не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот dushanov » Пет 03 авг 2012 12:30


Малко офф: genov1, и моята дойде така от Италия. И моята е с рапидка, само, че да влиза топъл въздух! Правил съм какви ли не експерименти и настройки. Не та не! Моя метан иска топличко! Хем разхода е много приличен (4кг извън града и около 6кг в града) и бягането си го има. На студен, нито едно от 2-те. Против всякаква логика е ама факта си е факт! Да вметна, че е конв. метанова у-ба със всичките емулатори,тап и симулатори. Многоточков мотор с конв. у-ба (АЕК).




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Пет 03 авг 2012 21:11


Така и така говорим от опит - да споделя и моя. От днес вече съм с уравновесен изпарител и изведен маркуч да дърпа въздух директно от решетката пред радиатора. Резултатът от разликата във вървежа е scare maikomila А досега съм си мислел, че карам добре настроена кола :banghead: Само остава да засека разход. Всъщност тя беше настроена добре, но за въздух от двигателния отсек - по-скоро топъл и на 140 ускорението свършваше mhihi


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Съб 04 авг 2012 3:24


Най-накрая чу кво ти пя радиото :D


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Dushan » Съб 13 окт 2012 18:03


НЕ СЕ ПОДВЕЖДАЙ ПО ГЛУПОСТИ НАРОДЕ! ЗАПУШИХ ТОПЛИЯ ВЪЗДУХ, КОЛАТА ЛИТНА, А РАЗХОДА ПАДНА С 2 ЛЕВА!


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Zerga3GT » Пет 09 ное 2012 18:44


От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.

Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч :да:

Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот vaiper 1 » Съб 10 ное 2012 14:23


stefan4o написа:Така и така говорим от опит - да споделя и моя. От днес вече съм с уравновесен изпарител и изведен маркуч да дърпа въздух директно от решетката пред радиатора. Резултатът от разликата във вървежа е scare maikomila А досега съм си мислел, че карам добре настроена кола :banghead: Само остава да засека разход. Всъщност тя беше настроена добре, но за въздух от двигателния отсек - по-скоро топъл и на 140 ускорението свършваше mhihi

Въпросами е, какво значи уравновесен изпарител :?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Съб 10 ное 2012 14:44


Идеята на уравновесяването е на плочката и изпарителя да има еднакво налягане.Тоест каквото има в кутията (филтърната) такова налягане трябва да има и в изпарителя.На него ако не си забелязал има 2 отвора и виждаш гумената мембрана.Те се запушват(заваряват най-често) и се слага щуцер на капака на изпарителя.Слагаш и един щуцер между филтъра и газовата плочка и двата щуцера ги свързваш с маркуч.Така изчезва понятието гасне като я пусна по инерция,колата се настройва по-добре и върви повече.За сметка на това може да има покачване в разхода,ако я мачкаш нон стоп :D


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Dushan » Съб 10 ное 2012 17:01


Zerga3GT написа:От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.

Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч :да:

Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)


Последния път карах със средна скорост 110км/ч 4 човека (около 370кг) и МНОГО тежък багаж - 7,5л. на 100км!
Ако наистина ти е изправна системата за топъл въздух, като загрее колата, не трябва да смуче топло от маркуча до изходящите колектори. Ако смуче дори малко, не е изправно. При мен като запушвах тази тръба и двигателя изгасваше. :D Затова махнах всичко и смуче само студен.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Съб 10 ное 2012 17:27


Dushan написа:
Zerga3GT написа:От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.

Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч :да:

Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)


Последния път карах със средна скорост 110км/ч 4 човека (около 370кг) и МНОГО тежък багаж - 7,5л. на 100км!
Ако наистина ти е изправна системата за топъл въздух, като загрее колата, не трябва да смуче топло от маркуча до изходящите колектори. Ако смуче дори малко, не е изправно. При мен като запушвах тази тръба и двигателя изгасваше. :D Затова махнах всичко и смуче само студен.

Приказваш глупости ;) Целта на мотора е да има постоянна Т на газовете.Тоест сега зимата винаги ще смуче топло...макар и малко :) Мисля че 37 или 42гр се целеше.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Съб 10 ное 2012 18:08


mupk0 написа:Така изчезва понятието гасне като я пусна по инерция,колата се настройва по-добре и върви повече.За сметка на това може да има покачване в разхода,ако я мачкаш нон стоп :D

Аз забравих да опиша ефекта, а трябваше. Точно както Миро го е описал - вървеж доста хубав се получи, но разходът поне при мен се покачи, но за съжаление не си спомням точно с колко (върти ми се 10/100), но пък от друга страна си я настъпвах, пък и направих само една проба, а бях още с ТАП-чето. Ако остане време може пак да го направя, то всичко си седи, просто е демонтирано. Наистина останах втрещен как се движи колата със студен въздух maikomila


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот pe6kata » Съб 10 ное 2012 19:08


Заглавието трябва да се промени- частицата "не" трябва да отпадне :mrgreen:

само студ- повече повер дори и на алтернативни горива heavy metal zork


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Dushan » Нед 11 ное 2012 0:40


mupk0 написа:
Dushan написа:
Zerga3GT написа:От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.

Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч :да:

Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)


Последния път карах със средна скорост 110км/ч 4 човека (около 370кг) и МНОГО тежък багаж - 7,5л. на 100км!
Ако наистина ти е изправна системата за топъл въздух, като загрее колата, не трябва да смуче топло от маркуча до изходящите колектори. Ако смуче дори малко, не е изправно. При мен като запушвах тази тръба и двигателя изгасваше. :D Затова махнах всичко и смуче само студен.

Приказваш глупости ;) Целта на мотора е да има постоянна Т на газовете.Тоест сега зимата винаги ще смуче топло...макар и малко :) Мисля че 37 или 42гр се целеше.


Да уточня, че са ми прецакани вакумите, защото това упражнение го правих лятото на включена перка, да дърпа само единствено топъл въздух... Неутрализирах и разхода лятото падна с 2 лева на 100км! Не знам двигателя каква цел има, но моята е да върви и да харчи малко. Повече от успешни експерименти имам в тази посока, така че на давай акъл на патило!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stefan4o » Нед 11 ное 2012 9:02


Dushan написа:
Да уточня, че са ми прецакани вакумите, защото това упражнение го правих лятото на включена перка, да дърпа само единствено топъл въздух... Неутрализирах и разхода лятото падна с 2 лева на 100км! Не знам двигателя каква цел има, но моята е да върви и да харчи малко. Повече от успешни експерименти имам в тази посока, така че на давай акъл на патило!


А може ли да вдигне 120км/ч на равно колата ти? Щото като вкарваш само топъл въздух иска и по-малко горивце, което от своя страна има и своите недостатъци :Mr Green Fun
Тая тема един от успешните ти експерименти ли отразява:
viewtopic.php?f=5&t=349470
mhihi

Като ти чета и другите бисери в темите ти, от сорта на:
Вчера се замислих, ако докато колата работи на бензин и отворя газовия клапан, какво ще стане? Може би ще загасне в празните обороти, но на изцяло отворен дросел какво ли ще стане?

С идея да засилиш вървежа ли, що ли? Не зная какви опити си правил и какви са ти резултатите от тях, но четейки ти темите и мненията започвам да си мисля, че много работи не са ти ясни :Mr Green Fun

Последна промяна от stefan4o на Нед 11 ное 2012 10:06, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот mupk0 » Нед 11 ное 2012 9:44


Няма как една кола да гори по-малко и да върви много.Двете не се свързват.Вървенето е свързано с енергия,а енергията с гориво.Да ти кажа моята правеше 100км/ч за 9-10секунди и знам как може да върви и как да гори,ама тея работи са пълни глупости дето ги говориш.Ако върви означава на 100км/ч да се чудиш дали ще изпревариш....... mhihi


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот pe6kata » Нед 11 ное 2012 10:12


Тя тогава пак почва да гори

С цел икономия, сместта може да е леко бедна, прекали ли се ефекта пак става обратен.

Икономията идва от правилен подбор на частите, монтаж и настройка. И оттам - според начина на каране. За ииономия си иска галене на педала на газта.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта