Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 16:44


@Brum, много АКОТА станаха :Mr Green Fun . Аз го препрочитах достатъчно за да го разбера. Явно проблема е във вашият телевизор или просто така ви изнася повече, да се правите в позиция задаващи въпроси?

Аз ти зададох една камара въпроси, ти също не ми отговори - защо?

@enigma79, брато нищо лошо ма не ми се занимава с теб, аре ходи си приказвай в офтопика, там най ти спори приказката :) . Какви са ми взаимоотношенията с Бора99 и доколко съм запознат със случая и въпросните учасници в него, не мисля, че ти си човека на който трябва да давам обяснения. Щом говоря и питам, сигурно има защо и сигурно съм много по-наясно от теб.

Кое те накара да мислиш, че съм взел страната на Бора99, че и за пазарни икономики почна да ми лееш акъл?




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 16:57


Задай си въпросите отново, конкретно и ясно и ще отговоря на всеки един. Обещавам.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 17:06


За софта ми е ясно, там е ясно, че нищо не е свършено.

Питам само за помпа:

Идва колата. Отваряте помпата за пръв път. Диагноза развален авансьор, смяна с втора ръка, нови уплатнения и си го изпращате. Проблема остава.
Идва втори път колата. Отваряте помпата. Диагнозата е не добре почистване от първия път. Почиствате помпата. Сменяте уплатненията отново. Изпращате колата и проблема пак го има. На клиента се казва, че е възможно и маховик.
Третия път момчето отива в друг сервиз, слага се стария авансьор, почистване, гарнитури и проблем няма. Остава частитчен проблем - софуер, за който вие правите 2 или 3 опита).
Четвъртият път отива при Дани, сменя се софта и частичния проблем напълно изчезва.

(междувремено, на колата е инсталиран втори софтуер при вас, мисля след това е гледан още веднъж и е сменен маховик в друг сервиз)

Това ли е хронологията на отремонтирането на помпата според теб? В случая е имало 3 проблема с колата почистване на помпа, софтуер и маховик, като за маховика не е ясно дали е имало нужда от смяна. Защото при смяната му, колата е имала проблеми, а след смяната му, нещата не са се оправили.

Или иначе казано по колата са направени

Почистване на помпа
Софтуер за палене и претрисане
Смяна на маховик (който е извъреш в друг сервиз)

Само не ми стана ясно, защо Бора99 не е отишъл при Дани, той също почиства помпи и има много доволни клиенти или може би другият сервиз е той, на мен не ми стана ясно :roll: ?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 17:18


Нито един въпрос не виждам, но пък виждам, че някой неща не си ги разбрал.

Колата е отишла първи път при Вальо. Помпата е свалена, била е с раздробено бутало на авансатора, авансатор пълен със стружки. Последвал е ремонт - авансатор втора ръка, ново бутало, нови две втулки, райбероване за тези две втулки, коплект от всички гарнитури на помпата, след ремонта качване на помпата на стенд за проверка дали авансатора работи коректно, качване на помпата обратно на колата и в началото е работела. Появил се е проблем пак след 10тина километра (като се е качил на магистралата). Този ремонт на помпата до колкото разбрах аз е струвал 700лв.

Нещо се е случило с помпата след това, не е ясно къде и какво, но Bora99 ще каже. Случило се е, защото явно някой е пипал и изолацията на авансатора е сменена.

Второ ходене при Вальо - помпата пак с неработещи аванси. Отново е минала през сваляне, качване, проверка и е открито, че е имало стружка при авансатора. И затова не са работили авансите. Помпата е почистена и качена обратно. До колкото аз разбрах след това с помпата проблеми не е имало. Останали са проблеми породени от моя софтуер.

След това къде е ходил и какво е станало с помпата предлагам да каже колегата, защото ме сънява да са му я сваляли пак ако е работела. Ако не е работела - явно нещо от тия неща дето съм написал по-горе не е вярно. Искам и аз да знам кое как е, затова питам собственикът на колата - той знае най-добре и той може да каже най-добре.

И точно защото искам да разбера какво се е случли почнах да приличам на защитник на Вальо. А не е така. Ако се окаже, че някъде нещо е объркал с помпата коректно е, да си поеме отговорността.


pepi16189
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 24 авг 2012 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: хасково

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот pepi16189 » Съб 25 авг 2012 17:23


Този ремонт на помпата до колкото разбрах аз е струвал 700лв


за този ремон от 700лв няма ли 1 година гаранция??????


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Съб 25 авг 2012 18:06


brum написа:Абе ти Bora99 ли си, че отговаряш на нещата дето той не казва?

Питах ли колко пъти в какъв ред е сваляна помпата - питах. Отговриха ли ми? Май само ти ми отговори. Защо като теб не те е питал никой нищо?

За цената - от 900лв станаха 700лв. Човека с колата пак мълчи, ама ти повтаряш като папагал разни цифри дето не си сигурен дали са правилните. Дали е била за чистене - той да каже дали си е виждал помпата. Аз само знам, че като са я отворили с надробеното бутало са му казали и са му предложили да си я погледне.

Вентоман-а започна да ползва софтуер от мен горе-долу тогава. Богомил го намесихме, обяснихме защо и спряхме да го намесваме. Ама ти продължаваш. От Богомил копи-пейст няма защо да правя. Няма нещо в неговите софтуери за ЕКУ-тата на 1.9 VP/PD (PD с EDC15) което да не знам. За другите ЕКУ-та не знам, ама и не се занимавам с тях.

Остана само ти да "акаш", но хората които са засегнати нещо не пишат. Защо според теб? Ей на тоя въпрос ми отговори. Тука вече конкретно теб питам нещо :) .



Колега brum не мога да разбера какво още не ти е ясно по ремонта на помпата, след като подробно описах няколко пъти тези два ремонта, след втория ремонт не съм имал вече проблеми по помпата, но се появиха проблеми с ниски обороти, после пък този проблем се задълбочи и със срив на оборотите. Преди 3 дни ми писа на лични, като искаше подробности за ремонта на помпата, отговорих ти на лични подробно, на другия ден в един твой пост поиска пак описание подробно по точки, пак писах, абе човек ти направо ме отчайваш, кажи какво точно пак не ти е ясно, пак да го напиша. Проблема се оказа точно грешен софтуер, копиран от друга кола, това вече и за лаиците като мене стана пределно ясно. Каквото и да сучеш, това е истината. А пък относно обещаните 200 лв. за компенсация на този грешен софтуер днес ги получих по Еконт експрес от Вентоман.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 18:23


Значи с помпата нещата са ясни. И там Вальо е постъпил коректно.

Софтуера както ти казах не е копиран от друг софтуер (чужд). Копирана е малка част от него от софтуера на моята кола. От заводският му вариант, а не от работа на друг тунер.

Ако някой има съмнение - мога да кача двете версии на софтуера ти които пазя и всеки който се съмнява може да ги разгледа. В едната е изолиран ЕГРа и е оправено топлото палене. Вторият път съм се опитал да се преборя и с проблемите ти с маховика, но неуспешно и със това съм предизвикал втория проблем - пропадане и оставане на ниски обороти - 820.

Все още не си обяснил защо изолацията на авансатора е била сменена между първото и второто ходене. Ако случайно сте сложили тогава твоят авансатор е силно вероятно да си вкарал с него стружки пак при буталото на авансатора. И това да е причината за второто сваляне на помпата. Защо е била сменена изолацията? Някой пипа ли помпата между двете ходения при Вальо?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 18:46


На кое точно казваш коректно, на това че сменя здрав авансьор и че проблема е отстранен в друг сервиз?

Проблема с топлия старт и пропадането на оборотите...

Последният миналата година ми оправи топлия старт но впоследствие колата ми Бора-99г. започна да претриса. Обадих се на Вальо, той ми каза да отида да ги оправи. Не знам какво прави, но успя да ги вдигне на 903 оборота, но след 2-3 минути работа, колата пак започна да работи на 820 оборота. Той свали пак компютъра, пак някакви настройки,подложки на чипа, но проблема си остана. След около месец пак отидох, проблема обаче си астана. Тъй като съединителя и най-вече маховика ми беше за смяна, Вальо каза да ги сменя и пак да отида при него, защото тоя срив може да е от разбития маховик, защото тоя срив може да е от разбития маховик. Преди 2 месеца ги смених, и му се обадих да оправиме най-после тия обороти, защото пак леко претриса. След като се уговорихме за деня отидох. Преди 20 дни отидох при Вальо. стана 17.30, накрая вече не издържах от цялото това мотаене и си тръгнах.


След една седмица отидох при Дани от Монтана и човека пред мене нагласи настройките на компютъра, сложи си негови чипове и сега колата работи без никакви проблеми.


Това ми напомни как преди година, 3 поредни дни по същия начин Вальо ме въртеше за нафтовата помпа


(Горната информация е взета от първият пост на клиената)

(Долната информация е взета от вторият пост на клиента в който той тръгва да обяснява и за неволите си с ГНП)

проблема с помпата и отстраняването му...

Миналата година, лятото, отидох при него да ми оправи нафтовата помпа. Разбрахме се по телефона и отидох при него в кв. Орландовци. той след няколко часа ми се обади и ми казва, свалил съм нафтовата помпа, но със смяна на частите и труда ще ми струва около 500. с работата по сваляне и качване на помпата - 700 лв. видя ми се доста пари, но нямах избор след като е свалена помпата, съгласих се


Тук клиента случайно отива в сервиза, който му отремонтира помпата, занесена от Вентоман. (сервиза е в непосредствена близост до този на Вентоманеца)

Попитах го какво й е на помпата, оказа се някакъв конструктурски дефект, който се проявявал, но не винаги, някакво задиране се получавало и миниятурни стружки задръствали помпата и нафтата не може добре да минава. Да не говорим, че Вальо преди да занесе помпата на майстора, беше вече свалил една част от помпата, която уж била дефектна, на старо ми я пробута за 200 лв. Става въпрос за някакъв ел. прекъсвач, който регулирал пропускането на нафтата или нещо подобно.


При което клиента си тръгава и след време...

По-късно при повторното ходене при него, защото проблема пак се появи – оказа се, че помпата не била добре изчистена (когато стана готова помпата, Вальо я занесе да я прочистят с топъл въздух ) и някакви миниатурни парченца стружки отново са попречили нафтата да минава.


та тогава при повторното ми ходене благодарение на майстора, който взе помпата и я занесе при един свой приятел, шеф на оторизиран сервиз на друга марка, та там отново я почистиха и си ми сложиха моята си част, която се оказа, че изобщо не била дефектна, а тази част, която Вальо ми я продаде за 200 лв. ми я върнаха. От тогава проблема с работата на двигателя се оправи.


Аз това го разбирам, че колата е при Вентоман, помпата е свалена и повторно занесена на майстора, който отремонтира помпата първия път, който го завежда при негов приятел, който е шеф на оторизиран сервиз. Същия този оторизиран сервиз, прави помпата отново, почиства я отново, защото има остатъци от предния път, като връща старият авансьор на помпата, който Вентоман твърди, че е неработещ или повреден. А продаденият авансьор си остава за спомен да събира прах, понеже ВентоХлемеца отказва да си я вземе.

След което...

Но когато му казах на Вальо, че в сервиза са ми сложили моята част, която не е била дефектна и поисках да си му върна неговата част. той ми вика, а не може така, аз с тоя човек, който ми даде тази част съм приятел и не искам да си разваляме отношенията.



В случай, че още има индивиди на които не им е ясно:

Ходенето за отремонтирането на помпата и ходенето за отстраняването на топлия старт съвпадат. По думите на автора "преди около година". Тъй като преди това, е ходил при майстор във Видин, който го насочва, че проблема е в помпата, се предполага, че са започнали с "ремонта" на помпата. Така клиента разбира за Вентоман и така отива при него.

Това, че при повторното сваляне, се ходи в друг сервиз, който настройва помпата, след което може би Вентоман я зацепва на колата ( добре е Бора99 да каже, кой я зацепва повторно), не го правят коректен в отремонтирането на този проблем, нито пък за смяната на авансьора, който работи и за което му е платено първия път.

Има ли още хора, които не успяват да стоплят :roll: ?

От всичко най-много мразя някой да се опитва да ме прави на глупак, като ме замаява с някакви абсолютни глупости :evil:

THE END

Последна промяна от morfei1 на Съб 25 авг 2012 19:14, променено общо 9 пъти.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 19:21


При второто качване и сваляне на помпата дали не е Вальо човека дето се е занимавал с помпата? Bora99 платили нещо вторият път при Вальо когато той му савли и качи обратно помпата? Ако да - колко и за какво?

А, да, тука е добре Bora99 да каже точно кой и кога му е казал, че авансатора му работи и кога този първият му авансатор е бил качен обратно на помпата. И да каже точно какво е платил за авансатора, щото Вальо спомена нещо за около 100 лева, а Bora99 за 200лв.

Та:
Кога първият ти авансатор пак го качихте на помпата?

Кой ти каза, че този авансатор работи?

Последна промяна от brum на Съб 25 авг 2012 19:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 19:31


brum написа:Софтуера както ти казах не е копиран от друг софтуер (чужд). Копирана е малка част от него от софтуера на моята кола. От заводският му вариант, а не от работа на друг тунер.


Ако това което твърдиш е истина, от къде на къде замесихте името на Богомил в цялата този история, след като той никога, по никакъв начин дори и с копи-пейст, не е участвал в софтуера на тази кола според вашите думи? Изтървахте се неподготвени ли...?

1-во версиите непрекъснато ви се разминават,
2-ро не може да четете
3-то не можете да мислите
4-то радвам се че е компенсиран с 200лв.
5-то сега остава да си върнете парите и за авансьора
6-то нямам нерви да се занимавам с вас, каквото трябваше да стане ясно стана.

Имам чувството, че съм в няква детска градина, но там поне е разбираемо :horror:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 19:35


Най-първият софтуер на тази кола е бил от Богомил. След това има мой софтуери няколко пъти на нея писани от нулата и нямащи нищо общо с Богомил.

Човека дето не чете и не мисли си явно ти. Щото седиш и само нареждаш без грам умисъл да вкараш. Защо не изчакаш замесените лица първо да напишат историята ясно и после да правиш заключения кой какво и как?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 19:37


Замесените лица са написали каквото трябва, поне едното. Другото говорише всякакви други глупости, но не и това което трябва.

Синтезирах ти историята като ти изкарах най-важните моменти от случките. Ти продължаваш с полицейски въпроси на които е обяснено в хнологичен ред, че и на ЛС, ти програмист ли си или ушанка, да те питам mhihi ?

Колата идва да оправят топъл старт, след като вече е била правена от Богомил, това ли е нещото което твърдиш? Ако е така, от къде на къде ще търсят вас да оправяте проблема, след като вече някой друг го е правил преди вас и който съм сигурен, че ще си поеме гаранция ако има проблеми? От къде си сигурен, че пропаданията са били в следствие на софтуер, а не на замърсена помпа, понеже двато проблема се случват по едно и също време?

Пак ти се разминават нещата


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 19:51


Колата е отишла с проблем в помпата. Оправили са топъл старт със софтуер от Богомил. Това го е свършил Вальо. После са били необходими още корекции и там се намесвам аз. Поне такова е моето разбиране за нещата. Bora99 и най-вече Вальо могат да кажат дали нещата са така или не са.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Съб 25 авг 2012 19:58


brum написа:При второто качване и сваляне на помпата дали не е Вальо човека дето се е занимавал с помпата? Bora99 платили нещо вторият път при Вальо когато той му савли и качи обратно помпата? Ако да - колко и за какво?

А, да, тука е добре Bora99 да каже точно кой и кога му е казал, че авансатора му работи и кога този първият му авансатор е бил качен обратно на помпата. И да каже точно какво е платил за авансатора, щото Вальо спомена нещо за около 100 лева, а Bora99 за 200лв.

Та:
Кога първият ти авансатор пак го качихте на помпата?

Кой ти каза, че този авансатор работи?



Такаа, пак повтарям че при Първия Ремонт са ми сложили авансатор на старо, за който платих на Вальо 200 лева. А моят ми го дадоха, защото бил развален, но аз си го запазих. При Вторият Ремонт, след като Вальо отново демонтира помпата, Владо я взе и отиде при неговия приятел, като взе със себе си моят авансатор, свален от първия ремонт. Там са установили, че моят авансатор е работещ и са го сложили него, а са свалили авансатора на Вальо и после Владо като донесе помпата ми го даде и ми каза, че са сложили моят авансатор. Свалянето и качването на помпата и при двата ремонта го е правил само Вальо, не съм плащал при втория ремонт пари, а и не смятам, че трябваше да плащам при положение, че проблема се прояви след около 30 км каране - отново силно пърпорене и загуба на мощност. След втория ремонт проблема със силното пърпорене и загуба на мощност изчезна и досега нямам проблеми с помпата. Но се появи софтуерния проблем веднага след качването втория път на помпата, като си тръгвах, на първия светофар при спиране се разтресе. Във Видин установих ниски 820 оборота и т.н. Никъде другаде не съм ходил за помпата освен двата пъти при Вальо и никой друг не ми е пипал помпата. При следващите ходения Вальо се опитва да оправи ниските обороти, но проблема се задълбочи, появи се срив на оборотите след 3 мин каране от 903 на 820. Не ми е ясно за каква сменена изолация на авансатора става въпрос.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 20:07


Сега остава да разсеяш и съмненията:

Твоята кола, преди година, когато си ходил за пръв път при Вентоман, преди това или след това, някога слагано ли е чип от Богомил, било той за палене-претрисане или и увеличение на мощността, че се е наложило намесата и корекцията на колегата Brum, с влошаващ резултат за съжаление?

Интересува ме чип който е монтиран от Богомил или някой от неговите представители, останалите са си просто копи-пейст :!:

Последна промяна от morfei1 на Съб 25 авг 2012 20:10, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта