bubo-bubo написа: Даже обикновени бензинки поемат на втора!

Значи между атмосферка-малолитражна бензинка, чист дизел, ТДИ и ТДИ ПД разликата е много голяма в карането (имал съм ги и 4-тирите мотора). Което не значи, че нямаш проблем с колата. Принципно 105к.с е доста по-пъргав в ниските обороти под 2000, спрямо по-големите му събратя
От Dobromirski само можеш да се учиш, винаги може да научиш нещо полезно. Това като съвет го приеми за в бъдеще. Карането на коли и ремонтирането са различни неща
Намери си някой разбирач с ВАГКОМ да ти на прави реална диагностика в движение и да се види какво реално се случва с надув, гориво и т.н.т
Аз съм имал откачена тръба при интеркулер само от единия край. На ВАГ правя нормални налягания, но понеже си знам колата и знам как трябва да върви, а реално не се случва.... и също така преди няколко дни пипахме точно тази тръба. Закачих си тръбата правилно и всичко си доиде на място.
Мисълта ми е,че понякога проблема може да не се хваща и на компа и да е елементарен за отстраняване. Така по думи и обяснения трудно може да ти се помогне, без дори да и е правено диагностика. Усещането за скорост и динамика на един е едно, а на друг съвсем друго.... реалното на мотора пък е нещо съвсем различно
