2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот aprupob » Сря 08 авг 2012 7:49


Здравейте колеги. Проблемчето е следното:

Преди седмица оправиха топлото палене и в момента си пали от удар, но си остана проблема при студен мотор. Момчето което се зае с работата ми казва, че студеното палене не се пипало и не се центрова(или чипосва..извинявам се за лаишкия език :) )
Сутрин като е паля трябва да завъртя почти до край ключа и след няколко секунди тресене запалва. Няма нищо общо с ударното палене при топъл мотор. Някой ако се сеща нещо ще съм благодарен да сподели мнение, мерси!

Предния път когато писах, всичко каквото ми казахте беше на 100% вярно.. и само тези дървени глави в сервизите не разбраха :D




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот Dobromirski » Сря 08 авг 2012 8:07


Отзад някакви пушеци при палене сутрин ?
Направи следният тест на студен мотор :
въртиш докато запали. В момента в който запали гасиш. Изчакваш 1 мин. за да се охладят буталата и въртиш пак. Ако запали от раз, търсиш проблем с въздух в системата. Ако не запали веднага (и проблема отново е на лице) търсиш проблем в подгревни свещи, компресия и т.н.
На края , но не и на последно място, не каза как са ти оправили топлото палене ? Защото ако имаш проблем със стартера (който не си отстранил) е напълно нормално да имаш проблем и със студеното !


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот aprupob » Сря 08 авг 2012 8:18


аа да забравих това да кажа, че след като е запаля трудно, гася и като запаля веднага е по-добре :) Компресията е оправихме :D А топлото палене едно момче, Апостол се казва от Пловдив. Мисля, че преинсталира софтуера, точно както е написано в темата за топлото палене и той ми каза това.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот Dobromirski » Сря 08 авг 2012 8:33


1-во : Недей пали веднага (челото на буталото е още топло и ще те излъже) изчакай минутка.
2-ро : Какво ще рече "компресията я оправихме" ? Мерихте ли я колко е в действителност ?
3-то : Проблема с топлото палене не се е появил от това че видиш ли Ецу-то е прихванало отворено Wi-Fi и си е дръпнало бъгав ъпдейт. mhihi
Появил се е от това, че стартера е почнал да върти тегаво (бавно) и не успява да достигне обороти, при които впръскането на гориво при дадена температура на двигателя е различно от 0 !

4-то : ОПРАВИ СИ СТАРТЕРААААААА scare


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот aprupob » Сря 08 авг 2012 8:50


След като е купих колата и обслужването се разбра, че е много зле.. компресията в VW е измериха 21-22 и направихме ремонт. Смяна на сегменти, нови клапани и шлаиф на главата, лагери на колянов вал и компресията си е добре мисля. Вече е на 7-8 хиляди км и грам масло не е изгоряла, няма пушеци отзад, разхода на гориво е в норми. Мисля, че веднага след като е събраха колата компресията беше към 26-27 на студен мотор. Минимално е дават 25, за да запали, а би трябвало сега да е вече повече, минал съм 7-8 хиляди км.

Един ремонт на стартера колко се изразява в цифри? Иначе ще го пробвам това което казваш, мерси много :)
А тази кола докато е запалят майката и разгониха, и като нищо стартера може да е заминал. Това момче ми каза, че стартера трябва да направи 300 оборота, за да запали. Защото аз също го попитах да не е от стартера проблема.


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот frec » Сря 08 авг 2012 15:10


колега да не те плаша но с 1 година съм с същия проблем с студеното палене.
първото палене - притриса мотора доста и запалва неравномерно, ама зимата си е направо ад с това палене че тогава върти по 6-10 сек.
в 3 сервиза ми казаха че стартера не правел обороти колкото трябва. в единия сервиз казаха че трябва да прави 360, в VW - 300 в третия пак около 300 ми казаха, а моя уж правел по-малко.
последва ремонт на стартера , смяна подгревни свещи, нов акумулатор , проверка на всички тоци на колата. Познай - проблема си стои - мен главате ме заболя от ремонти и им теглих 1 майна на всичките.
накрая след 2 седмици диагностики в VW - стартера ти е за смяна (след ремонт за 260 лв с подменяне на почти всичко в него). Нов стартер струвал 960 лв. Казвам ОК - ако мислите че това ще реши проблема - да го сменяме, обаче ако не го реши - връщате ми моя на колата и тоя новия не го плащам.
Учтиво ми обясниха че така не можело. И аз им обясних че свещи сменихме (като старите са ми в багажника, акомулатор сменихме пак така... и не искам да напълня багажника с части безсмислено).

След доста мислене и проверки на гориво, помпи и т.н. последното което мисля да направя е смяна на гарнитурата на главата с нова и ремонтни комплекти на всички помпи дюзи, евентуално и разпръсквачи ако трябва.
Та много ми е интересно ти как ще си решиш проблема . Пиши ми едно лично като намериш разрешение - моля те :). Просто и аз се изморих да давам пари за диагностика и накрая си купих кабел да си гледам показателите сам и като намеря някоя закономерност или проблем да знам точно колко сложен ми е проблема и колко ще ми струва. че ми омръзна с "изненадите" по сервизите.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот Andonov » Сря 08 авг 2012 15:13


Почнете със смяна на О-пръстените на дюзите.


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот frec » Сря 08 авг 2012 15:16


добре де , да каже някой един читав сервиз където могат да ми сменят о пръстените на дюзите в София. и евентуално болтовете за реглаж на дюзите и разпръсквачите (ако има нужда).


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот kiki1 » Сря 08 авг 2012 15:27


frec написа:добре де , да каже някой един читав сервиз в София.).

Звънни на niksi от Герман..от всички майстори ,които съм обиколил в София(а те не бяха малко) ,човека ми се вижда най-точен и коректен...


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот frec » Сря 08 авг 2012 15:32


писах на niksi лично преди няколко дни , но нямам отговор. май ще го търся по телефона скоро време.


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот aprupob » Сря 08 авг 2012 16:42


Стартера ако не прави нужните обороти, след като е запалиш и след няколко секунди загасиш и пак запалиш, пак трябва да е същото положение. А при мен след първото запалване нещата са ОК.


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот frec » Сря 08 авг 2012 17:06


това е и моята логика и на много други колеги. затова не го и смених. надявам се с тия опръстени да се решат проблемите но след толкоз драми направо ме съмнява


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот red.devilll » Сря 08 авг 2012 22:40


kiki1 написа:
frec написа:добре де , да каже някой един читав сервиз в София.).

Звънни на niksi от Герман..от всички майстори ,които съм обиколил в София(а те не бяха малко) ,човека ми се вижда най-точен и коректен...

:да:


aprupob
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот aprupob » Чет 09 авг 2012 16:46


frec написа:това е и моята логика и на много други колеги. затова не го и смених. надявам се с тия опръстени да се решат проблемите но след толкоз драми направо ме съмнява


Мен ме съмнява проблема с първия старт да не идва от нафтата. Бях сложил V-power и майка ми е запалила без проблем, а после като е заредих от Ром Петрол и пак по-трудно запали първия път... :roll:

И хубаво ли е да се слага в нафтата от тези течности за прочистване? Вие слагате ли?


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...

Мнениеот frec » Чет 09 авг 2012 17:02


слагах няколко пъти различни добавки но само за почистване на горивната система. зимата зареждах и OMV Alpin disel. с него като че ли е една идея по-добре но особенно зимата си личи че има проблем. Ако не си огледал маркучите за нафтата - това трябва да ти е първото което да провериш - до филтъра и от филтъра навсякъде натам докъдето виждаш гумени съединения. Срещнах и един случай в който човека го беше решил с смяна на клапана в горивния филтър. разглобявах го и аз тоя клапан да го гледам но не видях проблем.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта