№5 на снимката.

ktamen написа:Дебелия кабел до стартера е 25мм2 - това е най-дебелия кабел в колата, рядко е по-дълъг от 1 метър и ходи директно от плюсовата клема до шалтера на стартера. Тънкото кабелче и то е доста дебело така като гледам по снимките е 4мм2, за сравнение повечето кабели в колата са 1,5мм2. Бендикс е механизъм до самата зъбчатка, който трябва да предева въртящия момент от оста на стартера към забчатката, но след запалването трябва да осигури превъртане на зъбчатката за да предпази стартера от развиването на 50 000об/мин, до него кабели не ходят щото е чиста механика и жици не му трябват. Шалтер викат на релето на стартера, което представлява цилиндърче върху самия ел двигател на стартера и в което влизат дебелия кабел от акумулатора и тънкото кабелче. Като се подаде 12В по тънкото кабелче шалтера избутва бендикса да зацепи с маховика и след като е зацепен свързва четките на стартера със дебелия кабел и стартера завърта двигателя.
Свържи лампа и волтметър между червеночерния кабел (там при двигателя където беше се свързал преди за да можеш да палиш) и минуса на акумулатора и завърти ключа в положение "стартер" и пиши свети ли лампата и колко волта показва волтметъра. Кош е при двигателя.
Нарисувах ти една схема на свързването на стартера, на която не е отбелязана намотката, която избутва бендикса към маховика.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта