тракане на двигателя-ПРОБЛЕМ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

dvigatel

Мнениеот aminohus » Сря 01 ное 2006 23:26


Май излезна колянов вал.Двигателя е разглобен.
Майстора каза,че ще го носи на шлайфист и ще му се сложат нови лагери,също така ще смени и биелни лагери,основни , сегменти,гарнитура и клапани,така и така е поне отворен.
Как мислите момчета,за какви пари излязла една такава операция?
Струва ли се да се шлайфа или някои ако има да се вземе втора ръка колянов вал и за колко пари върви един такъв?
Майстора който ми прави ремонта наистина е добър и много ги чува нещата!!!!
Чакам коментари!




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 01 ное 2006 23:41


Ми май около 120-150 лв е вал втора ръка, но според мен шлайф и ремонтен размер лагери.
Така по описаното от теб като цяло с работата ще стъпиш на около 700-800 лв /зависи колко е твой човек майстора - иначе към 1000 лв/


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Чет 02 ное 2006 8:43


Какво казва майстора за причините защо са превъртели лагерите.Много ми е интересна причината.Огледахте ли вала за запушен канал.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 02 ное 2006 9:12


Това колега беше при мен, но не се наложи шлайф на вала.
Но ако при теб не се челосва блок, предполагам, че цената няма да е по-различна.
radotom написа:Тъйиии, за да си приключа епопеятааа... с издуханата гарнитура, де!
Цената на целия ремонт ми излезе близо 600 лева. В това се включва шлайф на глава и припасване на клапани, барабар с оправяне на стеблата на изпускателните, челосване на блока (иии, отиде на 0.1 мм сваляне! неговата кожа и блок), смяна на сигменти, биелни лагери (основните са перфектни), всичките му там гарнитури, смяна термостат, оправяне на конзолата, дето държи водната и хидравличната помпа (че беше счупено 1 ухо) и естественно масло с филтър и каквото си трябва там. Проблема е, че не мога да цитирам суми, защото не ми се щеше да го занимавам допълнително човекът, че имаше работа, но сегментите са на Гьотсе, гарнитурите на Гирлинг, ако не бърка и така. Трудът му беше 250 лева. останалото-чаркове и външни услуги. Не коментирам тази цифра, тъй като мисля, че си свърши работата чудесно. Освен това, нещо, което определено ми прави впечатление, не е мундар, като много други 'майстори' и е почистил идеално всичко, което е докосвал. Включително и скоростната кутия, въпреки, че нея само я вади, без да се пипа по нея нищо. Много идиотски места съм виждал, дето примерно ти сменят ладери на главина, да кажем, и си пльосват барабана, без 1 парцал дори да му теглят отвътре после. Не беше моя тази кола, за която говоря, но го предупредих колегата да си огледа нещата, след като излезе от майстора. А аз попитах някаква глупост и си тръгнах!!
Относно работата на моя майстор още мога да кажа, че 3 дни, както вече я карам колата, не показа никакви проблеми и смятам че си е свършил не само козметичната, а и същинската работа. Естественно, като всяка кола, която излиза след дълъг и продължителен ремонт от сервиз, иска да се дооправят разни дреболийки, например, наместване на кабеляци, и други такива, които не заслужават споменаване, де, но като цяло съм напълно доволен.
Да не прозвучи като реклама, но за колегите от и около Пловдив да уточня, че се казва Ангел и работи в гаража на бившия 'Балкантурист', до Руския пазар
Ии.. не ми е правил отстъпка срещу обещания за реклама! Very Happy

Но пък и майстора беше мой човек, де!


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

dvigatel

Мнениеот aminohus » Чет 02 ное 2006 20:16


Вече се подготвяме да сменяме всичко по двигателя :(
И искам да питам за - Оптегач за пистов ремък - какъв се води и колко пари струва.
Ще сменям следното:
0.Колянов вал - или шлайфане,или от морга ще видим
1.Сегменти 81мм :
- 1,5мм дебелия
- 1.8мм
- 3мм - маслен

2.Гумички за клапаните.
3.Семерини за коляновия вал
- малка - 32х47х10
- голяма 85х105х11
4.Ангренажен ремък и ролка
5.Оптегач за пистов ремък
кат.номер - 028145278Е
6.Термостат
7. Масло и маслен филтър

Общо към 700-800лв със труда - как е според вас цената????


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: dvigatel

Мнениеот radotom » Чет 02 ное 2006 20:26


aminohus написа:Общо към 700-800лв със труда - как е според вас цената????

Според мен, чудесно!
При мен не се сменяха ремъци тогава


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: dvigatel

Мнениеот pakumba » Пет 03 ное 2006 15:08


добре де. защо не си купиш друг двигател направо


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 03 ное 2006 15:38


Щото що да дава пари да купува двигател и после да прави и на него същото?!?


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пет 03 ное 2006 16:11


е що да прави същото? уговорката с продавача ще е или с малка гаранция или просто да се чуе на място/напр. леко ударени коли или такива с проблеми с регистрацията и т.н./ и да се запали да се чуе. пък и аз лично не бух се кефил да ми е пипано по двигателя. да не говорим, че ще е по-евтино и по-лесно


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пет 03 ное 2006 19:45


Така е колега съгласен съм за втората ръка мотор ,поне в Монтана ми предлагаха за 400лв. с 6 месеца гаранция :dontknow: ,такаче незнам решевай,но найстина това са доста пари,такаче си реши сам :gruebel


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 03 ное 2006 19:47


А от къде си сигурен, че по закупения нов/стар двигател няма да е пипано.А да не говорим и на колко хилядарки ще е.Ако частите са качествени след ремонта даже ще има подбрение.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: dvigatel

Мнениеот °niksi° » Пет 03 ное 2006 20:09


aminohus написа:Вече се подготвяме да сменяме всичко по двигателя :(
И искам да питам за - Оптегач за пистов ремък - какъв се води и колко пари струва.
Ще сменям следното:
0.Колянов вал - или шлайфане,или от морга ще видим
1.Сегменти 81мм :
- 1,5мм дебелия
- 1.8мм
- 3мм - маслен

2.Гумички за клапаните.
3.Семерини за коляновия вал
- малка - 32х47х10
- голяма 85х105х11
4.Ангренажен ремък и ролка
5.Оптегач за пистов ремък
кат.номер - 028145278Е
6.Термостат
7. Масло и маслен филтър

Общо към 700-800лв със труда - как е според вас цената????


Не виждам лагери тук никъде.
Съвсем грубо:
0 - 100-150 лв.
1 - 108 лв.
2 - 8 лв.
3 - около 30 лв.
4 - 40 лв.
5 - 30-40 лв.
6 - 15 лв.
7 - около 60 лв.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: dvigatel

Мнениеот Даскала™ » Пет 03 ное 2006 20:15


°niksi° написа:Не виждам лагери тук никъде.

:idea:


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

dvigatel

Мнениеот aminohus » Пет 03 ное 2006 20:20


и лагери има.
Забравил съм да ги сложа:(
Стана ми мъчно,чак съм ги забравил.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пет 03 ное 2006 20:22


bobcho написа:А от къде си сигурен, че по закупения нов/стар двигател няма да е пипано.А да не говорим и на колко хилядарки ще е.Ако частите са качествени след ремонта даже ще има подбрение.

Е Бобчо и да е пипано ,то той ще работи пък ще имаш и гаранцийка :wink: ,болите фара



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта