



Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 28 авг 2012 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Здравейте!!! Имам следния проблем. Преди една седмица си купих Голф 4, 2000год. 116к.с. и когато колата е студена пали като кибрит, а когато е поработила и е загряла, превърта два-три пъти и тогава запалва, закачихме я на компютър там не показа нищо. Тази седмица ще я закарам на майстор и той ще я прегледа. Да имате някакви идеи от какво може да е? Благодаря ви предварително! 

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Прочети темите с проблем с топлото палене!Използвай търсачката!
- VRPerformance
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
и все пак ако не намериш нищо,проблемите се решават в много случай с ремонт на стартера или със смяна на софтуера с оправен топъл старт
www.VRPerformance.net
www.VRPerformance.net
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 28 авг 2012 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Благодаря ви много за информацията. Мисля да започна с профилактика на стартера
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Почти на 99% съм сигурен, че е софтуерно не си играй със стартера
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Freakylol написа:Почти на 99% съм сигурен, че е софтуерно не си играй със стартера

Профилактиката на стартера никога не е излишна, трябва ли да започне да прави проблеми и през зимата, за да я направи...? При мен след основно почистване, смяна на четки и смазване (там където трябва) на стартера, проблемът с топлото палене се оправи.
Последна промяна от jollycatman на Чет 30 авг 2012 17:31, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
jollycatman написа:Freakylol написа:Почти на 99% съм сигурен, че е софтуерно не си играй със стартера![]()
Профилактиката на стартера никога не е излишна, трябва ли да започне да прави проблеми и през зимата, за да я направи...? При мен след основно почистване, смяна на четки и смазване (там където трябва) на стартера проблемът с топлото палене се оправи.
Точно!

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Новия стартер и аку само облекчават проблема. На различни коли в различна степен. При мен всичко е ново + 95 ампера аку и пак пали трудно топла. Аз си карам с променен софт 

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
uliqn.terziev1 написа:Здравейте!!! Имам следния проблем. Преди една седмица си купих Голф 4, 2000год. 116к.с. и когато колата е студена пали като кибрит, а когато е поработила и е загряла, превърта два-три пъти и тогава запалва, закачихме я на компютър там не показа нищо. Тази седмица ще я закарам на майстор и той ще я прегледа. Да имате някакви идеи от какво може да е? Благодаря ви предварително!
Ако акумолатора не е читав,пробвай с един нов!
Или поне го зареди,недей бърза да влизаш вав филми за прекодиране или други глупости!
И мойта по едно време се бях много шашнал,и едно момче в града което се занимава предимно с ремонт на шкоди ми каза така:
"Не знаеш ли каквъв е проблема с топлият старт"
Викам не!
Смени си акумолатора...
Викам си този си прави базик с мен.
Замислям се,акумолаторът ми не е от най-читавите (като удари баса в колата и вечер ми мигат фаровете,и предната зима едвам изтика сезона

Казвам му какво е значението?
На загрят двигател,стартера подава информация на компа с колко оборота се върти стартера и не достигне ли тези обороти и колата не пали!(на мен ми палеше от 8 превъртания на стартера,от 6 от 15 винаги различно...а принципно нормално трябва да превърти стартера 2,5 и да запали двигателят)
Та каза,ако не се оправи смени стартера и си 6!
Бам нов акумолатор,и всичко 6!
Може и да дадеш на някой 50-100лв да ти прекодира компа (да ти напише чип)... което според мен ще да е премахване на това следене на оборотите на стартера и колата си пали.
А защо пали студена винаги?
Моето обяснение:
-защото подгревните свещи работят!
След определени градуси (като загрее колата,свещите спират работата си),предполагам всеки е чувал зимата на незагряла кола как след 2500 оборота едно реле цъква като и подадете газ?Тогава свещите се изключват и ако смените на следващата предавка и оборотите са под 2500 се чува пак цъкването на това реле и подгревните свещи продължават да дозатоплят!
Та при загряла кола (или с други думи казано ако стрелката е минала 75-80 градуса),вече имате проблем с паленето,ако акумолатора е пътник

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
hooligan_sk написа:Новия стартер и аку само облекчават проблема. На различни коли в различна степен. При мен всичко е ново + 95 ампера аку и пак пали трудно топла. Аз си карам с променен софт
Ти с помпа-дюза ли си? При читави стартер и акумулатор ако пак пали трудно проблем има и в износването на двигателя и горивната система. Софтуера не се амортизира, а колата като нова е палила идеално с него! Дъвкано е много, но е факт, че след 2000 година променят софтуера от завода.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
red.devilll написа:Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш
То ясно, че не е заради свещите ами затова, че на 70-80 градуса стартовата порция е по-малка отколкото на 25 градуса примерно, отделно, че над 30 градуса мисля иска обороти на стартера за да пусне гориво. Проблема се наблюдава и при предкамерен дизел на фолксваген с помпа "Лукас" на старите "Полота". Под 70 градуса си пали веднага. Над 70 градуса не включва свещи ама и порцията е по-малка и като тръгне да се износва тоя "Лукас" с нашата убава нафта и над 70 градуса изведнъж почва да пали много трудно, а преди си е палел без проблеми. Тоя мотор няма софтуер, а проблема е сходен. Така, че проблема и в двата случая се дължи на променените характеристики на хардуера!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
Zinoto написа:red.devilll написа:Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш
То ясно, че не е заради свещите ами затова, че на 70-80 градуса стартовата порция е по-малка отколкото на 25 градуса примерно, отделно, че над 30 градуса мисля иска обороти на стартера за да пусне гориво. Проблема се наблюдава и при предкамерен дизел на фолксваген с помпа "Лукас" на старите "Полота". Под 70 градуса си пали веднага. Над 70 градуса не включва свещи ама и порцията е по-малка и като тръгне да се износва тоя "Лукас" с нашата убава нафта и над 70 градуса изведнъж почва да пали много трудно, а преди си е палел без проблеми. Тоя мотор няма софтуер, а проблема е сходен. Така, че проблема и в двата случая се дължи на променените характеристики на хардуера!
AHF - нов акумулатор(95А), нов стартер, нов двумасов маховик, ново ГНП от донор на истински 60 000км. По vcds всички стойности са перфектни, всичко е настроено. Трудното топло палене си остава с оригиналния софт. На мен ми е ясно че проблема е хардуерен, но какъв е той...

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател
red.devilll написа:Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш
Колега,не съм съгласен с теб.Аз съм с AHF и вчера като я изрязках студена,се чу прицъкването на релето!
Над 4-5 градуса спират да работят свещите-да...но на подгрева за антифриза (ако имаш все пак такъв защото е рядкост!)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта