



Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Ако може някой да каже , така и така ще сменям горивен филтър - добавката преди или след смяната да я сложа или няма значение ? 

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Не мога да разбера какво си си я навил тая добавка на пръста.Слагай я когато си поискаш.Ако те притеснява, че ще зговнясаш нещо отговора е.Не няма 

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Защото на всички клипчета които открих , добавката я връзваха директно към маркучите от горивния филтър , какъв е ефекта така и какъв ще е ако си я налея в резервоара ? 

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
До колкото разбрах този модел няма ролки ,а ангренажа се опъва от водната помпа. Не съм наясно с тези неща. Някой ако има желание нека да ми обясни 

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Точно така.Ремъка се обтяга от водната помпа 

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Някой ще даде ли цени на съответните консумативи нужни ми за обслужването ? 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Отиди в някой магазин за авточасти. Ето ти ориентир:
http://drive.bg/groups.php?ModelId=1603
http://drive.bg/groups.php?ModelId=1603
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Купих си горивен филтър MANN за 33лв. Как е като цена ?
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Не знам какво зарибявате колегата със скъпи антифризи присадки и т.н. Това е автомобил 91 година, къде е смисъла? Аз не виждам смисъл в глезенето на 92г и 95г. Правя каквото е необходимо да работят безупречно, ама чак такива сини, червени антифризи, бензин Еко-кинитрон или някакви скъпи нафти според мен няма смисъл. Достатъчно средства си поемат като ги зареждам на тези цени, а взимам прилична заплата за стандарта на България.
Това е мое мнение, което би могло да накара колегата да се замисли.
Когато си купувах предния автомобил бях супердоволен и аз така си го мислех колега - обслужване само във фирмения сервиз в града и само най-доброто и карам докато ме остави. Да ама не. С времето ми мина мерака сега имам и друг автомобил. Вземи си подходящи части с прилично качество, ама нормално ли е на 1500лв автомобил примерно да се даде 200-300лв само за ремъци, масла, ролки, антифризи при условие, че може да си мине по-тънко. 100лв са си 100лв примерно. За колегата написал темата предполагам са съществена сума, с оглед на автомобила, който е купил(не искам да те обиждам колега). Може и да греша обаче. Има и малцина българи, които карат автомобили присъщи на хора с доста по-малки доходи от техните(поклон пред тях). За съжаление противополжните са много - скъпи автомобили, които им вземат душата от към то подръжка, след вноската по заема, който е изтеглен за да се купи, лишения месец, два за да поправи нещо в тях.
Това е мое мнение, което би могло да накара колегата да се замисли.
Когато си купувах предния автомобил бях супердоволен и аз така си го мислех колега - обслужване само във фирмения сервиз в града и само най-доброто и карам докато ме остави. Да ама не. С времето ми мина мерака сега имам и друг автомобил. Вземи си подходящи части с прилично качество, ама нормално ли е на 1500лв автомобил примерно да се даде 200-300лв само за ремъци, масла, ролки, антифризи при условие, че може да си мине по-тънко. 100лв са си 100лв примерно. За колегата написал темата предполагам са съществена сума, с оглед на автомобила, който е купил(не искам да те обиждам колега). Може и да греша обаче. Има и малцина българи, които карат автомобили присъщи на хора с доста по-малки доходи от техните(поклон пред тях). За съжаление противополжните са много - скъпи автомобили, които им вземат душата от към то подръжка, след вноската по заема, който е изтеглен за да се купи, лишения месец, два за да поправи нещо в тях.
Последна промяна от velinsl на Съб 01 сеп 2012 21:44, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Стига с тия легенди. Кое му е скъпото на антифриза? Илиян каза каква е разликата в цената. Ако на него не вярваш, не зная на кого друг, все пак той работи в сферата. Като има мерак колегата да налива в ямата за пари защо да му пречим?
Може да е решил да я кара до гроб колата, сигурно не е единствен в тоя форум...

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Ментето антифриз е 4 лв читавия е 10 лв за 3 литра антифриз и разлика от 18лв незнам какво ще го бутнат.Този антифриз все пак се не се сменя всяка седмица.Ако си решил да наливаш менте антифриз мога да купя и да ти подара 3 литра по 3,5лв за литър,Но ако знаеш колко помпи,радиатори и съединения в неше село протекоха от него ти е бедна фантазията.Ако си навит ти го пращам по еконт от теб остава доставката.За ремъците и ролки мисля,че на дизел не е желателно да се правят,защото ако се скъса е
.на бензинките със защита може да си караш докато те остави на пътя и да си го смениш там.за маслото разликата пак е такава М10Д(няма по-ниска цена на пазара )е 3,80лв за литър,а други по-читави масла са на по 6-7 лв за литър.
Икономията е майка на мизерията.На твоята кола дали специално си сложил М10Д или антифриз от 3 лв та му даваш такива съвети.Твята кола не е толко по-скъпа от неговата за да кажеш ама моята е друга.Моята съще не е 1000000лв,но си я глеза както си трябва та да става каквото ще

Икономията е майка на мизерията.На твоята кола дали специално си сложил М10Д или антифриз от 3 лв та му даваш такива съвети.Твята кола не е толко по-скъпа от неговата за да кажеш ама моята е друга.Моята съще не е 1000000лв,но си я глеза както си трябва та да става каквото ще
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Самата тема е за това да се предложат качествени консумативи и съответно цените им. А не дали има смисъл да се слагат или не .
И затова питам - горивен филтър MANN за 33лв. скъпо ли е или е нормално ?
и т.н.


И затова питам - горивен филтър MANN за 33лв. скъпо ли е или е нормално ?
и т.н.

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Моля, колеги който е наясно с добавката Diesel Spulung Liqui Moly, нека да обясни. Наближава ми смяна на горивен филтър и се чудя преди или след смяната да ползвам добавката, защото пише, че почиства и горивната система и не искам да ми напълни новия филтър с боклуци. Или няма такова нещо? Моля помагайте 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пълно обслужване на Поло 1991 г. 1,4D 1W
Добавка за почистване се слага винаги преди смяна на филтъра.Сложи я на по-малко от предписаното количество гориво за да е по-ефективна
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта