ТДИ или СДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот rokera671 » Нед 02 сеп 2012 20:30


:да:
Freakylol написа:SDI е умрел кон ако не си някакъв състезател вземи вентото щом толкова ти харесва, ако искаш повече динамика и що годе същия разход вземи голфче, а в крайна сметка вземи това което е по запазено

:да:




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот red.devilll » Нед 02 сеп 2012 23:27


H2O написа:SDI по малко дертове,по малко неща за разваляне и почти вечен мотор,но по спънат като вървеж!TDI повече неща за разваляне,по добра динамика.Лично според мен,TDI-то е по важна подръжката му до сега,отколкото на SDI.На втория е нужно само да сменяш маслото навреме!При градско каране по икономичния е SDI.
П.П.Колега написа,че ТДИ е с "класи"над СДИ.Това колега е почти един и същ мотор само,че няма турбо и кулер.Поради тази причина мотора е почти вечен,защото няма какво да го издухва.Нали се сещаш,че ако си купиш турбинирана кола,ше има и жега...после следващия собственик плаща :Mr Green Fun

И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?Ти си ги изброил има само още един клапан и това е.Поддръжката е еднаква и за двата мотора -освем тези неща които съм изброил.Разхода е един и същ ,но разликата в динамиката е космическа.Едно TDI ако не ти стига как върви може да се чипне ,а на това SDI какво ще му направиш?.След време ако се продава TDI се продава по-лесно от SDI-то.И да не си състезател никога не ти са излишни няколко кончета в повече.
В темата мисля че е по-редно да пишат колеги,които са минали от SDI към TDI или обратното за да се даде точен отговор на колегата.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот velinsl » Пон 03 сеп 2012 9:17


red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?

Едно от трите най-скъпи неща в ТДИ двигателите - турбината с прилежащите и джундурии. Вярно е обаче, че не се ремонтира всеки ден и всяка година дори.
Иначе е въпроса на вкус. ТДИ-то си е по-сладка хапка, както се писа по-горе - в пъти по-добър вървеж, за същия разход, че и по-малък.

Ако автора кама предимно в града и излиза веднъж в годината от него за море е добре.


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот Quottzot » Пон 03 сеп 2012 10:55


Тук нещата са като "Не си взимай кон, вземи си магаре, че подковите са по-евтини". 1.9тди 90к.с. е, може би, най-здравата разновидност на този мотор - не са малко екземплярите на над 500 000км без никакви признаци на повреди. Ако ще се мисли за възможните повреди, то по-добре да ходим пеша, понеже може всеки момент върху нечий автомобил да падне астероид, или да реши да се само-взриви.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот ping23 » Пон 03 сеп 2012 11:03


Пробвал съм с SDI да отида до морето :) разказа ми се играта изпреварванията трябва да ги предвиждаш 1км преди това за да може да се засилиш.Ако ще го караш в града е без значение но извънградско е мъка мъка мъка......


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот ventostz » Пон 03 сеп 2012 11:19


На Венто слагат СДИ мотор само 1 година, от 97-ма до 98-ма, така че този който си гледал едва ли е СДИ, по скоро е стария 1.9Д мотор, и между двата варианта, тди-то е мн по-добрия избор


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот red.devilll » Пон 03 сеп 2012 12:26


velinsl написа:
red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?

Едно от трите най-скъпи неща в ТДИ двигателите - турбината с прилежащите и джундурии. Вярно е обаче, че не се ремонтира всеки ден и всяка година дори.
Иначе е въпроса на вкус. ТДИ-то си е по-сладка хапка, както се писа по-горе - в пъти по-добър вървеж, за същия разход, че и по-малък поне извън града.

Ако автора кама предимно в града и излиза веднъж в годината от него за море е добре.

Турбината за този модел кола струва около 50-70 литра нафта.Ако това ви е толкова скъпо по едно конче и каручка .То иска само трева и вода и е ок.Няма скъпо струващи ремонти,а ако се разболее или свършат парите става и за кайма.
Не се спряхте с тези турбини за по 150 лв че са били скъпи.То смяната на ангренажа ти е по-скъпа от турбината


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот stefan4o » Пон 03 сеп 2012 12:38


Червен дявол, какво те учудва това? Всеки си прави сметката различно. Един колега питаше за маршрут, препоръчаха му по-дълъг царски, дето се вика, но с хубав път. Та той беше на мнение, че по-добре да мине по разбития път и да спести 5 лева за гориво, за да си купи две кюфтета с тях mhihi


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот red.devilll » Пон 03 сеп 2012 14:28


Аз не налагам на никой какво да си купи,но ми става интересно като започнат да питат по 3 години колко гори дизел 90 коня 1Z мотора и т.н и накрая си го купят пък сега на колегата му обясняват колко му била скъпа поддръжката на ТДИ-то.Разликата е че има клапан който управлява турбото,кулер и турбо.клапан втора ръка е 50 лв,кулер порядъка 50-100 лв и турбо 150-200лв.Това всичко прави 400 лв,но нали се усещате,че не може всичко да сдаде богу дух заедно. ако му е на късмет може да не смени нищо в продължение на доста дълги километри или обратното.
Да се взима по-читавата кола и дано му е на късмет,но аз съм с три ръце за ТДИ-то Върви и гори колкото СДИ-то дажи и малко по-нисък разход да даде.
Ако е по-нова кола турбините са доста по-скъпи,но тези които пита колегата конкретно са за сега за без пари и не ми се вижда толкова скъпо за поддържане.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот velinsl » Пон 03 сеп 2012 14:30


red.devilll написа:
velinsl написа:
red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?

Едно от трите най-скъпи неща в ТДИ двигателите - турбината с прилежащите и джундурии. Вярно е обаче, че не се ремонтира всеки ден и всяка година дори.
Иначе е въпроса на вкус. ТДИ-то си е по-сладка хапка, както се писа по-горе - в пъти по-добър вървеж, за същия разход, че и по-малък поне извън града.

Ако автора кама предимно в града и излиза веднъж в годината от него за море е добре.

Турбината за този модел кола струва около 50-70 литра нафта.Ако това ви е толкова скъпо по едно конче и каручка .То иска само трева и вода и е ок.Няма скъпо струващи ремонти,а ако се разболее или свършат парите става и за кайма.
Не се спряхте с тези турбини за по 150 лв че са били скъпи.То смяната на ангренажа ти е по-скъпа от турбината

Стига си ни пращал на каруци и колела. Къде ги тия турбини за по 150лв?
А тия с променлива геометрия ако са станали 200-250лв направо да си взимам един Голф 4.

velinsl написа:
red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?

Едно от трите най-скъпи неща в ТДИ двигателите - турбината с прилежащите и джундурии. Вярно е обаче, че не се ремонтира всеки ден и всяка година дори.
Иначе е въпроса на вкус. ТДИ-то си е по-сладка хапка, както се писа по-горе - в пъти по-добър вървеж, за същия разход, че и по-малък поне извън града.

Не четеш приятелю, не четеш! Мъчиш се да хапеш излишно :deal


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот red.devilll » Пон 03 сеп 2012 14:39


Голф 4 май скоро няма да си вземеш защото имаш 2 години откакто пуснеш темата за разход на гориво докато решиш да си вземеш такава кола.Аз тема не виждам значи още не си решил.Ако искаш турбина за Голф 3 1,9 ТДИ 1Z мотор за 200 лв давай адрес и да му кажа на момчето да ти я пуска и дано тогава вече да не пишеш глупости.Има ,но трябва малко да потърсиш и ще намериш.Миналата цедмица си купих една GT1749V за 291,30 с доставката.За да си имам за резерва,защото окотих 2 за норматив време.
Ти питал ли си по моргите колко пари струва турбо за 1Z та пишеш глупости.Пусни тема във форума ако щеш ,че ти трябва и виж какви цени ще ти дадът.Ако искаш нова е друга бира,но според мен нито жената ти е първа ръка(може и да греша),колата ти е на 20 години и по тази логика не виждам снисъл да набиваш пари колкото ти струва колата за едно турбо-ново.Ако имаш интерес към турбото пиши за да се разберем,а ако не спри да пишеш глупости


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот velinsl » Пон 03 сеп 2012 14:48


ц ц ц. Две турбини. ц ц ц.(май някой друг е за колело) :mrgreen:
За сега не ми трябва. Но ще те имам в предвид при нужда.
Давай по темата, че го обърна чат.
И после аз съм карал барака. Две турбини. ц ц ц


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот IvanMan » Пон 03 сеп 2012 14:54


Спрете се! :evil:


Потребителски аватар
bakalovag
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
Автомобил: Skoda Oktavia
Двигател: 1.9 TDI AHL
Местоположение: Стара Загора

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот bakalovag » Пон 03 сеп 2012 21:19


Колега задължително TDI, тъй като SDI е спънат, куц кон. Мисля, че беше 65 к.с.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: ТДИ или СДИ

Мнениеот H2O » Пон 03 сеп 2012 22:15


Zyeka написа:Здравейте ! Тъй като продадох старото голфче сега съм се наканил да взимам Голф 3 или Венто ... Изпандало ми е едно венто 1.9 СДИ 96 година за 1600лв (не регистрирано) като цената ще падне още малко ... Но в четвъртък ще докарват Голф 3 ТДИ и ще чакам да го видя. Но въпроса ми сега е как е поддръжката на това СДИ и качеството на двигателя понеже Вентото много ми е харесало супер визия добро купе запазен интериор здрава ходова част но двигателя ми е тъмна индия ... Някой да помогне :) (ако може) :mrgreen: И дали СДИ ше е по удачното отколкото ТДИ ?

Сега за тези дето по скоро требе да участват в порно форуми и да си ги мерят там,пействам това дето интересува човека!!!Разбирам,че искате да покажете колко знаете и колко много искате да окажете помощ,НО го обръщате на махленска история.red.devilll някой работи не са ти ясни,пич!Не обърквай човека!Ще заключат поредната интересна тема заради мерене на п...и :idea:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 41 госта