Относително е

Ходовата част и на В5 и В5.5 е една и съща в общи линии.Като дискове и накладки и ремъци и ролки,са едни и същи,поддръжката и на двата е скъпичка (поне за средния стандарт в България имам предвид).
Като двигатели В5.5 има по-голям избор от по-нови мотори,защото е по-нова кола.Аз лично харесвам много 1.9 131 коня помпа-дюза и стига да не е разсипан от каране и лоша поддръжка,няма да имаш ядове с него,а има много приятен вървеж и приличен разход. Ако се спреш на В5 - 1.9 110 коня AFN и си готов.
За автоматиците -темата е доста обширна,то дали ще ремонтираш автоматик за 1500-2000лв или ще смениш съединител на ръчна кутия за тези пари,горе-долу все едно,като и в двата случая не знаеш колко ще изкара,понеже е пълно с ментета части.По принцип автомата е по-удобен за каране,особено градско,има си своята годишна поддръжка и това е.Ако искаш да я чипосваш и т.н. ,по-добре да е автоматик,защото автомата има ресурс за повече въртящ момент и няма да му стане нищо,докато съединителя е изчислен малко на предела на възможностите си и като вдигнеш мощността на мотора,заминава по-бързо.Особено ако взимаш 4 моушън,автомат е по-добрия вариант.
