Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот Danko87 » Нед 26 авг 2012 17:40


Ако може някой да каже , така и така ще сменям горивен филтър - добавката преди или след смяната да я сложа или няма значение ? :beer




golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот golfmk1 » Нед 26 авг 2012 21:42


Не мога да разбера какво си си я навил тая добавка на пръста.Слагай я когато си поискаш.Ако те притеснява, че ще зговнясаш нещо отговора е.Не няма :idea:


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот Danko87 » Вто 28 авг 2012 8:28


Защото на всички клипчета които открих , добавката я връзваха директно към маркучите от горивния филтър , какъв е ефекта така и какъв ще е ако си я налея в резервоара ? :beer


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот Danko87 » Чет 30 авг 2012 16:23


До колкото разбрах този модел няма ролки ,а ангренажа се опъва от водната помпа. Не съм наясно с тези неща. Някой ако има желание нека да ми обясни :)


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот golfmk1 » Чет 30 авг 2012 16:27


Точно така.Ремъка се обтяга от водната помпа :wink:


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот Danko87 » Съб 01 сеп 2012 12:02


Някой ще даде ли цени на съответните консумативи нужни ми за обслужването ? :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот stefan4o » Съб 01 сеп 2012 12:05


Отиди в някой магазин за авточасти. Ето ти ориентир:
http://drive.bg/groups.php?ModelId=1603


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот Danko87 » Съб 01 сеп 2012 12:39


Купих си горивен филтър MANN за 33лв. Как е като цена ?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот velinsl » Съб 01 сеп 2012 21:34


Не знам какво зарибявате колегата със скъпи антифризи присадки и т.н. Това е автомобил 91 година, къде е смисъла? Аз не виждам смисъл в глезенето на 92г и 95г. Правя каквото е необходимо да работят безупречно, ама чак такива сини, червени антифризи, бензин Еко-кинитрон или някакви скъпи нафти според мен няма смисъл. Достатъчно средства си поемат като ги зареждам на тези цени, а взимам прилична заплата за стандарта на България.
Това е мое мнение, което би могло да накара колегата да се замисли.

Когато си купувах предния автомобил бях супердоволен и аз така си го мислех колега - обслужване само във фирмения сервиз в града и само най-доброто и карам докато ме остави. Да ама не. С времето ми мина мерака сега имам и друг автомобил. Вземи си подходящи части с прилично качество, ама нормално ли е на 1500лв автомобил примерно да се даде 200-300лв само за ремъци, масла, ролки, антифризи при условие, че може да си мине по-тънко. 100лв са си 100лв примерно. За колегата написал темата предполагам са съществена сума, с оглед на автомобила, който е купил(не искам да те обиждам колега). Може и да греша обаче. Има и малцина българи, които карат автомобили присъщи на хора с доста по-малки доходи от техните(поклон пред тях). За съжаление противополжните са много - скъпи автомобили, които им вземат душата от към то подръжка, след вноската по заема, който е изтеглен за да се купи, лишения месец, два за да поправи нещо в тях.

Последна промяна от velinsl на Съб 01 сеп 2012 21:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот stefan4o » Съб 01 сеп 2012 21:40


Стига с тия легенди. Кое му е скъпото на антифриза? Илиян каза каква е разликата в цената. Ако на него не вярваш, не зная на кого друг, все пак той работи в сферата. Като има мерак колегата да налива в ямата за пари защо да му пречим? :wink: Може да е решил да я кара до гроб колата, сигурно не е единствен в тоя форум...


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот red.devilll » Съб 01 сеп 2012 22:14


Ментето антифриз е 4 лв читавия е 10 лв за 3 литра антифриз и разлика от 18лв незнам какво ще го бутнат.Този антифриз все пак се не се сменя всяка седмица.Ако си решил да наливаш менте антифриз мога да купя и да ти подара 3 литра по 3,5лв за литър,Но ако знаеш колко помпи,радиатори и съединения в неше село протекоха от него ти е бедна фантазията.Ако си навит ти го пращам по еконт от теб остава доставката.За ремъците и ролки мисля,че на дизел не е желателно да се правят,защото ако се скъса е maikomila .на бензинките със защита може да си караш докато те остави на пътя и да си го смениш там.за маслото разликата пак е такава М10Д(няма по-ниска цена на пазара )е 3,80лв за литър,а други по-читави масла са на по 6-7 лв за литър.
Икономията е майка на мизерията.На твоята кола дали специално си сложил М10Д или антифриз от 3 лв та му даваш такива съвети.Твята кола не е толко по-скъпа от неговата за да кажеш ама моята е друга.Моята съще не е 1000000лв,но си я глеза както си трябва та да става каквото ще


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот Danko87 » Нед 02 сеп 2012 17:29


Самата тема е за това да се предложат качествени консумативи и съответно цените им. А не дали има смисъл да се слагат или не . :)
И затова питам - горивен филтър MANN за 33лв. скъпо ли е или е нормално ?
и т.н.
:beer


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот Danko87 » Вто 04 сеп 2012 8:50


Моля, колеги който е наясно с добавката Diesel Spulung Liqui Moly, нека да обясни. Наближава ми смяна на горивен филтър и се чудя преди или след смяната да ползвам добавката, защото пише, че почиства и горивната система и не искам да ми напълни новия филтър с боклуци. Или няма такова нещо? Моля помагайте :applause:


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W

Мнениеот red.devilll » Вто 04 сеп 2012 15:10


Добавка за почистване се слага винаги преди смяна на филтъра.Сложи я на по-малко от предписаното количество гориво за да е по-ефективна



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта