


Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
Здравейте,имам поло 1.4 16V,98г,и имам следният проблем-при работа на празен ход,двигателя притриса на моменти,сякаш му падат оборотите много леко и после ги вдига,също и понякога гасне на сфетофари,пак като е на празен ход.Изредиха се много майстори,но никой не знае от какво е.Сменил съм дроселовата клапа,свалих,почистих всмукателните колектори и им смених гарнитурите,смених и маркучите за вакумите,но промяна никаква.Някой да е имал подобни проблеми и да е разбрал източника им?
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
е кажи код на двг ?
75 к.с или 101 ?

- s16
- Мнения: 86
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна..Аспарухово
Re: Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
е 98 година освен АФХ друго няма какво да е полото 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
Най-вероятно е AFH кода, а проблема ти най - вероятно е свързан с датчика на ХОЛ. Щом си сменял дросела на дали е от него той прави този проблем при студен двг, а при теб сигурно го прави и на загрял двг нали?
Re: Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V

- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
Колега - свещи, бобина и ако маркуча за картерните газове ти е забит във въздушния филтър пак чисти дросел. Аз си карам както си е заводско с тоя маркуч и при всяка смяна на въздушен филтър чистя дросела, защото става непоносимо мръсен...
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
а аз пък моя съм го искарал навънка
но пък засметка на това от егр-а пак ми го мърси дросела 


Re: Проблеми с двигател на Поло 1.4 16V
Двигателя е AFH ,сменил съм кабелите,свещите,палеца,капачката,ЕГР-ра е затапен,всички вакуум маркучи са сменени,маркучите за впръскване на бензин в рейката,само за това се сещам,а и ламда сондата е сменена.Днес мерих показанията на MAP сензора и те ме съмняват,защото четох че изходният сигнал от сензора трябва да е с ниво от 0.5V do 1.2V а при работеща кола моят подава 0.32V, а и съпротивлението го дават 1.5 ома,а аз го меря на студена кола 10килоома,но за съпротивлението не съм мн сигорен колко е вярна информацията
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта