


гасне на празен ход
гасне на празен ход
Здравеите,пиша тук защото незнам кум кого вече да се обърна.Дано да можете с нещо да ми помогнете.Та за въпросния автомобил:сеат ибиза 1,3 моно инйекция 93 година.Когато авт. достигне работната си температура започва да гасне на празен ход.Състо съм забелязъл че когато превключвам например от 2 на 3 скорост пак ми гасне,след което трудно пали.Ходих на диагностика и ми казаха че само ламбда сондта не ми работи,но на мен неми се вярва само от нея да става така.Знам ли.Та след това си смених безиновия филтър и от него изтече някаква чернилка,та си помислих че може и от него да е но пак си гасне,даже вчера докато си проверявах светлините и тя работеше на празен ход и хоп загасна.Та ако някои има някакви идеи от каво може да е да споделя.Между другото ми казаха че може моторчето за празен ход да е повредено или бенз. помпа.Ама бенз. помпа като и мериха налягането казаха че е ок.Ами това е.Предварително ви благодаря
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Само като загрее до работна температура ли го прави този номер?Ако е така можеш да се насочиш към температурният датчик за инжекциона(забит е на пластмасовия троиник на главата,на големия маркуч).Възможно е той при определена температура да подава грешни стойности на електронния блок.След като изгасне двигателя,после лесно ли пали?Има ли преди изгасване неравномерна работа,или изведнъж си гасне?
според мен когато загрее го прави,колкото до работата на двигателя си е ок;Даже си правих експеримент когато загасне дали в главния кабел има искра като го допреш на маса и си имаше.Слагах и нова бобина и пак така гаснеше.Всмисъл че просто си гасне и толкоз после пали трудно но понякога лесно.Датчика за темп(синия,има и един черен но предполагам че е за таблото) му мерих съпротивлението при суден и топъл двг и отговаря на стоиностите зададени.Данните ги имам от аутодатата.Мисля да сваля бенз помпа и да я почистя.Благодаря ти за бързия отговор 

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ами колега масите са също толкова важни колкото +. Така че е възможно да е от там. Ако не е оттам най-вероятно стъпковото моторче прави беля но с него е свързан датчика за температурата и датчика за положението на дроселовата клапа. Докато не го прави постоянно - трудно можеш да откриеш откъде идва проблема.
п.п. само да уточня, че при загрял двигател ако откачиш буксата от степ моторчето колата започва да държи 500 оборота и в някой случай гасне.
п.п. само да уточня, че при загрял двигател ако откачиш буксата от степ моторчето колата започва да държи 500 оборота и в някой случай гасне.
- Ото Кац
- Мнения: 910
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:Добре, де, Ото, ама защо само на загрял ще го прави?![]()
И аз си мисля за степ-моторче или термодатчик...
е айде де....?
с помощта на Ваското1 стигнахме до тоя изход, сменихме датчика на Хол, при абсолютно същите признаци! (преди това бях сменил и комутатора, мислех да сменям и термодатчика.....)
защо обаче не гаснеше при студен двигател ей богу не мога да си го обясня!
благодаря ви за отговорите,но немисля 4е е от датчика на хол ,защото от диагностиката ми казаха че нямам грешки.Днес ми казаха че кабела на 1 цилиндър е прекъснат и ми показаха че съпротивлението е много голямо,а на другите кабели показваше 5кило ома.Палеца показа добри стоиности като го мериха.Ще смена кабелите,термо датчика и свещите,ще закача откачената маса и ще видя какво ще се получи.Дано се оправи че ми писна.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ото Кац написа:е айде де....?
Абееее... немска му работа! Немец електроника да прави... Важното е, че се е оправил!
leader написа:между другото видях че един кабел(маса)който тръгва от главата на двт-то и свършва незнам си каде е скъсан.Това може ли да бъде причина за всичко това.
При мен от главата излизат 2 маси. Едната е плетен кабел, плосък и е за бобината. Явно, екран някакъв или просто подсигуряване на масата.
Другото кабелче явно ми дава маса някъде по уредите, защото когато ми се откачи и термометъра и бензиномера показваха нула, запалена ли е колата. Изгасена ли е (но на контакт), затваряше през някъде другаде веригата и показваше странни стойности на уредите!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта