Проблем с климатроника, гори ми бушон Б5 99 г.

Техническа и сервизна информация за Passat
gogii
Мнения: 84
Регистриран на: Вто 28 авг 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Проблем с климатроника, гори ми бушон Б5 99 г.

Мнениеот gogii » Вто 28 авг 2012 13:53


Здравейте колеги! За 5 дена 2 пъти ми изгоря бушона за климатроника. От какво може да е? Колата е пасат б5 99година. Закачих я на ваг-ком излезе ми това signal for duration of ignite. Какво да правя facepalm




Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 839
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон

Мнениеот Asko VW » Сря 29 авг 2012 12:25


gogii написа:Колата е пасат б4 99година

??????????? Я пак си помисли ! да нямаш предвид 96 година ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 29 авг 2012 12:32


Едва ли има предвид 96 година, просто човека си знае че кара пасат четворка. Сега като види моделите пасат http://www.vwclub.bg/galleryx.php?cid=23 ще се зарадва, че кара пасат петица


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 839
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон

Мнениеот Asko VW » Сря 29 авг 2012 12:45


Гледам, че е сложил буквата "б" пред цифрата, малко хора знаят за нея, ако не са погледнали тук viewtopic.php?f=6&t=38785 (или посоченото от теб) и за това предположих, че грешката е в годината, ще разберем къде е грешката (поколение или година) като си види темата и я коригира.

Към автора - поколението има значение, уточни го !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон

Мнениеот zfa159 » Сря 29 авг 2012 13:32


Климатроника има само 4-5 предпазителя,момент само да хвърля боба, да видя кой точно е изгорял... :applause:
Уточнявайте ги малко тези работи :screwy .Няма да ти даде грешка за това. Кажи кой номер предпазител на коя точно бушониера е изгорял,за да видим за какво е и да ти кажем къде да търсиш проблема.
:beer


gogii
Мнения: 84
Регистриран на: Вто 28 авг 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон

Мнениеот gogii » Сря 29 авг 2012 16:55


Извинявам се за грешката. Колата е десен волан. И сега много ме объркахте maikomila Passat Limousine B5 (3B) (10.1996 - 09.2000) Това е колата. :oops:


gogii
Мнения: 84
Регистриран на: Вто 28 авг 2012 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон

Мнениеот gogii » Пет 31 авг 2012 15:51


Бушона е номер 5. Намира се при другите бушони в в кората до вратата


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатроника, гори ми бушон

Мнениеот zfa159 » Нед 02 сеп 2012 13:33


F5 захранва самия контролер на климатроника и датчика за налягане на фреона.Обикновено кабела за датчика за налягане на фреона, при смяна на ангренаж или нещо друго отпред, не се закрепя където му е мястото по предната маска и се протрива и или къса и започва да гори предпазителя.
Огледай кабела отпред в какво положение е (датчика седи под десния фар на кондензатора),ама не знам при Пасат с десен волан накъде поема инсталацията (при левия волан отива през предната маска от ляво и навътре после) :)
Ако гори всеки път,решение е да свалиш контролера и да видиш дали пак ще гори - ако пак гори - или проводника от предпазителя до контролера или проблем отпред с кабелите за датчика за налягането.
Ако предпазителят гори само при монтиран контролер, очаква те сложна борба с проблема - може да е в самия контролер, може да е по кабелите за джаджите след него,може да е на ма*ната си под таблото по окабеляването... Аз се борих с един такъв Пасат 15 дни (само че там освен предпазителите,гореше и контролера).Разглобихме всичко,махнахме таблото,разплетохме цялата инсталация и проблема чак тогава стана ясен - протрити кабели в металната греда под таблото,понеже таблото е сваляно един път и не са закрепили нещата както трябва... :drinking:
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта