Вакуми джета 1992

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Вакуми джета 1992

Мнениеот x15 » Сря 15 авг 2012 3:11


Вакуми джета 1992.

Има ли значение на кой маркуч ще се замерят и колко трябва да е вакума?




HOFFMANN
Мнения: 126
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 17:50
Автомобил: Golf 3 GT
Двигател:
Местоположение: Червен бряг

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот HOFFMANN » Сря 15 авг 2012 16:21


кои по-точно вакуми и какъв е проблема колега за да ти се помогне евентуално


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот x15 » Чет 16 авг 2012 2:17


Колата се държи странно и исках да проверя да няма отечка някъде?
Намерих си вакумо-мер и се чудех има ли значение на кой маркуч ще го закача и какво трябва да показва?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19340
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот stefan4o » Чет 16 авг 2012 9:33


Навсякъде де-що има мембрана можеш да премериш. Включително и тази на делкото. Ако има "теч" с тоя уред се хваща лесно - вижда се стрелката на скалата как пада на пресекулки - т.е. подналягането изчезва и се изравнява с атмосферното.


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот x15 » Чет 16 авг 2012 13:40


.... ъъъъ къде има мембрана и как изглежда?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19340
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот stefan4o » Чет 16 авг 2012 13:54


Като за начало спомени каква е колата. mhihi
На някои има повечко мембрани (карбураторните), отколкото на други (инжекционните). Всяка система по запалителната и горивната система на колата дето има вързан вакуум на нея я провери с уредчето.


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот x15 » Чет 16 авг 2012 14:11


джета 1992 пълна инжекция.
А, какво трябва да показва уредчето?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19340
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот stefan4o » Чет 16 авг 2012 14:15


Нямам идея какво уредче си купил, ще ти кажа какво съм виждал аз.
Беше някакво допотопно, аналогово със скала и стрелка. Подобно на спринцовка. Човекът ми тества вакуумния регулатор на делкото по следния начин с него. Извади вакуумчето от щуцера на карба, сложи го на уреда и издърпа с някакво лостче (т.е. създава изкуствено вакуум от порядъка на половин бар т.е. създава -0.5бара налягане). След това стрелката започна да подскача надолу и подналягането да спада до нивото на атмосферното - т.е. в случая имаме мембрана, която пропуска въздух и това ясно се видя на скалата му. Ако беше херметична системата стрелката би трябвало да се задържи в тази позиция известно време без да мръдне надолу.
Не зная дали добре го обясних. :wink:
Между другото тая мембрана в делкото, както и всяка друга оригинална на тези години е потенциален проблем. Моята изпуска, но не е баш съдрана нацяло, явно има леки пропуквания по нея. Понеже стрелката не падна от раз до атмосферното, а постепенно, но си е пътник мембраната де. :mrgreen:


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот bobocamaro » Чет 16 авг 2012 15:27


http://img507.imageshack.us/img507/2461/idlevacuum.jpg
това е мотор 2Е, на празен ход - гледано на бар регулатора му.
Числото е в mmWg или около -0.169 бара.
Диференциален е манометъра, другия край е към атмосфера.
Пич, тва дето питаш е за сека кола различно.
Това е едно глупаво нещо, тоя вакуум колко е.
Ако имаш яд по колата, дай пари(на който треба) и ше стане всичко.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот muns61 » Чет 16 авг 2012 15:48


x15 написа:Вакуми джета 1992.

Този Вакуми Джета ми звучи като японски гимнастик! :D
Я обясни, защо искаш да мериш ВАКУУМИТЕ?


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот x15 » Пет 17 авг 2012 2:32


Aко ти се занимава може да прочетеш долната тема за моята джета scare
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=313250

Прави ми разни номера, не държи обороти на скорост, спирачките от време на време работят перфектно, от време на време "охлбват" (с нови накладки и маркучи са, сменена спирачна течност, почистени цилиндърчета на предните колела и нови бутала на задните, нова спирачна помпа, обезвъздушени) Понякога пали от раз, понякога помпаш като за последно.

Та след като проверих каквото се сетих - и стигнах до "Вакуми Джета-яши" :Mr Green Fun


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот x15 » Пет 17 авг 2012 2:55


bobocamaro написа:http://img507.imageshack.us/img507/2461/idlevacuum.jpg
това е мотор 2Е, на празен ход - гледано на бар регулатора му.
Числото е в mmWg или около -0.169 бара.
Диференциален е манометъра, другия край е към атмосфера.
Пич, тва дето питаш е за сека кола различно.
Това е едно глупаво нещо, тоя вакуум колко е.
Ако имаш яд по колата, дай пари(на който треба) и ше стане всичко.


О, този манометър мнооо модерен :)
Ако е 1720 мм, моят манометър неможе го хвана :-(

Изображение


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Вакуми джета 1992

Мнениеот bobocamaro » Пет 17 авг 2012 8:22


bobocamaro написа:
Това е едно глупаво нещо, тоя вакуум колко е.

Понеже така ми изнася, всъщност много неща показва и се хващат по поведението на стрелката само.
Сега, аз не схванах защо американите са се хванали за това число 17-21(инча живачен стълб), което е константа май дадена свише за секой атмосферен мотор :screwy
http://www.imperialclub.com/Repair/Fuel ... /index.htm :screwy



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 94 госта