-та не знам до къде ще стигнеш...Аз съм бензинов фен но също търся евтиното, за това съм и на газ.Това не може да се изтъква като причина да си фен...моя раход на газ е колкото на колегите на дизел с тази разлика,че съм се лишил от ивестна динамика.
- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.8Т 150hp - нормално ли е да е тромав? решено
Аз също съм почитател на бензина, но не мога да отрека качествата на дизела. Миналата зима по стечение на обстоятелствата, трябваше да редувам бензинова и дизелова кола, напълно аналогични(Дачия Логан) и дизела ми хареса много повече. Според мен няма как да усещаш демараж и колата да не се движи, както го описа. За градско каране например, където е необходимо бързо изтегляне на светофарите, дизела според мен е за предпочитане...и изобщо от практична гледна точка. А ако търсиш удоволствие от карането - бензин 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта