Става дума за рейка на Ауди А3 (Голф 4) .Оплакванията - при почти пълен десен рейката затяга и после трудно се връща,също така има едно тропане при неравности и лек завой.Свалих аз рейката,наистина тропаше гребена към зъбите и отгоре оста,която влиза към рейката.Също както и при завиване на дясно наистина затягаше накрая и то доволно.
Нося я там и едното младо момче се захвана с нея.Нави реглажа на луфта и рейката спря да тропа (луфта в оста отгоре си остана).После обаче взе да се бори със затягането и тя затягаше още повече.Викна по-възрастния човек (явно управителя на цялата работа).Онзи човек не я погледна много,разви реглажа докато спре да затяга и каза "готова е" .Аз го попитах дали няма да тропа повече сега,защото по моята логика трябва да тропа повече,щом я е развил толкова. той ми заяви "омръзна ми да повтарям едно и също на всички,няма да ти обяснявам,вземи си я" .И аз си я взех.В крайното положение закачаше много малко,ама тропаше много повече от преди

Препоръчаха ми друг човек,чиито координати няма да давам,за да не се тълкува като реклама на единия,за сметка на другия.Нося рейката там и момчето (доста по-отзивчив) се посмя от сърце на ситуацията в ТУ и ми каза,че ще я види.Още не я гледал обстойно,ама поне си направи труда да я разглоби и да ми каже,че пръта не е износен и е съвсем прав и причината да закача е някъде другаде.Затягането вероятно идвало от частта с хидравликата и днес ще я види нея (не помня как точно каза,че се казва хидравличния блок).Също ми каза,че тропането в оста не е нормално и ще го оправи.
Тъй че,имайте 1 на ум

