


2.0тди Трудно пали на студен мотор...
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...
Клапана на филтъра е проблем ако е спукан или са скъсани 0-пръстените.В по-хубавите филтри си има и 0-пръстенчета за смяна.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...
Това е при първия вид филтър - там се сменя.
При втория, по-новия всичко си е на капака.
При втория, по-новия всичко си е на капака.
Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...
да и при мен всичко е на капака на филтъра - на вид - пластмасова отливка с някакви клапанчета. до колкото знам се сменя цялата простотия. повечето от тях ако духнеш през тях трябва почти свободно да минава въздуха , аз като отварях моя - единия беше запушен и реших че не мога да направя повече и евентуално на някакво налягане отваря и той (дали съм прав не знам). В крайна сметка тествах дали си минава горивото от там нормално с прозрачно маркуче.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...
значи при мен е нямало клапан( не знам дали е възможно) и в първия сервиз ми сложиха клапан, а после след ремонта който правих ми смениха за всеки случай и 0-пръстените. Ако има и малко въздух в система как въобще ще запали? И това тресене при първото запалване за деня от това ли идва?
Re: 2.0тди Трудно пали на студен мотор...
те са 2 вариантите - или от въздух някъде в системата или от неправилно подаване на горивото (имам предвид впръскването). Фактора подгревни свещи почва да влияе при по-ниски температури според мен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 37 госта