Май излезна колянов вал.Двигателя е разглобен.
Майстора каза,че ще го носи на шлайфист и ще му се сложат нови лагери,също така ще смени и биелни лагери,основни , сегменти,гарнитура и клапани,така и така е поне отворен.
Как мислите момчета,за какви пари излязла една такава операция?
Струва ли се да се шлайфа или някои ако има да се вземе втора ръка колянов вал и за колко пари върви един такъв?
Майстора който ми прави ремонта наистина е добър и много ги чува нещата!!!!
Чакам коментари!
тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Това колега беше при мен, но не се наложи шлайф на вала.
Но ако при теб не се челосва блок, предполагам, че цената няма да е по-различна.
Но пък и майстора беше мой човек, де!
Но ако при теб не се челосва блок, предполагам, че цената няма да е по-различна.
radotom написа:Тъйиии, за да си приключа епопеятааа... с издуханата гарнитура, де!
Цената на целия ремонт ми излезе близо 600 лева. В това се включва шлайф на глава и припасване на клапани, барабар с оправяне на стеблата на изпускателните, челосване на блока (иии, отиде на 0.1 мм сваляне! неговата кожа и блок), смяна на сигменти, биелни лагери (основните са перфектни), всичките му там гарнитури, смяна термостат, оправяне на конзолата, дето държи водната и хидравличната помпа (че беше счупено 1 ухо) и естественно масло с филтър и каквото си трябва там. Проблема е, че не мога да цитирам суми, защото не ми се щеше да го занимавам допълнително човекът, че имаше работа, но сегментите са на Гьотсе, гарнитурите на Гирлинг, ако не бърка и така. Трудът му беше 250 лева. останалото-чаркове и външни услуги. Не коментирам тази цифра, тъй като мисля, че си свърши работата чудесно. Освен това, нещо, което определено ми прави впечатление, не е мундар, като много други 'майстори' и е почистил идеално всичко, което е докосвал. Включително и скоростната кутия, въпреки, че нея само я вади, без да се пипа по нея нищо. Много идиотски места съм виждал, дето примерно ти сменят ладери на главина, да кажем, и си пльосват барабана, без 1 парцал дори да му теглят отвътре после. Не беше моя тази кола, за която говоря, но го предупредих колегата да си огледа нещата, след като излезе от майстора. А аз попитах някаква глупост и си тръгнах!!
Относно работата на моя майстор още мога да кажа, че 3 дни, както вече я карам колата, не показа никакви проблеми и смятам че си е свършил не само козметичната, а и същинската работа. Естественно, като всяка кола, която излиза след дълъг и продължителен ремонт от сервиз, иска да се дооправят разни дреболийки, например, наместване на кабеляци, и други такива, които не заслужават споменаване, де, но като цяло съм напълно доволен.
Да не прозвучи като реклама, но за колегите от и около Пловдив да уточня, че се казва Ангел и работи в гаража на бившия 'Балкантурист', до Руския пазар
Ии.. не ми е правил отстъпка срещу обещания за реклама! Very Happy
Но пък и майстора беше мой човек, де!
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
dvigatel
Вече се подготвяме да сменяме всичко по двигателя
И искам да питам за - Оптегач за пистов ремък - какъв се води и колко пари струва.
Ще сменям следното:
0.Колянов вал - или шлайфане,или от морга ще видим
1.Сегменти 81мм :
- 1,5мм дебелия
- 1.8мм
- 3мм - маслен
2.Гумички за клапаните.
3.Семерини за коляновия вал
- малка - 32х47х10
- голяма 85х105х11
4.Ангренажен ремък и ролка
5.Оптегач за пистов ремък
кат.номер - 028145278Е
6.Термостат
7. Масло и маслен филтър
Общо към 700-800лв със труда - как е според вас цената????

И искам да питам за - Оптегач за пистов ремък - какъв се води и колко пари струва.
Ще сменям следното:
0.Колянов вал - или шлайфане,или от морга ще видим
1.Сегменти 81мм :
- 1,5мм дебелия
- 1.8мм
- 3мм - маслен
2.Гумички за клапаните.
3.Семерини за коляновия вал
- малка - 32х47х10
- голяма 85х105х11
4.Ангренажен ремък и ролка
5.Оптегач за пистов ремък
кат.номер - 028145278Е
6.Термостат
7. Масло и маслен филтър
Общо към 700-800лв със труда - как е според вас цената????
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: dvigatel
aminohus написа:Общо към 700-800лв със труда - как е според вас цената????
Според мен, чудесно!
При мен не се сменяха ремъци тогава
е що да прави същото? уговорката с продавача ще е или с малка гаранция или просто да се чуе на място/напр. леко ударени коли или такива с проблеми с регистрацията и т.н./ и да се запали да се чуе. пък и аз лично не бух се кефил да ми е пипано по двигателя. да не говорим, че ще е по-евтино и по-лесно
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: dvigatel
aminohus написа:Вече се подготвяме да сменяме всичко по двигателя
И искам да питам за - Оптегач за пистов ремък - какъв се води и колко пари струва.
Ще сменям следното:
0.Колянов вал - или шлайфане,или от морга ще видим
1.Сегменти 81мм :
- 1,5мм дебелия
- 1.8мм
- 3мм - маслен
2.Гумички за клапаните.
3.Семерини за коляновия вал
- малка - 32х47х10
- голяма 85х105х11
4.Ангренажен ремък и ролка
5.Оптегач за пистов ремък
кат.номер - 028145278Е
6.Термостат
7. Масло и маслен филтър
Общо към 700-800лв със труда - как е според вас цената????
Не виждам лагери тук никъде.
Съвсем грубо:
0 - 100-150 лв.
1 - 108 лв.
2 - 8 лв.
3 - около 30 лв.
4 - 40 лв.
5 - 30-40 лв.
6 - 15 лв.
7 - около 60 лв.
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
dvigatel
и лагери има.
Забравил съм да ги сложа:(
Стана ми мъчно,чак съм ги забравил.
Забравил съм да ги сложа:(
Стана ми мъчно,чак съм ги забравил.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта