гасне на празен ход

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
leader
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

гасне на празен ход

Мнениеот leader » Нед 29 окт 2006 11:36


Здравеите,пиша тук защото незнам кум кого вече да се обърна.Дано да можете с нещо да ми помогнете.Та за въпросния автомобил:сеат ибиза 1,3 моно инйекция 93 година.Когато авт. достигне работната си температура започва да гасне на празен ход.Състо съм забелязъл че когато превключвам например от 2 на 3 скорост пак ми гасне,след което трудно пали.Ходих на диагностика и ми казаха че само ламбда сондта не ми работи,но на мен неми се вярва само от нея да става така.Знам ли.Та след това си смених безиновия филтър и от него изтече някаква чернилка,та си помислих че може и от него да е но пак си гасне,даже вчера докато си проверявах светлините и тя работеше на празен ход и хоп загасна.Та ако някои има някакви идеи от каво може да е да споделя.Между другото ми казаха че може моторчето за празен ход да е повредено или бенз. помпа.Ама бенз. помпа като и мериха налягането казаха че е ок.Ами това е.Предварително ви благодаря




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 29 окт 2006 12:36


Само като загрее до работна температура ли го прави този номер?Ако е така можеш да се насочиш към температурният датчик за инжекциона(забит е на пластмасовия троиник на главата,на големия маркуч).Възможно е той при определена температура да подава грешни стойности на електронния блок.След като изгасне двигателя,после лесно ли пали?Има ли преди изгасване неравномерна работа,или изведнъж си гасне?


leader
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот leader » Нед 29 окт 2006 15:01


според мен когато загрее го прави,колкото до работата на двигателя си е ок;Даже си правих експеримент когато загасне дали в главния кабел има искра като го допреш на маса и си имаше.Слагах и нова бобина и пак така гаснеше.Всмисъл че просто си гасне и толкоз после пали трудно но понякога лесно.Датчика за темп(синия,има и един черен но предполагам че е за таблото) му мерих съпротивлението при суден и топъл двг и отговаря на стоиностите зададени.Данните ги имам от аутодатата.Мисля да сваля бенз помпа и да я почистя.Благодаря ти за бързия отговор :wink:


leader
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот leader » Нед 29 окт 2006 22:43


между другото видях че един кабел(маса)който тръгва от главата на двт-то и свършва незнам си каде е скъсан.Това може ли да бъде причина за всичко това. :cry:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 30 окт 2006 6:56


ами колега масите са също толкова важни колкото +. Така че е възможно да е от там. Ако не е оттам най-вероятно стъпковото моторче прави беля но с него е свързан датчика за температурата и датчика за положението на дроселовата клапа. Докато не го прави постоянно - трудно можеш да откриеш откъде идва проблема.
п.п. само да уточня, че при загрял двигател ако откачиш буксата от степ моторчето колата започва да държи 500 оборота и в някой случай гасне.


Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ото Кац » Пон 30 окт 2006 9:12


абсолютно същият проблем имах и аз, решението - датчик на Хол.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 30 окт 2006 11:02


Добре, де, Ото, ама защо само на загрял ще го прави? :dontknow:
И аз си мисля за степ-моторче или термодатчик...


Потребителски аватар
stiix
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stiix » Пон 30 окт 2006 13:32


А на мен пък почна да го прави на студен двигател - пусна ли газта и колата гасне. Двигател EZ, карбуратор 2Е2


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 30 окт 2006 13:47


stiix написа:А на мен ... карбуратор 2Е2

Олейии... даже няма да ти какзвам колко пъти съм я срещал тази комбинация от букви... 2Е2.. из този форум!
И всичките отговори няма да ти харесат... :(


Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ото Кац » Пон 30 окт 2006 16:42


radotom написа:Добре, де, Ото, ама защо само на загрял ще го прави? :dontknow:
И аз си мисля за степ-моторче или термодатчик...


е айде де....?
с помощта на Ваското1 стигнахме до тоя изход, сменихме датчика на Хол, при абсолютно същите признаци! (преди това бях сменил и комутатора, мислех да сменям и термодатчика.....)
защо обаче не гаснеше при студен двигател ей богу не мога да си го обясня!


leader
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот leader » Пон 30 окт 2006 20:56


благодаря ви за отговорите,но немисля 4е е от датчика на хол ,защото от диагностиката ми казаха че нямам грешки.Днес ми казаха че кабела на 1 цилиндър е прекъснат и ми показаха че съпротивлението е много голямо,а на другите кабели показваше 5кило ома.Палеца показа добри стоиности като го мериха.Ще смена кабелите,термо датчика и свещите,ще закача откачената маса и ще видя какво ще се получи.Дано се оправи че ми писна.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 30 окт 2006 22:18


Ото Кац написа:е айде де....?

Абееее... немска му работа! Немец електроника да прави... Важното е, че се е оправил!

leader написа:между другото видях че един кабел(маса)който тръгва от главата на двт-то и свършва незнам си каде е скъсан.Това може ли да бъде причина за всичко това. :cry:


При мен от главата излизат 2 маси. Едната е плетен кабел, плосък и е за бобината. Явно, екран някакъв или просто подсигуряване на масата.
Другото кабелче явно ми дава маса някъде по уредите, защото когато ми се откачи и термометъра и бензиномера показваха нула, запалена ли е колата. Изгасена ли е (но на контакт), затваряше през някъде другаде веригата и показваше странни стойности на уредите!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта