Става дума за рейка на Ауди А3 (Голф 4) .Оплакванията - при почти пълен десен рейката затяга и после трудно се връща,също така има едно тропане при неравности и лек завой.Свалих аз рейката,наистина тропаше гребена към зъбите и отгоре оста,която влиза към рейката.Също както и при завиване на дясно наистина затягаше накрая и то доволно.
Нося я там и едното младо момче се захвана с нея.Нави реглажа на луфта и рейката спря да тропа (луфта в оста отгоре си остана).После обаче взе да се бори със затягането и тя затягаше още повече.Викна по-възрастния човек (явно управителя на цялата работа).Онзи човек не я погледна много,разви реглажа докато спре да затяга и каза "готова е" .Аз го попитах дали няма да тропа повече сега,защото по моята логика трябва да тропа повече,щом я е развил толкова. той ми заяви "омръзна ми да повтарям едно и също на всички,няма да ти обяснявам,вземи си я" .И аз си я взех.В крайното положение закачаше много малко,ама тропаше много повече от преди
.Младото момче ми каза,че вероятно е крив пръта на рейката (гребена) и или ще закача или ще тропа.За луфта на оста горе ми казаха,че имало лагери,ама ако ги сменят,щяла да закача още повече и си било нормално да си го има.Сумарно се занимаваха с рейката не повече от 10-15 минути.Препоръчаха ми друг човек,чиито координати няма да давам,за да не се тълкува като реклама на единия,за сметка на другия.Нося рейката там и момчето (доста по-отзивчив) се посмя от сърце на ситуацията в ТУ и ми каза,че ще я види.Още не я гледал обстойно,ама поне си направи труда да я разглоби и да ми каже,че пръта не е износен и е съвсем прав и причината да закача е някъде другаде.Затягането вероятно идвало от частта с хидравликата и днес ще я види нея (не помня как точно каза,че се казва хидравличния блок).Също ми каза,че тропането в оста не е нормално и ще го оправи.
Тъй че,имайте 1 на ум


