Здравейте, имам един въпрос за драг с такъв голф.
Може да е левашко да питам , но ми е интересно.Интересуваме на колко оборота тръгвате на 1ва до колко оборота я държите и така за всяка предавка.
Аз съм забелязъл че мн дърпа ако тругна кум 3500 и малко по-бързо отпускане на съединителя с плавно подаване на газ и като стигне към 30км/ч настъпвам до долу и поне на мен ми се струва че мн тръгва.Ще съм ви благодарен ако споделите опита си с мен.
PS. Не се пускам по гонки но когато видя някои на светофара да ми форсира и да ме гледа страшно побеснявам и искам да му натрия носът.
1.8 ABS G3 - drag
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
PL-16v написа:Аз пък тръгвам на 4000
при теб въртящият момент идва по-рано и свършва една идея по-рано (4200)
Иначе предполагам, че заради колектора и цялата генерация, колата се развърта по-добре на високи, примерно преди мода, на 4-та повече от 185 мноого рядко правеше (не стигаше до прекъсвача), а сега си залепя стрелката до края и ако няма прекъсвач, ще се развърти и нагоре

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много зависи и от настилката, на която се тръгва, защото на Божура примерно съм правил експеримент и тръгвам добре дори и на 4500об/мин - предполагам заради бетона, като пускам съединителя плавно. На Бояна пред НИМ ако тръгна на обороти от рода на 4000-4500кола върти много, така, че за там с мойта кола съм стигнал до извода, че трябва с около 3500об/мин.
Един път пък се изложих на един светофар, защоти тръгнах от 4000об/мин, а не прецених че е доста прашно.
Като не знам дали е правилно, но преди старт форсирам и натискам и отпускам педала на газта постоянно като по тоя начин държа колата в желаните от мен обороти.
А за АБС мотора мисля, че не трябва да се сменят много късно скоростите на Божурище направих само един опит преди два дена, защото нямаше време за повече като сменях на 6500об/мин и може би това беще причина за очайващото ми време (19сек)освен двете резервни гуми и малко повече безин.
Така, че на повече от 6000-6100 недей да я мъчиш колата.
Един път пък се изложих на един светофар, защоти тръгнах от 4000об/мин, а не прецених че е доста прашно.
Като не знам дали е правилно, но преди старт форсирам и натискам и отпускам педала на газта постоянно като по тоя начин държа колата в желаните от мен обороти.
А за АБС мотора мисля, че не трябва да се сменят много късно скоростите на Божурище направих само един опит преди два дена, защото нямаше време за повече като сменях на 6500об/мин и може би това беще причина за очайващото ми време (19сек)освен двете резервни гуми и малко повече безин.
Така, че на повече от 6000-6100 недей да я мъчиш колата.
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Обаче темата кърти
Ако искаш ела да споделиш опита някой път на Лука,събират се доста колички и моторетки.Последно като ходих един с Ауди изяде на 200м две хайбуси,направо не повярвах на очите си,тва ауди какъв старт направи.Подучух че било S3 некво голямо турбо,ама да дръпнеш най- мощният мотор в света на 200м ти тря доста опит в тръгването,че и бяха над 1000 кубика тез мотори
,де да знам дали се оставиха ама като гледах ,като се върнаха нещо не бяха усмихнати.
Така че ела и виж как тръгват профитата,свикнали с тези работи.
P.S. и може би най важното при старт от място,много зависи с кви гуми си!

Ако искаш ела да споделиш опита някой път на Лука,събират се доста колички и моторетки.Последно като ходих един с Ауди изяде на 200м две хайбуси,направо не повярвах на очите си,тва ауди какъв старт направи.Подучух че било S3 некво голямо турбо,ама да дръпнеш най- мощният мотор в света на 200м ти тря доста опит в тръгването,че и бяха над 1000 кубика тез мотори

Така че ела и виж как тръгват профитата,свикнали с тези работи.
P.S. и може би най важното при старт от място,много зависи с кви гуми си!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:+всичко споменато.На по ниски предавки превключвай една идея по рано понеже мотора по-бързо надува оборотите ,а ти превключваш за едно и също време и от там леко забиваш нос на ниските предавки ,а на високите не ползваш пълния капацитет на мотора.
Тва предполагам, го казваш от опит или просто предполагаш.
Ако колата е много мощна и губи сцепление на ниски предавки (1-2) да, но за слаби коли трябва да се пълни оборотомера до червено и чак тогава се превключва.
И разберете, че след оборотите на които мотора развива максимална мощност, мощността не пада изведнъж а постепенно и това се вижда от разните му графики и криви на мощността.
Та ако на 5800об/мин мотора прави 150коня, то на 6500няма да прави 20коня, а 130 да речем и ще спечелиш повече, ако напълниш оборотомера до червено малко преди прекъсвач, а не ако превключиш по-рано.
То ако беше така прекъсваща щеше да е на всички коли там където правят макс коне, а не 500-800об/мин след него.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Казвам го от опит щото с 2ката все си засичах до 100ка на една отсечка до нас.Все си засичах разбирай на ено супер удобно място вечер кадето можех да завартя и го правих по 10-20 пъти на вечер
Естествено колата е друга 1.6ТД-но мисля че същия ефект го има и пре останалите.За прекалено боксуване при тази кола секи може да се сети че не става вапрос
Нямам предвид превключване на точно максималната мощност,а разлека в оборотите на които се превключва на всяка една от предавките.За конкретни цифри не говоря щото моторите са разлечни,а и наще са си на годинки та всеки сам трябва да ги осети.Мисалта ми е че ако превключваш на всички предавки на едни и същи обороти да кажем примерно 6000 при 1ва и 2ра колата ще ги прескочи доста бързо и ще изгубиш съответно малко време от безмислено забиване,а при 4та и 5та ще загубиш от непълното ползване на мощноста+ниската предавка.По добрия вариант е нещо от сорта 5800,5900,6000,6050.При мен с 1.6 ТД за относителен ориентир вземах първата червена стрелка и около нея правих това превъртане.Ако имаш време и място нищо не ти пречи да направиш няколко експеримента да провериш дали и пре теб действа.


- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Абсолютно същото правя и аз все едно аз сам го писалPL-16v написа:Аз пък тръгвам на 4000 оборота като не я форсирам ами я държа на тези обороти съидинителя е почти в положение колата да тръгне и щом получа сигнал тръгвам като скоростите ги сменям точно на 7000 след това ми се струва че тъпче


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта