Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот kozka84 » Пет 14 яну 2011 13:41


За разхода на ГАЗ съм съгласен с малки коментари , но няма да коментирам , че се окаже спам.
Електрониката е има и не е скъпа!И да идеята на този газ е свързана с горелки а не коли.Но амбицията на хората е безгранична обаче има ефект и това е факт :beer




Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот yms » Пет 14 яну 2011 14:18


kozka84 написа:Така е колега бегаи от тва на далече!Пълен боклук не си го слагай! :lol:


ПС.Бих се радвал ако видя един негативен коментар на човек с HHO клетка в колата си! :banghead:
Ма не мисля , че ще стане

Така и правя . Не само с него , но и със стотиците други подобни .
На всеки му се иска " безплатен обяд " , обаче такъв няма .
Винаги има хора хващащи се , на подобни глупости . Някои го правят , защото много често не си задават прости и логични въпроси . Други , защото забравят неща учени в училище . Трети , защото не са учили съответната специалност .
Конкретният случай - да има автомобили работещи на водород . Те обаче нямат нищо общо с темата .
Логичният въпрос е - защо се влагат милиарди в разработка на автомобили на водород . Защо се влагат милиарди за да се направят двигателите по - икономични , по - мощни , когато в интернет има " вълшебни " устройства за " стотинки " . Толкова ли са глупави производителите на автомобили .
Не . Не са .
Забравеното нещо от училище - учебник по неорганична химия за средно училище - какво е електролиза , колко енергия се отделя при изгарянето на водорода , колко енергия е необходима за разграждане на водата . Има прости химични уравнения .
Специалността -става въпрос за двигатели с вътрешно горене - има теория на ДВГ , част от нея обхваща начините за повишаване на мощността и икономичността . Описани са подробно . Базират се на - физика , химия , математика .От законите не може да се избяга .
Все още не разбирам , какво отношение има поредното " магическо " устойство със Силов тунинг .


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот kozka84 » Пет 14 яну 2011 14:32


Не мога да взема отношение за силовия тунинг.Обаче!Обаче при мен динамиката на колата се повиши.Говоря за тежка кола с мотор 1.8.Което преди това ми беше проблем понеже беше мудна.Не целя да се заяждам но бих ти предложил да опиташ с една самуделка и тогава да кажеш.Ако те интересува как ме питай ще ти кажа!


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот enigma79 » Пет 14 яну 2011 21:17


kozka84 написа:Не мога да взема отношение за силовия тунинг.Обаче!Обаче при мен динамиката на колата се повиши.Говоря за тежка кола с мотор 1.8.Което преди това ми беше проблем понеже беше мудна.Не целя да се заяждам но бих ти предложил да опиташ с една самуделка и тогава да кажеш.Ако те интересува как ме питай ще ти кажа!

Аз те питам как колега и него правя на ЛС. за да могат и други колеги да прочетат отговора ти и ако решат и те да си направят,дори и за експеримент :012:


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот kozka84 » Съб 15 яну 2011 17:26


Еми прави се от стомана 316L.Може и с 304 (скапва се по-бързо)304 е по евтина и по лесно се намира!
Писал съм как се обработва преди монтажа!Постави клетката колата постави катализатор докато достигнеш 25А.И ако ти харесва динамиката и не търсиш икономия!Ще ти трябва само пулсовмодулатор!Ако искаш и икономия ще ти трябва и ламбдасондаемулатор!Всичко е доста лесно само желание трябва!


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот enigma79 » Съб 15 яну 2011 21:37


kozka84 написа:Еми прави се от стомана 316L.Може и с 304 (скапва се по-бързо)304 е по евтина и по лесно се намира!
Писал съм как се обработва преди монтажа!Постави клетката колата постави катализатор докато достигнеш 25А.И ако ти харесва динамиката и не търсиш икономия!Ще ти трябва само пулсовмодулатор!Ако искаш и икономия ще ти трябва и ламбдасондаемулатор!Всичко е доста лесно само желание трябва!

ламбдасондаемулатор
Това за какво ми е като нямам такова животно?
пулсовмодулатор
Ами кажи как,дай схема за направата му.За ламарината разбрахме,дай по същество,искам схемата на този пулсов модулатор.Нали целта е направи си сам.


kozka84
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 13 яну 2011 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот kozka84 » Нед 16 яну 2011 15:22


Да разбира се !Кажи как да ти пратя информацията за направи си сам!И веднага ще получиш доста четиво.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот Amorphiss » Сря 26 яну 2011 15:11


Колеги какво се мъчите с направа на пулсовмодулатор продава се в и-бей мисля че беше около 30 долара. Директно към темата вече около 8 месеца съм сложил такъв генератор на буса ми Спринтер 312 2900куб.см. вече доволно километри му наваъртях и твърдя а и който не вярва мога да го докажа на място че разхода ми падна с около 2.5л. на 100км. недостатъка на моето устройство е че е със сравнително малък резервоар за водата и на всеки 6-7 моточаса трябва да му се долива вода но на това му намерих чалъма с едно малко побългаряване :) Колегата си сложи преди мен на неговата астра 1.6 моно но при него ефекта беше слаб точно заради ламбда сондата защото инжекциона се мъчи да подава повече гориво за да изравни показанията на изгорелите газове , (на газ анализатор установихме 40% по малко вредни газове) сега чакаме доставка на имулатор и се надявам другия месец да иамаме резултат. В момента икономията която му дава е около 2 литра на 100км.


ted
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 7:46
Автомобил: VW GOLF 1800 GTI 82kW
Двигател: PB
Местоположение: София

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот ted » Сря 26 яну 2011 20:11


За ламбда емулаторите намерих ето [url]тук[/http://water-power.us/electronics.html] ръчно управляващ съотношението въздух/гориво.


Потребителски аватар
ILIYANSKY
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 0:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот ILIYANSKY » Съб 07 юли 2012 13:51


enigma79 написа:
kozka84 написа:Еми прави се от стомана 316L.Може и с 304 (скапва се по-бързо)304 е по евтина и по лесно се намира!
Писал съм как се обработва преди монтажа!Постави клетката колата постави катализатор докато достигнеш 25А.И ако ти харесва динамиката и не търсиш икономия!Ще ти трябва само пулсовмодулатор!Ако искаш и икономия ще ти трябва и ламбдасондаемулатор!Всичко е доста лесно само желание трябва!

ламбдасондаемулатор
Това за какво ми е като нямам такова животно?
пулсовмодулатор
Ами кажи как,дай схема за направата му.За ламарината разбрахме,дай по същество,искам схемата на този пулсов модулатор.Нали целта е направи си сам.


Абе Enigma79 всичките по вашия край сте голями рабирачи и големи философи.Нямаш си на предства от елементарни технически неща ама си напълнил темата с какви ли не тъпи изказвания (на всяко гърне меродия).
Човека преди тебе е много прав за Ламбдаемулатора и за честотния преобразувател.

А до колегата със Мерцедеса (спринтера),напълно ти вярвам че са така нещата.
Сега съм си купил инсталацията и ще си я монтирам на Голф 1,6 ТДИ.Надявам се да се получи добър ефект.


MitakaTDI
Мнения: 54
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот MitakaTDI » Пон 06 авг 2012 21:30


до всички монтирах такъв вид устройство с цел подобряване разхода / намаляване / на гориво на нашият семеен автомобил и съответно чаках резултат със изминати от мен малко повече от 2500 - 3000 км ,но уви разхода ми при градски условия е същия а на дълго падна примерно от порядъка на 0,500 до най-много 0,700 грама

УТОЧНЕНИЕ НАШИЯТ СЕМЕЕН АВТОМОБИЛ Е фОЛКСВАГЕН ПАСАТ В4 1996-ТО ГОДИНА ДВИГАТЕЛ 1,9 TDI AFN МОТОР 110 КОНСКИ СИЛИ МОЩТА НА АВТОМОБИЛА СЕ ВДИГНА ,НО РАЗХОДА НЕ ПАДНА ДРАСТИЧНО
СЛЕД ТЕЗИ КИЛОМЕТРИ СТАВА СЛЕДНОТО :
1.ОБОРОТИТЕ НА АВТОМОБИЛА ПРИ РАБОТА ПРИМЕРНО НА КЛИМАТИК НА МЕСТО ДОРИ ВЕЧЕ И БЕЗ НЕГО СКОКНАХА И ЗАБИВАТ НА 3500 И СЪОТВЕТНО ПРИ ТРЪГВАНЕ КОЛАТА НЕ ВЪРВИ ПОВЕЧЕ ОТ 80-90 КМ
2.СКАПВАНЕ НА РОЛКАТА НА ГЕНЕРАТОРА КОЯТО ПРИМЕРНО СТРУВА ОТ ПОРЯДЪКА НА ДОБРИТЕ МАРКИ ОТ 100 - 130 ЛЕВА
САМАТА КЛЕТКА ИМА ГОЛЯМА КОНСУМАЦИЯ И ТОВАРИ ЕЛЕКТРОМОТОРА КОЙТО НА МОЯ АВТОМОБИЛ Е 120А МАРКА BOSCH

ДА НЕ ПИША ,ЧЕ СМЕНИХ И НА 23 000 КМ ПРИНУДИТЕЛНО АНГРИНАЖЕН РЕМЪК РОЛКИ , ПИСТОВ РЕМЪК С РОЛКА И СЪОТВЕТНО РОЛКА НА ГЕНЕРАТОР КОИТО ОТ ХУБАВИТЕ МАРКИ СА СВЯТ ПАРА / АЗ ВИНАГИ МОНТИРАМ КАЧЕСТВЕНИ РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ НА КОЛАТА РОЛКИ ОТ МАРКАТА "ИННА"

ДРУГА МНОГО МОГА ДА НАПИША И СЪЩО СМЕНИХ НА 1800 КМ ЕЛЕКТРОЛИТА КОЙТО Е НАТРИЕВА ОСНОВА / NAOH /

ВСЕ РАЗХОДИ ОЧАКВАХ С ТЕЗИ РЕЗУЛТАТИ ДАДЕНИ ЗА КЛЕТКАТА ЗА МОЯ АВТОМОБИЛ ДА Я ИЗБИЯ ПРИМЕРНО ЗА 1 ГОДИНА ИЛИ 30 000 КМ УВИ ПРИ МЕН ЩЕ ТРЯБВА ДА МИНА ПОНЕ 60 000 ЗА ДА Я ИЗБИЯ КАТО РАЗХОД И НЕ ЗНАМ ОЩЕ КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ НАЙ ВЕРОЯТНО ЩЕ Я ПРЕМАХНА ИЛИ ВЪРНА НА МОЯ ПРИЯТЕЛ КОЙТО ГАРАНТИРАШЕ ,ЧЕ ЩЕ ИМА ЕФЕКТ

ТОВА Е ОТ ИЗПАТИЛ КЛИЕНТ НА ТЕЗИ УСТРОЙСТВА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ РАЗХОДА НА АВТОМОБИЛА


НАЙ ДОБРИЯ ВАРИАНТ Е ЕДИН ЧИП НЕ ЗНАМ ТАМ НОВ СОФТУЕР И ПРОЧИЕ ПРИМЕРНО ЗА 150 - 200 ЛЕВА


MitakaTDI
Мнения: 54
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот MitakaTDI » Сря 12 сеп 2012 19:07


Вече водородната клетка е за смяна,че се запали модула и релето в движение.Хубаво ,че е още гаранционна.Върнах я за рекламация


maaarin
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 21 апр 2013 8:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот maaarin » Пон 21 мар 2016 19:27


Здравейте пичове и женски пичове. Искам да кажа и аз няколко размисли и факти относно водорода като ползвател на такава уредба, с разликата че сам съм я правил цялата включително електрониката, и съм достигнал до тези изводи.
1. Никъде никой не е казал че колите работят само и единствено на този газ или се ползва като основно гориво. Той играе ролята да запали по-лесно и подобри доизгарянето на основното гориво каквото и да е то, защото има изключително висока запалимост окло 10пъти по-добра от бензина например , от което е ясно че не може да се говори за икономии от 50%. Това са глупости. Реално до 20%
2.Не е нужно да се произвежда количества като 2,3,4,5 литра газ в минута защото е безсмислено точно поради горното, просто идва един момент в който влагаш повече енергия за един и същ ефект.
3. На пича с пасата дето му работи на 2000-3000 оборота на празен ход и сменя ремъци и ролки на кило, мога да го посъветвам да сложи подходяща електроника която да му управлява горивната клета в зависимост от оборотите и показанията от положението на педала на газта . Знам че има много разбиращи и компетентни хора тук, но повечето са лайкучки който са специалисти по всичко но както и да е.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот radi_nrj » Вто 22 мар 2016 10:16


Има $1'000'000 предизвикателсатво в нета. Който успее да постигне каквато и да е икономия на гориво с водородна клетка и го докаже ги взима. Още никой не е успял да спечели парите... :mhihi :mhihi :mhihi Моята кола като я купих имаше монтирана такава глупост. Единствената ползва от нея беше нов алтернатор защото беше видяла сметката на стария...

Законът за запазване на енергията ще бъде разбит ако това поработи и всеки ще може да си сложи по една такава клетка у тях да си намали сметките за ток на половина - вкарваш половин киловат вадиш един киловат. Вадиш ама на кукуво лято :mhihi


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Водороден Генератор/Ускорител за Автомобил

Мнениеот lubo007 » Вто 22 мар 2016 16:19


и аз карах на водород! (самоделка) ефект имаше! махнах я защото ми товареше алтернатора. колата върви по леко и на светофара се изтрелваше с лекота
За тези които се продават нямам наблюдения
Във фирмата монтирахме на един камион! икономия не даде нито литър, но за сметка на това както празен вървеше, така вървеше и с 24 тона! Нямаше разлика, вървеше и по баирите яко



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта