



Проблем с климатроника, гори ми бушон Б5 99 г.
Проблем с климатроника, гори ми бушон Б5 99 г.
Здравейте колеги! За 5 дена 2 пъти ми изгоря бушона за климатроника. От какво може да е? Колата е пасат б5 99година. Закачих я на ваг-ком излезе ми това signal for duration of ignite. Какво да правя 

- Asko VW
- Мнения: 839
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон
gogii написа:Колата е пасат б4 99година
??????????? Я пак си помисли ! да нямаш предвид 96 година ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон
Едва ли има предвид 96 година, просто човека си знае че кара пасат четворка. Сега като види моделите пасат http://www.vwclub.bg/galleryx.php?cid=23 ще се зарадва, че кара пасат петица
- Asko VW
- Мнения: 839
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон
Гледам, че е сложил буквата "б" пред цифрата, малко хора знаят за нея, ако не са погледнали тук viewtopic.php?f=6&t=38785 (или посоченото от теб) и за това предположих, че грешката е в годината, ще разберем къде е грешката (поколение или година) като си види темата и я коригира.
Към автора - поколението има значение, уточни го !
Към автора - поколението има значение, уточни го !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон
Климатроника има само 4-5 предпазителя,момент само да хвърля боба, да видя кой точно е изгорял...
Уточнявайте ги малко тези работи
.Няма да ти даде грешка за това. Кажи кой номер предпазител на коя точно бушониера е изгорял,за да видим за какво е и да ти кажем къде да търсиш проблема.


Уточнявайте ги малко тези работи


Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон
Извинявам се за грешката. Колата е десен волан. И сега много ме объркахте
Passat Limousine B5 (3B) (10.1996 - 09.2000) Това е колата. 


Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон
Бушона е номер 5. Намира се при другите бушони в в кората до вратата
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон
F5 захранва самия контролер на климатроника и датчика за налягане на фреона.Обикновено кабела за датчика за налягане на фреона, при смяна на ангренаж или нещо друго отпред, не се закрепя където му е мястото по предната маска и се протрива и или къса и започва да гори предпазителя.
Огледай кабела отпред в какво положение е (датчика седи под десния фар на кондензатора),ама не знам при Пасат с десен волан накъде поема инсталацията (при левия волан отива през предната маска от ляво и навътре после)
Ако гори всеки път,решение е да свалиш контролера и да видиш дали пак ще гори - ако пак гори - или проводника от предпазителя до контролера или проблем отпред с кабелите за датчика за налягането.
Ако предпазителят гори само при монтиран контролер, очаква те сложна борба с проблема - може да е в самия контролер, може да е по кабелите за джаджите след него,може да е на ма*ната си под таблото по окабеляването... Аз се борих с един такъв Пасат 15 дни (само че там освен предпазителите,гореше и контролера).Разглобихме всичко,махнахме таблото,разплетохме цялата инсталация и проблема чак тогава стана ясен - протрити кабели в металната греда под таблото,понеже таблото е сваляно един път и не са закрепили нещата както трябва...

Огледай кабела отпред в какво положение е (датчика седи под десния фар на кондензатора),ама не знам при Пасат с десен волан накъде поема инсталацията (при левия волан отива през предната маска от ляво и навътре после)

Ако гори всеки път,решение е да свалиш контролера и да видиш дали пак ще гори - ако пак гори - или проводника от предпазителя до контролера или проблем отпред с кабелите за датчика за налягането.
Ако предпазителят гори само при монтиран контролер, очаква те сложна борба с проблема - може да е в самия контролер, може да е по кабелите за джаджите след него,може да е на ма*ната си под таблото по окабеляването... Аз се борих с един такъв Пасат 15 дни (само че там освен предпазителите,гореше и контролера).Разглобихме всичко,махнахме таблото,разплетохме цялата инсталация и проблема чак тогава стана ясен - протрити кабели в металната греда под таблото,понеже таблото е сваляно един път и не са закрепили нещата както трябва...


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта