не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Малко офф: genov1, и моята дойде така от Италия. И моята е с рапидка, само, че да влиза топъл въздух! Правил съм какви ли не експерименти и настройки. Не та не! Моя метан иска топличко! Хем разхода е много приличен (4кг извън града и около 6кг в града) и бягането си го има. На студен, нито едно от 2-те. Против всякаква логика е ама факта си е факт! Да вметна, че е конв. метанова у-ба със всичките емулатори,тап и симулатори. Многоточков мотор с конв. у-ба (АЕК).
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Така и така говорим от опит - да споделя и моя. От днес вече съм с уравновесен изпарител и изведен маркуч да дърпа въздух директно от решетката пред радиатора. Резултатът от разликата във вървежа е
А досега съм си мислел, че карам добре настроена кола
Само остава да засека разход. Всъщност тя беше настроена добре, но за въздух от двигателния отсек - по-скоро топъл и на 140 ускорението свършваше 




- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Най-накрая чу кво ти пя радиото 

-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
НЕ СЕ ПОДВЕЖДАЙ ПО ГЛУПОСТИ НАРОДЕ! ЗАПУШИХ ТОПЛИЯ ВЪЗДУХ, КОЛАТА ЛИТНА, А РАЗХОДА ПАДНА С 2 ЛЕВА!
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.
Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч
Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)
Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч

Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
stefan4o написа:Така и така говорим от опит - да споделя и моя. От днес вече съм с уравновесен изпарител и изведен маркуч да дърпа въздух директно от решетката пред радиатора. Резултатът от разликата във вървежа е![]()
А досега съм си мислел, че карам добре настроена кола
Само остава да засека разход. Всъщност тя беше настроена добре, но за въздух от двигателния отсек - по-скоро топъл и на 140 ускорението свършваше
Въпросами е, какво значи уравновесен изпарител

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Идеята на уравновесяването е на плочката и изпарителя да има еднакво налягане.Тоест каквото има в кутията (филтърната) такова налягане трябва да има и в изпарителя.На него ако не си забелязал има 2 отвора и виждаш гумената мембрана.Те се запушват(заваряват най-често) и се слага щуцер на капака на изпарителя.Слагаш и един щуцер между филтъра и газовата плочка и двата щуцера ги свързваш с маркуч.Така изчезва понятието гасне като я пусна по инерция,колата се настройва по-добре и върви повече.За сметка на това може да има покачване в разхода,ако я мачкаш нон стоп 

-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Zerga3GT написа:От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.
Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч
Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)
Последния път карах със средна скорост 110км/ч 4 човека (около 370кг) и МНОГО тежък багаж - 7,5л. на 100км!
Ако наистина ти е изправна системата за топъл въздух, като загрее колата, не трябва да смуче топло от маркуча до изходящите колектори. Ако смуче дори малко, не е изправно. При мен като запушвах тази тръба и двигателя изгасваше.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Dushan написа:Zerga3GT написа:От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.
Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч
Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)
Последния път карах със средна скорост 110км/ч 4 човека (около 370кг) и МНОГО тежък багаж - 7,5л. на 100км!
Ако наистина ти е изправна системата за топъл въздух, като загрее колата, не трябва да смуче топло от маркуча до изходящите колектори. Ако смуче дори малко, не е изправно. При мен като запушвах тази тръба и двигателя изгасваше.Затова махнах всичко и смуче само студен.
Приказваш глупости


- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
mupk0 написа:Така изчезва понятието гасне като я пусна по инерция,колата се настройва по-добре и върви повече.За сметка на това може да има покачване в разхода,ако я мачкаш нон стоп
Аз забравих да опиша ефекта, а трябваше. Точно както Миро го е описал - вървеж доста хубав се получи, но разходът поне при мен се покачи, но за съжаление не си спомням точно с колко (върти ми се 10/100), но пък от друга страна си я настъпвах, пък и направих само една проба, а бях още с ТАП-чето. Ако остане време може пак да го направя, то всичко си седи, просто е демонтирано. Наистина останах втрещен как се движи колата със студен въздух

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Заглавието трябва да се промени- частицата "не" трябва да отпадне
само студ- повече повер дори и на алтернативни горива

само студ- повече повер дори и на алтернативни горива

-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
mupk0 написа:Dushan написа:Zerga3GT написа:От опит 110км от Търново до Ловеч+малко градско = на 7л. газ.
Напълно изправна система за топъл/студен въздух и средна скорост 90км/ч
Забравих да напиша: С двама човека и 6 тенекии сирене (120кг+)
Последния път карах със средна скорост 110км/ч 4 човека (около 370кг) и МНОГО тежък багаж - 7,5л. на 100км!
Ако наистина ти е изправна системата за топъл въздух, като загрее колата, не трябва да смуче топло от маркуча до изходящите колектори. Ако смуче дори малко, не е изправно. При мен като запушвах тази тръба и двигателя изгасваше.Затова махнах всичко и смуче само студен.
Приказваш глупостиЦелта на мотора е да има постоянна Т на газовете.Тоест сега зимата винаги ще смуче топло...макар и малко
Мисля че 37 или 42гр се целеше.
Да уточня, че са ми прецакани вакумите, защото това упражнение го правих лятото на включена перка, да дърпа само единствено топъл въздух... Неутрализирах и разхода лятото падна с 2 лева на 100км! Не знам двигателя каква цел има, но моята е да върви и да харчи малко. Повече от успешни експерименти имам в тази посока, така че на давай акъл на патило!
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Dushan написа:
Да уточня, че са ми прецакани вакумите, защото това упражнение го правих лятото на включена перка, да дърпа само единствено топъл въздух... Неутрализирах и разхода лятото падна с 2 лева на 100км! Не знам двигателя каква цел има, но моята е да върви и да харчи малко. Повече от успешни експерименти имам в тази посока, така че на давай акъл на патило!
А може ли да вдигне 120км/ч на равно колата ти? Щото като вкарваш само топъл въздух иска и по-малко горивце, което от своя страна има и своите недостатъци

Тая тема един от успешните ти експерименти ли отразява:
viewtopic.php?f=5&t=349470

Като ти чета и другите бисери в темите ти, от сорта на:
Вчера се замислих, ако докато колата работи на бензин и отворя газовия клапан, какво ще стане? Може би ще загасне в празните обороти, но на изцяло отворен дросел какво ли ще стане?
С идея да засилиш вървежа ли, що ли? Не зная какви опити си правил и какви са ти резултатите от тях, но четейки ти темите и мненията започвам да си мисля, че много работи не са ти ясни

Последна промяна от stefan4o на Нед 11 ное 2012 10:06, променено общо 3 пъти.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Няма как една кола да гори по-малко и да върви много.Двете не се свързват.Вървенето е свързано с енергия,а енергията с гориво.Да ти кажа моята правеше 100км/ч за 9-10секунди и знам как може да върви и как да гори,ама тея работи са пълни глупости дето ги говориш.Ако върви означава на 100км/ч да се чудиш дали ще изпревариш....... 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух
Тя тогава пак почва да гори
С цел икономия, сместта може да е леко бедна, прекали ли се ефекта пак става обратен.
Икономията идва от правилен подбор на частите, монтаж и настройка. И оттам - според начина на каране. За ииономия си иска галене на педала на газта.
С цел икономия, сместта може да е леко бедна, прекали ли се ефекта пак става обратен.
Икономията идва от правилен подбор на частите, монтаж и настройка. И оттам - според начина на каране. За ииономия си иска галене на педала на газта.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта