musura написа:kaloyan22 написа:
Само си представи, ако се засилиш със 140-150 по инерция и вземе ти угасне мотора каква веселба наставаА ако е някоя крехка девойка и и спре хидравликата на волана, може да пропусне някой завой



musura написа:kaloyan22 написа:
Само си представи, ако се засилиш със 140-150 по инерция и вземе ти угасне мотора каква веселба наставаА ако е някоя крехка девойка и и спре хидравликата на волана, може да пропусне някой завой
kris11 написа:musura написа:kaloyan22 написа:
Само си представи, ако се засилиш със 140-150 по инерция и вземе ти угасне мотора каква веселба наставаА ако е някоя крехка девойка и и спре хидравликата на волана, може да пропусне някой завой
![]()
![]()
Да такае. По-лесно мога да преместя блок отколкото Алфата. Направо е ужас нито пира, ниъо завива.
VW_FEN написа:...
divna_ написа:Явно съм много офф тая вечер та да питам още нещо.
Кога е по-икономичен автомобила?, когато се пускаш на скорост без газ или по инерция?
leavon написа:Някой каза, че вакуума в цилиндрите спира колата по нанадолнище! В кой точно момент от четирите такта става това?
pipi_to написа:Всъщност, ППХ сигурно изчислява оборотите и под някоя стойност, се изключва, защото ако не беше така, при равен път на скорост колата би трябвало да спре напълно и да изгасне. Та въпросът ми е над колко оборота ППХ действа?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта