Жив и здрав и много успехи. Ще видим ли колата на Калояново? 1986 Jetta 16V
- uJIuaTa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006
Честит Имен Ден Жоре!!!
Жив и здрав и много успехи. Ще видим ли колата на Калояново? 
Жив и здрав и много успехи. Ще видим ли колата на Калояново? - Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006
Благодаря
Тази година колата ще пропусне всички мероприятия,тъй като има много работа по нея а свободното ми време е ограничено:

Тази година колата ще пропусне всички мероприятия,тъй като има много работа по нея а свободното ми време е ограничено:
- bbboiko2004
- Мнения: 4312
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006
Коша ли ще изчистваш ?
-
Калоян Крумов
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006
Доста неща май ще се слу4ат тука 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V...BBS RS 006
Тунинг няма да има,по-скоро реставрация на цялата кола.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Добре изпънатото и боядисано купе е основата на всеки проект.Тук липсваше защото при боядисването през 2006-та купето беше освежено с евтин акрил и непълно разглобяване.Имаше и кит по предните врати и леки кривини по предния капак.След Рожен 2011 реших че е време за истинско боядисване каквото заслужаваше колата.Говорих с професионален бояджия и започнах събиране на части последвано от пълно разглобяване на колата в края на септември 2011...всичко трябваше да бъде съборено и построено наново:









Така разглобена колата си чакаше реда до началото на декемри 2011,когато влезна за подготовка и боядисване























Дълго чаканото боядисване в средата на януари 2012,база и лак на Sikkens,код на цвета - класиката L90E:











Двигателния отсек също беше освежен с нова боя:




Сглобяване и подготовка за прибиране:











Welcome back home - края на януари 2012 :












Така разглобена колата си чакаше реда до началото на декемри 2011,когато влезна за подготовка и боядисване























Дълго чаканото боядисване в средата на януари 2012,база и лак на Sikkens,код на цвета - класиката L90E:











Двигателния отсек също беше освежен с нова боя:




Сглобяване и подготовка за прибиране:











Welcome back home - края на януари 2012 :



- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
След прибирането на колата се започна със задачите който си бях поставил - първата беше цялостната смяна на инсталацията с по-новия тип СЕ2.Старата беше преправяна на няколко пъти,исках всичко да е истинско без снадки и тонове изолирбанд.Набавих пълен комплект двигателна и вътрешна инсталации от Golf GTI с мотор KR,задeн кръг от Jetta с К-Jetronik,бушониера и стойка,релета и инструменти.Новата инсталация беше старателно измита с топла вода и обезмаслител и работата започна:
Изваждане на старата инсталация:


CE2 и CE1:

Исках кормилната колонка и лостчетата за мигачите да си останат от старите,това наложи смяна на някой от буксите на новата инсталация.Това стана без рязане на кабели и снаждане а директно от кабелните обувки,който бяха разтворени и наново кримпнати с клещи за кабелни обувки :











Смяна на буксата на лостчето за MFA :


Нареждане на инсталацията за дигиталното табло и модула 244:




CE2 бушониерата с релета,почистена основно и смяна на всички бушони с оригинални:



Всички планки и стойки минаха през прахово боядисване:






Почистване на основните елементи:

Инструментите който използвах:


Всичко монтирано и работещо:

Изваждане на старата инсталация:


CE2 и CE1:

Исках кормилната колонка и лостчетата за мигачите да си останат от старите,това наложи смяна на някой от буксите на новата инсталация.Това стана без рязане на кабели и снаждане а директно от кабелните обувки,който бяха разтворени и наново кримпнати с клещи за кабелни обувки :











Смяна на буксата на лостчето за MFA :


Нареждане на инсталацията за дигиталното табло и модула 244:




CE2 бушониерата с релета,почистена основно и смяна на всички бушони с оригинални:



Всички планки и стойки минаха през прахово боядисване:






Почистване на основните елементи:

Инструментите който използвах:


Всичко монтирано и работещо:

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Двигателния отсек беше следващата задача.Беше разглобен почти до основи,исках да се обърне внимание на всичко без да се претупва и бърза...работата по него продължи повече от два месеца :
Разглобяване и измиване:




Освежаване на сервото,нова спирачна помпа и оригинален маркуч с клапан от 16V :





Повечето части бяха боядисани прахово:








Кожуха на скоростната кутия се окисляваше много от влагата,реших да я направя черна заедно с блока на мотора.Използвах черен полумат спрей на Dupli Color:























По охладителната уредба - намерих оригинален дифузор с две перки,термовключвателя беше сменен с двускоростен,намерих оригинално разширително казанче с датчик,радиатора беше боядисан в черно:







Всичко по колата трябва да е оригинално,затова и предпочетох това казанче през новите бели китайски:




Колектора и капака на клапаните бяха полирани наново,предишния път имаше доста пропуски, пък и бяха матирали през годините:









Разглобяване и измиване:




Освежаване на сервото,нова спирачна помпа и оригинален маркуч с клапан от 16V :





Повечето части бяха боядисани прахово:








Кожуха на скоростната кутия се окисляваше много от влагата,реших да я направя черна заедно с блока на мотора.Използвах черен полумат спрей на Dupli Color:























По охладителната уредба - намерих оригинален дифузор с две перки,термовключвателя беше сменен с двускоростен,намерих оригинално разширително казанче с датчик,радиатора беше боядисан в черно:







Всичко по колата трябва да е оригинално,затова и предпочетох това казанче през новите бели китайски:




Колектора и капака на клапаните бяха полирани наново,предишния път имаше доста пропуски, пък и бяха матирали през годините:









Последна промяна от Жоро Делчев на Съб 18 авг 2012 12:17, променено общо 1 път.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: 1987 Jetta 16V
Супер, направо нямам думи, личи си че всичко искаш да е перфектно!
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V
пп. имам обаче въпрос - боята по водния радиатор няма ли да пречи на охлаждането му?

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Не мисля,виждал съм доста черни радиатори фабрично(не VW),мислех за нов, но този е оригиналния на мотора а напоследък всичко ново е под всякаква критика 
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: 1987 Jetta 16V
Колата май става единствен в България
Макар , че в по предишните постове беше написал , че колата ще пропусне всички мероприятия тази година но все пак да питам...на Узана дали ще и се радваме ??
Макар , че в по предишните постове беше написал , че колата ще пропусне всички мероприятия тази година но все пак да питам...на Узана дали ще и се радваме ??

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Нямам възможност да присъствам на последните събори за тази година,живот и здраве догодина на феста 
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: 1987 Jetta 16V
Идеята на "новия" моторен отсек беше автентичност на всички детайли с годините на колата - това означаваше смяна на въздуховоди,филтърна кутия и горивопроводите на дюзите.Лека полека частите бяха набавени благодарение на приятелите Sashobas и Valentin Jekov и Форума:










Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: G&G и 37 госта