1.8 ABS G3 - drag

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

1.8 ABS G3 - drag

Мнениеот WOOF » Пон 30 окт 2006 16:53


Здравейте, имам един въпрос за драг с такъв голф.
Може да е левашко да питам , но ми е интересно.Интересуваме на колко оборота тръгвате на 1ва до колко оборота я държите и така за всяка предавка.
Аз съм забелязъл че мн дърпа ако тругна кум 3500 и малко по-бързо отпускане на съединителя с плавно подаване на газ и като стигне към 30км/ч настъпвам до долу и поне на мен ми се струва че мн тръгва.Ще съм ви благодарен ако споделите опита си с мен.

PS. Не се пускам по гонки но когато видя някои на светофара да ми форсира и да ме гледа страшно побеснявам и искам да му натрия носът.




devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 30 окт 2006 19:17


аз така тръгвам с астрата и има положителен ефект, това и е точния старт, но нека някой АБС да каже :roll:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 30 окт 2006 19:29


За ABS мотор не е ли малко множко 3500 мисля си че ще се окопае така, аз съм карал такав и си мисля че понася много хубав старт на около 2500 иначе много върти.А за превключване според мен на не повече от 6000об/мин даже са му множко малко че след 5500 почва да тъпче :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 30 окт 2006 19:50


ами аз спазвам правилто да потеглям на макс. въртящ момент (при мен около 5к) и да сменям на прекъсвач (една идея преди него, демек около 7.2к) и след много тестове съм достигнал до извода, че това е правилният начин. За да избегна зверското буксуване играя с педала на съединителя.


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Пон 30 окт 2006 22:46


Аз пък тръгвам на 4000 оборота като не я форсирам ами я държа на тези обороти съидинителя е почти в положение колата да тръгне и щом получа сигнал тръгвам като скоростите ги сменям точно на 7000 след това ми се струва че тъпче


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 30 окт 2006 22:48


PL-16v написа:Аз пък тръгвам на 4000


при теб въртящият момент идва по-рано и свършва една идея по-рано (4200)

Иначе предполагам, че заради колектора и цялата генерация, колата се развърта по-добре на високи, примерно преди мода, на 4-та повече от 185 мноого рядко правеше (не стигаше до прекъсвача), а сега си залепя стрелката до края и ако няма прекъсвач, ще се развърти и нагоре :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 30 окт 2006 23:05


Много зависи и от настилката, на която се тръгва, защото на Божура примерно съм правил експеримент и тръгвам добре дори и на 4500об/мин - предполагам заради бетона, като пускам съединителя плавно. На Бояна пред НИМ ако тръгна на обороти от рода на 4000-4500кола върти много, така, че за там с мойта кола съм стигнал до извода, че трябва с около 3500об/мин.
Един път пък се изложих на един светофар, защоти тръгнах от 4000об/мин, а не прецених че е доста прашно.

Като не знам дали е правилно, но преди старт форсирам и натискам и отпускам педала на газта постоянно като по тоя начин държа колата в желаните от мен обороти.

А за АБС мотора мисля, че не трябва да се сменят много късно скоростите на Божурище направих само един опит преди два дена, защото нямаше време за повече като сменях на 6500об/мин и може би това беще причина за очайващото ми време (19сек)освен двете резервни гуми и малко повече безин.
Така, че на повече от 6000-6100 недей да я мъчиш колата.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Вто 31 окт 2006 0:30


Обаче темата кърти :)
Ако искаш ела да споделиш опита някой път на Лука,събират се доста колички и моторетки.Последно като ходих един с Ауди изяде на 200м две хайбуси,направо не повярвах на очите си,тва ауди какъв старт направи.Подучух че било S3 некво голямо турбо,ама да дръпнеш най- мощният мотор в света на 200м ти тря доста опит в тръгването,че и бяха над 1000 кубика тез мотори :roll: ,де да знам дали се оставиха ама като гледах ,като се върнаха нещо не бяха усмихнати.

Така че ела и виж как тръгват профитата,свикнали с тези работи.
P.S. и може би най важното при старт от място,много зависи с кви гуми си!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 31 окт 2006 0:51


+всичко споменато.На по ниски предавки превключвай една идея по рано понеже мотора по-бързо надува оборотите ,а ти превключваш за едно и също време и от там леко забиваш нос на ниските предавки ,а на високите не ползваш пълния капацитет на мотора.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 31 окт 2006 1:03


Rabbit_TDI написа:+всичко споменато.На по ниски предавки превключвай една идея по рано понеже мотора по-бързо надува оборотите ,а ти превключваш за едно и също време и от там леко забиваш нос на ниските предавки ,а на високите не ползваш пълния капацитет на мотора.


Тва предполагам, го казваш от опит или просто предполагаш.

Ако колата е много мощна и губи сцепление на ниски предавки (1-2) да, но за слаби коли трябва да се пълни оборотомера до червено и чак тогава се превключва.
И разберете, че след оборотите на които мотора развива максимална мощност, мощността не пада изведнъж а постепенно и това се вижда от разните му графики и криви на мощността.
Та ако на 5800об/мин мотора прави 150коня, то на 6500няма да прави 20коня, а 130 да речем и ще спечелиш повече, ако напълниш оборотомера до червено малко преди прекъсвач, а не ако превключиш по-рано.
То ако беше така прекъсваща щеше да е на всички коли там където правят макс коне, а не 500-800об/мин след него.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 31 окт 2006 1:38


Казвам го от опит щото с 2ката все си засичах до 100ка на една отсечка до нас.Все си засичах разбирай на ено супер удобно място вечер кадето можех да завартя и го правих по 10-20 пъти на вечер :lol: Естествено колата е друга 1.6ТД-но мисля че същия ефект го има и пре останалите.За прекалено боксуване при тази кола секи може да се сети че не става вапрос :lol: Нямам предвид превключване на точно максималната мощност,а разлека в оборотите на които се превключва на всяка една от предавките.За конкретни цифри не говоря щото моторите са разлечни,а и наще са си на годинки та всеки сам трябва да ги осети.Мисалта ми е че ако превключваш на всички предавки на едни и същи обороти да кажем примерно 6000 при 1ва и 2ра колата ще ги прескочи доста бързо и ще изгубиш съответно малко време от безмислено забиване,а при 4та и 5та ще загубиш от непълното ползване на мощноста+ниската предавка.По добрия вариант е нещо от сорта 5800,5900,6000,6050.При мен с 1.6 ТД за относителен ориентир вземах първата червена стрелка и около нея правих това превъртане.Ако имаш време и място нищо не ти пречи да направиш няколко експеримента да провериш дали и пре теб действа.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 31 окт 2006 1:50


PL-16v написа:Аз пък тръгвам на 4000 оборота като не я форсирам ами я държа на тези обороти съидинителя е почти в положение колата да тръгне и щом получа сигнал тръгвам като скоростите ги сменям точно на 7000 след това ми се струва че тъпче
Абсолютно същото правя и аз все едно аз сам го писал :wink: А за АБС мотора съм пробвал и с 2500 се справя много добре на старатано ако аз го направя с АБФ ще се получи такъв смях че никои няма да предположи че става въпрос за кола 150кс че даже и малко повече както е в моя случай.За двувалки мисля че минимума е 3500 а за другите 2500-3000 :wink:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Вто 31 окт 2006 7:45


Аз пък му се изхилвам и си тръгвам като пич и не се занимавам :ihaaaaa


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 31 окт 2006 12:11


Случайно някой от вас сам да си е изкарал парите за колата?
АБС мотор има максимален въртящ момент 145Nm при 2500 оборота.Та колкото и да го надувате няма да тръгнете по бързо....


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 31 окт 2006 13:18


kaloyan22 написа:Случайно някой от вас сам да си е изкарал парите за колата?
АБС мотор има максимален въртящ момент 145Nm при 2500 оборота.Та колкото и да го надувате няма да тръгнете по бързо....

:012: :022: :022:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 41 госта