Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Вто 14 авг 2012 8:54


"Ау колко хвалби за Дани.. нека пък кажа как аз отидох при него да ми чипоса колата и резултата беше -150 лева.. колата почна да пуши много и реално колата си е същата .. да не говорим, че след 3000 оборота е като чист дизел.. ама имам ли избор.. в момента чакам чип от powerplus и ще видим как ще е"

Не че съм голям разбирач, но поне съм наясно от цялата информация която съм чел до сега, че чипосването с цел увеличаване на мощността си е едно излишно набутване с пари, нерви, защото няма по хубаво от оригиналните настройки, всяка една промяна в тях води до необходимост от други промени по двигателя, изпускателна система, по-голямо турбо и нещата стават сложни. Така, че никой от майсторите според мене няма вина, че някой иска насила да си прецака колата. При мене чипосването беше наложително заради проблемите с топлия старт, но нищо не е пипано по мощността, но избора си е на всеки поотделно. Та мисълта ми, че какво ти е виновен Дани, въпросът е че с мен постъпи много коректно, отнесе се човешки без да се опитва да ме натовари с някой и друг излишен разход. Пак повтарям, че проблема ми със срива в оборотите Дани го реши за половин час, проблем който "великия" Вальо първо ми го създаде, като оправи топлия старт с чипове, които после се оказаха, че са с грешен софтуер, после се опита да хвърли вината върху уж разбития ми маховик, които преди да отида при него нямаше никакви проблеми, за една година тоя маховик сдаде багажа!Накрая след сума ти опити по компютъра Вальо ми казва, че дори и да ми върне оригиналните настройки, няма гаранция че оборотите ще се оправят :horror: И то след като дадох 1400 лв за нов маховик и съединител! Да те питам аз тебе ти какво би направил след едногодишно въртене и многократно ходене до София, аз съм от Видин и накрая да ти кажат, ами пий една студена вода, аз черпя! Та след като Дани ми оправи този огромен за мен проблем, който ми струваше повтарям едногодишно ходене по мъките и хиляди ядове, как няма да напиша поне един пост за него и да му благодаря?




K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот K » Вто 14 авг 2012 10:28


Bora, виж колега, Вальо изобщо не го защитавам в конкретния случай. Изказах МОЕТО си мнение за работата по моите случаи, в които съм му търсил помоща. Ти ми скачаш с разни приказки, че това са някакви глупости едва ли не.

Скоро водих колата на мой приятел при него. Работи по нея, на следващия ден пак се появи проблема. Звъннах му и веднага ми влезе в положението да я погледне отново, защото трябваше да пътуваме до морето. Оправиха проблема и нямахме грижи.
Не виждам от какво трябва да бъда недоволен от отношение и работа. За разлика от други уж клубни майстори, които ми губят часове и дни с уговорките си и некоректното си отношение.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот 110afn » Вто 14 авг 2012 10:33


Говори с имена.Кои са тези клубни майстори?


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот K » Вто 14 авг 2012 10:44


Не мисля, че е мястото да разводняваме темата с други хора. Ако толкова настояваш на ЛС мога да ти пиша.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Ventoman » Пет 17 авг 2012 17:39


Не желая нито да се защитавам нито нищо. Прочетох два-три реда от темата че ми пратиха линк към нея.

По отношение на бората нейните проблеми и нейния собственик ще напиша няколко реда.

Нищо лично и към имената който ще напиша в темата, всичко беше в опит да помогнем на доктора да му е на ред колата. 

Първо дали се намираме на края на Одеса или в началото на витошка не мисля че има значение. Гаражчето в което работихме вече е минало, разрастваме се издаваме и фактури и с кого работим под един покрив с колко големи фирми сме стиснали раце да работим заедно е наш проблем. Важното е да сме все по-силни!

Доктора дойде заради проблем с помпата на бората. Помпата му е направена,  стендвана и настроена с една година гаранция от моя сервиз. Понеже коментира и цени ще опомена какво е правено по нея. Пълен комплект уплътнения ка то са сменени и гарнитурите на тапите ( което не означава аматьорския комплект от 16лв) райберова с нови втулки, бутало и авансатор. Като цяло проблема и беше в натрошеното бутало и задържащ авансатор. Помпата е стендвана с регулирано корпусно налягане и изпитана в целия диапазон на обороти. Няколко дни по късно доктора се върна че не работела пак добре и наистина нямаше аванси. Оправихме всичко като беше малко мъка да открием проблема като за нас беше по-важно първо да го открием за да няма грешки отново. Дали съм спечелил и един лев от този ремонт е под въпрос. Сравнете цените в супер дизел. 

Качихме му софт да оправим топлия старт и притрисането като колата се движи по енерция преди спиране. А не чип тунинг. Първия софт който качихме и с който се караше бората беше от Боги (brezel) който аз съм го платил на него 200лв.  Запойл съм цокли без да взимам пари. Казах му ето ти старите чипове, отговора беше е за какво са ми. Обясних му че винаги може да му напишем иригинален софт. Тук може пак да се направи сметка дали съм изкарал нещо! Специално с Боги коментирахме да бъде оправен топлия старт, ограничен ЕГР и оправена вибрация при спиране. Вибрацията при спиране според коментарите е от разбит маховик, така е казано и от Боги на моя колега на който също му го е оправял този проблем.  Маховика на бората изхлопваше и при гасене. Каде си го е сменял доктора не знам. 

Мина време и се обади доктора и каза че му падали оборотите. Дойде и обясни колко пъти ходил при Дани бяха вдигнали оборотите през vag-com. Мислехме че проблема може да е от корекцията в софта кадето е оправян проблема с вибрацията при спиране. Помолих човека който изкара 330кс. от моя леон да напише той един софт като целта беше да се справим с проблема с оборотите, промяна нямаше. Няколко пъти разговори по телефона с доктора, идва няколко пъти мисля че му качихме и още един софт, каза че пак е ходил при Дани но резултат нямаше. Разбрахме се да смени маховика защото тъй или иначе е за смяна и да качим стандартен софт. Така и не го качихме. Последно аз му звънях да дойде да качим оригиналния софт. Дойде но имахме една турбина съз закъсняла доставка от една седмица а колата я правеха в друг сервиз и за мен беше преоритет да я доставя на човека че чакаше от сутринта, а с доктора можеше да се занимаваме до сутринта. Върнах се него го нямаше, дори не звънна че си тръгва. За него е проблем че ме е почакал час-два, а ние колко дни по колко часове сме му отделили не се ли замисля. 

Ако се докаже че проблема е бил от софта който му е качен при нас било то от Боги или от Росен, парите за софта ще бъдат върнати на доктора. 

Голямо браво на Дани от монтана че е разгадал проблема дори не от първия път.

Докторе, принас със сервизите е като при вас лекарите явно. Диагнози много но всеки сам решава каде да ходи. И ти с мойте проблеми много ми помогна, няма що. Аз пък се доверих на жена да ме оперира и ми помогна тя за разлика от теб. 

Ти в опита си нещо да ме засегнеш в тази тема насра четри човека с много опит, еродиция и познания. 

Колко глупусти си изписал тук направо не ми се вярва. Вярно си си болен мозък. Разкажи и как си хвърляш карти да си разгадаваш проблемите по колата.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот joromnt » Съб 18 авг 2012 21:30


Аз съм ходил няколко пъти при Дани в Монтана. Правил ми е неща по колата с който от други места само ми взимаха парите. Човека е доста разбран, помогнал е на доста хора в града особено в зоната с диагностиката.
Едно не ми е ясно, като някои е недоволен от ремонта, що не ходи да си предяви претенция пред "твореца" ами бърза да пише по форумите... Преди имаше една тема в която хранеха Дани доста, написах една дума за него че не е толкова черен, и ме изкараха топ балъка на форума. Ще кажете че като отидете на доктор и все от първия път успяват да ви излекуват.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Съб 18 авг 2012 21:40


Ventoman написа: Дойде и обясни колко пъти ходил при Дани бяха вдигнали оборотите през vag-com. Мислехме че проблема може да е от корекцията в софта кадето е оправян проблема с вибрацията при спиране.

Отидох при Дани да ми коригира тези ниски обороти, защото ми писна да ходя при тебе и да си давам парите по пътищата, но все се надявах, че ще си оправиш проблема, който ми създаде с оправянето на топлия старт. Като отидох при Дани в Монтана, човекът се опита да ми коригира оборотите и чрез лаптопа успя да ги вдигне до 860, като ми каза това е максимума което мога да направя с лаптопа, но за да се оправи проблема трябва да се коригира софтуера т.е. да презапише софтуера, което значи сваляне на твоите чипове и презаписване на софтуера, но това значеше да си платя отново за всичко. scare За това реших пак да отида при тебе и тогава след поредното сваляне на компютъра и ръчкане по него се получи тоя постоянен срив на оборотите, това вече го описах след запалване оборотите са нормални 903, след 3-4 мин. изведнъж падат до 820 и така си оставя до изгасване на двигателя. Така, че при Дани ходих един път само,а не както ти се опитваш да изопачиш нещата! При тебе ходих 4 или 5 пъти, като ти всеки път сваляше компютъра и не можа да оправиш проблема с оборотите. След като накрая се убедих, че ходенето при тебе си е чист мазохизъм, както един от съфорумците се опита да се избъзика, та накрая реших да прежаля 150-те лева, които ти бях дал за оправяне на топлия старт и отидох при Дани като го помолих да ми вземе възможно най-малко :bowdown , защото тоя проблем с оборотите го влачих почти 1 година и дадох сума ти пари по пътищата. Дани ми влезе в положението, въпреки, че не беше длъжен да го прави. За 100 лв :applause: ми свали компютъра, свали твойте чипове, и пренаписа софтуера на неговите чипове, сложи ги и невероятно, но факт, колата си заработи на нормалните 903 оборота без да има никакъв срив, топлия старт - оправен и всичко това за половин час :applause: ! Но ми направи и друго впечатление, Вальо като ми сваляше компютъра от колата винаги повдигаше пластмасовата кора опираща на предния прозорец до крайно положение с риск да я спука, като за целта забучваше някакви отверки, повдигаше максимално нагоре за да отвори място и да извади компютъра. Като го попитах не е ли опасно при това напъване да се спука пластмасата, той ми казва, ами има и друг начин, но има опастност да се спука прозореца, което е по-кофти :screwy ! Оказа се обаче, че и за това нещо ме лъже, защото Дани за да извади компютъра, развъртя болта на едната чистачка и я свали, после разкачи и свали пластмасовата кора, която ляга на предния прозорец и съвсем спокойно извади компютъра на колата. Не видях нищо опасно в това, камо ли да се спука прозореца както ме изпързаля Вальо, просто той така си лъже, ей така за добър ден и вече те е излъгал. maikomila Заради тези мой патила с този човек, още един път искам да кажа, че този който реши да отиде при Вальо Вентоман трябва да си задели мнооого пари, да има дебееели нерви като въжета и да има гооолям късмет за да не му прецака нещо по колата преди още да оправил проблема за който е отишъл при него! За мен Дани от Монтана е клубен майстор, до като Вентомана е въздух под налягане, не е коректен с хората, които му се доверяват и за това написах в един от предишните ми простове, че Вальо може да бъде единствено и само клубен дояч.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Съб 18 авг 2012 22:07


Ventoman написа Колко глупусти си изписал тук направо не ми се вярва. Вярно си си болен мозък. Разкажи и как си хвърляш карти да си разгадаваш проблемите по колата.


Вальо, това което съм написал не са никакви глупости, а самата истина и ти много добре го знаеш. Колкото до болния мозък, хората ще преценят това, кой е с болния мозък, ти или аз! защото тези неща които описах наистина могат да се направят от човек с болен мозък. Относно картите, искам да поясня, че това са си най-обикновени игри на карти на компютъра, на белот до 151, които ги играя ей така за развлечение, но ако с това искаш да ме уязвиш, просто не си познал. Интересно ми е обаче, че след всичко което описах за тебе имаш и безочието да се правиш отново на майстор, продължаваш да се опитваш да заблуждаваш хората колко си велик! Явно ти си болния мозък, защото страдаш от мания за величие, а това си е патология, както и патологичното ти лъжене за всяко нещо. Просто ти като кажеш три изречения и едното вече е лъжа.


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот kiki1 » Нед 19 авг 2012 12:37


Ventoman написа:Не желая нито да се защитавам нито нищо. Прочетох два-три реда от темата че ми пратиха линк към нея.

Аве ти по гръб няма да паднеш mhihi ,но е крайно време да спреш да се учиш по колите на хората и да ги цакаш с маховици и помпи :screwy


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот red.devilll » Нед 19 авг 2012 20:42


:Mr Green Fun Това съм го чул от други.Карал си вентото при други да му го ремонтират ,а той през това време се правел на майстор и ремонтирал колите на мирните граждани.
Но нали знаете всичко е до време-ще се намери някой с който не бива да си играе и ще се заиграе по навик и има опасност да му се издаде няколко месечен болничен.Случвало се е и пак ще се случва.
Мисля,че е по-редно да кажеш не мога,а не да се правиш на разбиращ от всичко и накрая да се доведе до много излишни разходи,но вече народа е доста изнервен и не се знае до кога ще кара така валката.И аз съм ходил при него.Горе долу доволе.Утидох за синхронизация на валовете преди 2 години.Качи се на колата ,а тя тресеше доста от маховик(така я взех еи така се кара около 10 дни) ,но "майстора това може да е от разпределителния вал,не от маховик ако искаш да погледнем-явно са му трябвали пари???И така процедурата ми излезе скромната суна от 80 лв.При Ники от Герман същата процедура е в пъти по-ниска от тази заено с диагностиката и проверка на дюзите(дали са регулирани)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Нед 19 авг 2012 23:28


Bora99 написа:morfei1 написа:
Успех, добре свършена работа и повече доволни клиенти ти пожелавам за в бъдеще!
Нещо не разбирам, това пожелание ли е наистина или е бъзик с „великия майстор“ Вентоман!


Е, на човек, който очевидно не се справя добре с това с което се занимава, а определено има достатъчно ентусиазъм за да настоява да продължава да го прави, какво друго да му пожелаеш mhihi ?

Аз от 2 -3 години знам какво представлява въпросния, колко е "съвестен" и "коректен" и не пропускам повод да го покажа, дори сме писали и в темата му преди време, но въпреки всичко, явно хората пак отиват да си пробват късмета. Всеки има глава на раменете, парите са си техни, колите също, да правят квото си искат.

Общо взето лично на мен не ми дреме, но има и потребители, които от незнание или липса на достатъчно инфо ще се нахендрят, щот еди кой си казал, или щот са прочели нещо си някъде и до някъде си.... и после почва ходене по мъките, крокодилски сълзи, трошене на пари.... и няма да е кривият Вентоманеца, щот той някъде доволно с ехидна усмивка ще потърква ръце, че е прекарал поредният рибок, който е клъвнал на въдицата, а ще е крив форумът, на гърба на който той събира клиенти и печели пари, а накрая изсира едни такива големи л@йн@, които и слон не може да ги надскочи.

Добре е нещата да се знаят такива каквито са, пък всеки да си преценя. Много е лесно да поставяш диагнози и да решаваш проблеми, които всеки обикновен потребител, който може да борави с търсачката, и не е сакат в ръцете може да ги реши. Майсторлъкът е да решиш неразрешими проблеми, въпреки че такива няма. Има хора, които не разполагат с нужните знания и опит.

Имаше още едно такова божество и в Ауди форума преди време. Големи приказки, хвалене колко е добър, майстор с главно М, разбирач, чипове от Италия- гаранции, тва - онва, господ на климатици и кабеляци, ала-бала. Накрая излезна един дърт 100+ кг. измамник и той. Покри се като някъв мишок за отрицателно време и от тогава нито съм го видял да пише и да дава акъл, или пък да си предлага услугите.

"Викам ти майсторе, защото не ти знам името, ама като ти гледам майсторлъка, да те еб@ в майстора" - народна мъдрост


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Zinoto » Вто 21 авг 2012 23:06


Bora99 написа:
Даскала™ написа::офф

Бора,няма ли да се научиш най-накрая да цитираш постове като хората?! :censored
Стига с тва copy - paste facepalm



Даскале, вече се научих и за да дам нова тема за размисъл на съфорумците ще добавя към вече написаното за срещите ми с Вентоман още един друг лош момент за клиентите, които му са се доверили и са му оставили колата с ключовете. Бил съм няколко пъти свидетел, даже ме е возил в такава клиентска кола, за да не го чакам в сервиза, защото нямаше никой друг в момента, та Вальо като има някъде ходене за части, запали клиентската кола и газ с нея. Направи ми впечатление душманското каране, без съобразяване за дупки, просто яко даване на газ и скачане в дупките от което може да ти изпаднат пломбите! А улицата „Одеса“, на която се намира сервиза му е пряка на една от главните улици на Орландовци -Мара Бунева и е осеяна с дупки и имаше един напречен трап, който ако не намалиш, рискуваш окачването, но това изобщо не плашеше нашия Фитипалди и защо пък да го плаши, като ремонтите по колата не ги плаща той! Значи мойте извинения, но аз, а предполагам и който и да е друг клиент едва ли би бил останал доволен, ако разбереше какво се случва с колата му, която е оставил за ремонт, а не за безплатно такси. Това за пореден път показва отношението на Вальо Вентоман към клиентите и техните коли! И как да се разчита на такъв човек, че съвестно ще подходи към проблема за който си отишъл при него!

Еее това вече ако е вярно е ВЪРХЪТ!!! maikomila Откъде накъде ще ходи за части с колите на клиентите? По изключение с колата за която са нужни частите мога да го приема и то със собственика.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 22 авг 2012 19:36


Първия път когато ходих при вентоман беше лято 2009г. за диагностика на 1Z. Всичко беше нормално Вальо беше любезен и коректен (точно такава слава имаше по това време той във форума).
Явно нещата са се променили за съжаление :(


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Сря 22 авг 2012 21:45


Zinoto написа:
K написа:Веднъж ми се е случвало да ми ползва колата, но ме е питал и съответно се приспадат пари за гориво след това.

Излиза, че има двоен стандарт или просто темата е създадена за оплюване на Ventoman, поръчана от конкурента!?! :screwy



Зиното кое те кара да мислиш, че темата е поръчана. Ако си чел подробно всичко, което съм написал ще се убедиш, че няма как да си измисля всички тия истории. Пак повтарям, че тези неща ги описах за да предпазя други клиенти, изпаднали в беда, които се надяват за което и отиват при съответния майстор, че ще им помогне. Разбира се, че всяка работа струва пари, няма безплатен обяд, но не би трябвало да има некоректно отношение от страна на майстора. А тези случки, които описах бъкат от такова некоректно отношение, да беше само едно нещо да махне човек с ръка, а те просто следваха една след друга! Ти разбираш ли, че отивам при него на обяд след предварителна уговорка, чакам го 2-3 часа, величието идва по някое време, здравей-здрасти и започва да си прави някакви неща, върти се, виждам го как просто си измисля неща за да се забави още известно време. Накрая идва някой и той веднага го приема, почва да му гледа колата, после закача Ваг-кома и тръгват да видят какво е. Аз чакам, имам здрави нерви, нали така, после пък тъкмо свърши с човека, който си оставя колата за ремонт и си тръгва и си викам, разгеле вече дойде и моя ред и хоп идва друг и историята се повтаря. Накрая към 17 или 18 часа вече идва и моя ред, въпреки че уговорката ни е още от обяд. Такааа, започва нашия, сваля компютъра, прави каквото прави и .... греда, пак не успява да отстрани проблема. и така няколко пъти ....няма да се повтарям, който иска подробности да чете разширения ми пост с многото емотикони! Но Зиното, твоето съмнение и погрешно предположение, че темата е създадена за оплюване на Вентоман ме кара да се замислям дали изобщо имаше нужда да отделям толкова време да описвам тези истории и да се опитвам да предпазя и други хора да не изпадат в моята ситуация. И все пак си мисля, че с тази тема съм направил поне едно добро и поне един човек съм предпазил от срещи от такъв вид с такъв индивид като Вентоман!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Чет 23 авг 2012 9:27


Какво искаш да кажеш, че аз като отидох при @Ifidik на 450км в едната посока за да ми смени съединителя ми хлопа дъската ли :Mr Green Fun ?

След месец стават точно 3 години от смяната му. Имам навъртени 100000км. и до сега нямам никакви оплаквания от колата - съединителя. Бях обслужен в рамките на 3 часа и 30 минути.

Не съм толкова богат, че да плащам излишни пари, нямам кола на която някой да се учи, нямам и нерви да се занимавам с малоумници.

По-добре да изгубя 9 - 10 часа в път и един резевоар с гориво, отколкото да се белосвам много след това. Тогава нито пътя ще ми се види много и изгубеното време, нито изхарченото гориво.

Поздрави и кадърни майстори пожелавам на всеки ГоУфаджия :да: !

Хейтърчетата могат да го смятат за безплатна реклама!
Прикачени файлове
545512_10150976811974666_1620106459_n.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, tdi fen и 54 госта