Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
uliqn.terziev1
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 28 авг 2012 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот uliqn.terziev1 » Вто 28 авг 2012 18:17


Здравейте!!! Имам следния проблем. Преди една седмица си купих Голф 4, 2000год. 116к.с. и когато колата е студена пали като кибрит, а когато е поработила и е загряла, превърта два-три пъти и тогава запалва, закачихме я на компютър там не показа нищо. Тази седмица ще я закарам на майстор и той ще я прегледа. Да имате някакви идеи от какво може да е? Благодаря ви предварително! :)




Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот aliyatin.com » Вто 28 авг 2012 18:45


Прочети темите с проблем с топлото палене!Използвай търсачката!


Потребителски аватар
VRPerformance
Мнения: 128
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот VRPerformance » Вто 28 авг 2012 20:56


и все пак ако не намериш нищо,проблемите се решават в много случай с ремонт на стартера или със смяна на софтуера с оправен топъл старт

www.VRPerformance.net




uliqn.terziev1
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 28 авг 2012 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот uliqn.terziev1 » Вто 28 авг 2012 22:50


Благодаря ви много за информацията. Мисля да започна с профилактика на стартера


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот Freakylol » Сря 29 авг 2012 17:21


Почти на 99% съм сигурен, че е софтуерно не си играй със стартера


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот jollycatman » Чет 30 авг 2012 9:21


Freakylol написа:Почти на 99% съм сигурен, че е софтуерно не си играй със стартера
:012:
Профилактиката на стартера никога не е излишна, трябва ли да започне да прави проблеми и през зимата, за да я направи...? При мен след основно почистване, смяна на четки и смазване (там където трябва) на стартера, проблемът с топлото палене се оправи.

Последна промяна от jollycatman на Чет 30 авг 2012 17:31, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот Zinoto » Чет 30 авг 2012 11:55


jollycatman написа:
Freakylol написа:Почти на 99% съм сигурен, че е софтуерно не си играй със стартера
:012:
Профилактиката на стартера никога не е излишна, трябва ли да започне да прави проблеми и през зимата, за да я направи...? При мен след основно почистване, смяна на четки и смазване (там където трябва) на стартера проблемът с топлото палене се оправи.

Точно! :applause:, освен това смяната на софтуера в повечето случаи води други проблеми, освен ако не е "пипнато" само стартовото гориво.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот hooligan_sk » Чет 30 авг 2012 12:04


Новия стартер и аку само облекчават проблема. На различни коли в различна степен. При мен всичко е ново + 95 ампера аку и пак пали трудно топла. Аз си карам с променен софт :да:


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот deversant » Чет 30 авг 2012 22:09


uliqn.terziev1 написа:Здравейте!!! Имам следния проблем. Преди една седмица си купих Голф 4, 2000год. 116к.с. и когато колата е студена пали като кибрит, а когато е поработила и е загряла, превърта два-три пъти и тогава запалва, закачихме я на компютър там не показа нищо. Тази седмица ще я закарам на майстор и той ще я прегледа. Да имате някакви идеи от какво може да е? Благодаря ви предварително! :)


Ако акумолатора не е читав,пробвай с един нов!
Или поне го зареди,недей бърза да влизаш вав филми за прекодиране или други глупости!
И мойта по едно време се бях много шашнал,и едно момче в града което се занимава предимно с ремонт на шкоди ми каза така:
"Не знаеш ли каквъв е проблема с топлият старт"
Викам не!
Смени си акумолатора...
Викам си този си прави базик с мен.
Замислям се,акумолаторът ми не е от най-читавите (като удари баса в колата и вечер ми мигат фаровете,и предната зима едвам изтика сезона :Mr Green Fun ...)
Казвам му какво е значението?
На загрят двигател,стартера подава информация на компа с колко оборота се върти стартера и не достигне ли тези обороти и колата не пали!(на мен ми палеше от 8 превъртания на стартера,от 6 от 15 винаги различно...а принципно нормално трябва да превърти стартера 2,5 и да запали двигателят)
Та каза,ако не се оправи смени стартера и си 6!
Бам нов акумолатор,и всичко 6!
Може и да дадеш на някой 50-100лв да ти прекодира компа (да ти напише чип)... което според мен ще да е премахване на това следене на оборотите на стартера и колата си пали.

А защо пали студена винаги?
Моето обяснение:
-защото подгревните свещи работят!
След определени градуси (като загрее колата,свещите спират работата си),предполагам всеки е чувал зимата на незагряла кола как след 2500 оборота едно реле цъква като и подадете газ?Тогава свещите се изключват и ако смените на следващата предавка и оборотите са под 2500 се чува пак цъкването на това реле и подгревните свещи продължават да дозатоплят!

Та при загряла кола (или с други думи казано ако стрелката е минала 75-80 градуса),вече имате проблем с паленето,ако акумолатора е пътник :bishop (или няма заряд + празна клетка...останала без електролит!)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот Zinoto » Чет 30 авг 2012 22:25


hooligan_sk написа:Новия стартер и аку само облекчават проблема. На различни коли в различна степен. При мен всичко е ново + 95 ампера аку и пак пали трудно топла. Аз си карам с променен софт :да:

Ти с помпа-дюза ли си? При читави стартер и акумулатор ако пак пали трудно проблем има и в износването на двигателя и горивната система. Софтуера не се амортизира, а колата като нова е палила идеално с него! Дъвкано е много, но е факт, че след 2000 година променят софтуера от завода.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот red.devilll » Чет 30 авг 2012 23:30


Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот Zinoto » Пет 31 авг 2012 10:20


red.devilll написа:Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш

То ясно, че не е заради свещите ами затова, че на 70-80 градуса стартовата порция е по-малка отколкото на 25 градуса примерно, отделно, че над 30 градуса мисля иска обороти на стартера за да пусне гориво. Проблема се наблюдава и при предкамерен дизел на фолксваген с помпа "Лукас" на старите "Полота". Под 70 градуса си пали веднага. Над 70 градуса не включва свещи ама и порцията е по-малка и като тръгне да се износва тоя "Лукас" с нашата убава нафта и над 70 градуса изведнъж почва да пали много трудно, а преди си е палел без проблеми. Тоя мотор няма софтуер, а проблема е сходен. Така, че проблема и в двата случая се дължи на променените характеристики на хардуера!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот hooligan_sk » Пет 31 авг 2012 10:52


Zinoto написа:
red.devilll написа:Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш

То ясно, че не е заради свещите ами затова, че на 70-80 градуса стартовата порция е по-малка отколкото на 25 градуса примерно, отделно, че над 30 градуса мисля иска обороти на стартера за да пусне гориво. Проблема се наблюдава и при предкамерен дизел на фолксваген с помпа "Лукас" на старите "Полота". Под 70 градуса си пали веднага. Над 70 градуса не включва свещи ама и порцията е по-малка и като тръгне да се износва тоя "Лукас" с нашата убава нафта и над 70 градуса изведнъж почва да пали много трудно, а преди си е палел без проблеми. Тоя мотор няма софтуер, а проблема е сходен. Така, че проблема и в двата случая се дължи на променените характеристики на хардуера!


AHF - нов акумулатор(95А), нов стартер, нов двумасов маховик, ново ГНП от донор на истински 60 000км. По vcds всички стойности са перфектни, всичко е настроено. Трудното топло палене си остава с оригиналния софт. На мен ми е ясно че проблема е хардуерен, но какъв е той... :drunk


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 4, 116k.c. трудно палене при загрят двигател

Мнениеот deversant » Пет 31 авг 2012 17:40


red.devilll написа:Свещите на ТДИ-тата греят по спонем около 4-5 градуса,кото веднага може да те накара пак да се замислиш за друг проблем.Лятото не греят може да извадиш шината и да се увериш

Колега,не съм съгласен с теб.Аз съм с AHF и вчера като я изрязках студена,се чу прицъкването на релето!
Над 4-5 градуса спират да работят свещите-да...но на подгрева за антифриза (ако имаш все пак такъв защото е рядкост!)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh, владислав и 42 госта