Вакуми джета 1992.
Има ли значение на кой маркуч ще се замерят и колко трябва да е вакума?
Вакуми джета 1992
-
HOFFMANN
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 17:50
- Автомобил: Golf 3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Вакуми джета 1992
кои по-точно вакуми и какъв е проблема колега за да ти се помогне евентуално
Re: Вакуми джета 1992
Колата се държи странно и исках да проверя да няма отечка някъде?
Намерих си вакумо-мер и се чудех има ли значение на кой маркуч ще го закача и какво трябва да показва?
Намерих си вакумо-мер и се чудех има ли значение на кой маркуч ще го закача и какво трябва да показва?
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вакуми джета 1992
Навсякъде де-що има мембрана можеш да премериш. Включително и тази на делкото. Ако има "теч" с тоя уред се хваща лесно - вижда се стрелката на скалата как пада на пресекулки - т.е. подналягането изчезва и се изравнява с атмосферното.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вакуми джета 1992
Като за начало спомени каква е колата.
На някои има повечко мембрани (карбураторните), отколкото на други (инжекционните). Всяка система по запалителната и горивната система на колата дето има вързан вакуум на нея я провери с уредчето.
На някои има повечко мембрани (карбураторните), отколкото на други (инжекционните). Всяка система по запалителната и горивната система на колата дето има вързан вакуум на нея я провери с уредчето.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вакуми джета 1992
Нямам идея какво уредче си купил, ще ти кажа какво съм виждал аз.
Беше някакво допотопно, аналогово със скала и стрелка. Подобно на спринцовка. Човекът ми тества вакуумния регулатор на делкото по следния начин с него. Извади вакуумчето от щуцера на карба, сложи го на уреда и издърпа с някакво лостче (т.е. създава изкуствено вакуум от порядъка на половин бар т.е. създава -0.5бара налягане). След това стрелката започна да подскача надолу и подналягането да спада до нивото на атмосферното - т.е. в случая имаме мембрана, която пропуска въздух и това ясно се видя на скалата му. Ако беше херметична системата стрелката би трябвало да се задържи в тази позиция известно време без да мръдне надолу.
Не зная дали добре го обясних.
Между другото тая мембрана в делкото, както и всяка друга оригинална на тези години е потенциален проблем. Моята изпуска, но не е баш съдрана нацяло, явно има леки пропуквания по нея. Понеже стрелката не падна от раз до атмосферното, а постепенно, но си е пътник мембраната де.
Беше някакво допотопно, аналогово със скала и стрелка. Подобно на спринцовка. Човекът ми тества вакуумния регулатор на делкото по следния начин с него. Извади вакуумчето от щуцера на карба, сложи го на уреда и издърпа с някакво лостче (т.е. създава изкуствено вакуум от порядъка на половин бар т.е. създава -0.5бара налягане). След това стрелката започна да подскача надолу и подналягането да спада до нивото на атмосферното - т.е. в случая имаме мембрана, която пропуска въздух и това ясно се видя на скалата му. Ако беше херметична системата стрелката би трябвало да се задържи в тази позиция известно време без да мръдне надолу.
Не зная дали добре го обясних.
Между другото тая мембрана в делкото, както и всяка друга оригинална на тези години е потенциален проблем. Моята изпуска, но не е баш съдрана нацяло, явно има леки пропуквания по нея. Понеже стрелката не падна от раз до атмосферното, а постепенно, но си е пътник мембраната де.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Вакуми джета 1992
http://img507.imageshack.us/img507/2461/idlevacuum.jpg
това е мотор 2Е, на празен ход - гледано на бар регулатора му.
Числото е в mmWg или около -0.169 бара.
Диференциален е манометъра, другия край е към атмосфера.
Пич, тва дето питаш е за сека кола различно.
Това е едно глупаво нещо, тоя вакуум колко е.
Ако имаш яд по колата, дай пари(на който треба) и ше стане всичко.
това е мотор 2Е, на празен ход - гледано на бар регулатора му.
Числото е в mmWg или около -0.169 бара.
Диференциален е манометъра, другия край е към атмосфера.
Пич, тва дето питаш е за сека кола различно.
Това е едно глупаво нещо, тоя вакуум колко е.
Ако имаш яд по колата, дай пари(на който треба) и ше стане всичко.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вакуми джета 1992
x15 написа:Вакуми джета 1992.
Този Вакуми Джета ми звучи като японски гимнастик!
Я обясни, защо искаш да мериш ВАКУУМИТЕ?
Re: Вакуми джета 1992
Aко ти се занимава може да прочетеш долната тема за моята джета
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=313250
Прави ми разни номера, не държи обороти на скорост, спирачките от време на време работят перфектно, от време на време "охлбват" (с нови накладки и маркучи са, сменена спирачна течност, почистени цилиндърчета на предните колела и нови бутала на задните, нова спирачна помпа, обезвъздушени) Понякога пали от раз, понякога помпаш като за последно.
Та след като проверих каквото се сетих - и стигнах до "Вакуми Джета-яши"
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=313250
Прави ми разни номера, не държи обороти на скорост, спирачките от време на време работят перфектно, от време на време "охлбват" (с нови накладки и маркучи са, сменена спирачна течност, почистени цилиндърчета на предните колела и нови бутала на задните, нова спирачна помпа, обезвъздушени) Понякога пали от раз, понякога помпаш като за последно.
Та след като проверих каквото се сетих - и стигнах до "Вакуми Джета-яши"

Re: Вакуми джета 1992
bobocamaro написа:http://img507.imageshack.us/img507/2461/idlevacuum.jpg
това е мотор 2Е, на празен ход - гледано на бар регулатора му.
Числото е в mmWg или около -0.169 бара.
Диференциален е манометъра, другия край е към атмосфера.
Пич, тва дето питаш е за сека кола различно.
Това е едно глупаво нещо, тоя вакуум колко е.
Ако имаш яд по колата, дай пари(на който треба) и ше стане всичко.
О, този манометър мнооо модерен
Ако е 1720 мм, моят манометър неможе го хвана

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Вакуми джета 1992
bobocamaro написа:
Това е едно глупаво нещо, тоя вакуум колко е.
Понеже така ми изнася, всъщност много неща показва и се хващат по поведението на стрелката само.
Сега, аз не схванах защо американите са се хванали за това число 17-21(инча живачен стълб), което е константа май дадена свише за секой атмосферен мотор
http://www.imperialclub.com/Repair/Fuel ... /index.htm

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта