
Freakylol написа:SDI е умрел кон ако не си някакъв състезател вземи вентото щом толкова ти харесва, ако искаш повече динамика и що годе същия разход вземи голфче, а в крайна сметка вземи това което е по запазено

Freakylol написа:SDI е умрел кон ако не си някакъв състезател вземи вентото щом толкова ти харесва, ако искаш повече динамика и що годе същия разход вземи голфче, а в крайна сметка вземи това което е по запазено
H2O написа:SDI по малко дертове,по малко неща за разваляне и почти вечен мотор,но по спънат като вървеж!TDI повече неща за разваляне,по добра динамика.Лично според мен,TDI-то е по важна подръжката му до сега,отколкото на SDI.На втория е нужно само да сменяш маслото навреме!При градско каране по икономичния е SDI.
П.П.Колега написа,че ТДИ е с "класи"над СДИ.Това колега е почти един и същ мотор само,че няма турбо и кулер.Поради тази причина мотора е почти вечен,защото няма какво да го издухва.Нали се сещаш,че ако си купиш турбинирана кола,ше има и жега...после следващия собственик плаща
red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?
velinsl написа:red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?
Едно от трите най-скъпи неща в ТДИ двигателите - турбината с прилежащите и джундурии. Вярно е обаче, че не се ремонтира всеки ден и всяка година дори.
Иначе е въпроса на вкус. ТДИ-то си е по-сладка хапка, както се писа по-горе - в пъти по-добър вървеж, за същия разход, че и по-малък поне извън града.
Ако автора кама предимно в града и излиза веднъж в годината от него за море е добре.
red.devilll написа:velinsl написа:red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?
Едно от трите най-скъпи неща в ТДИ двигателите - турбината с прилежащите и джундурии. Вярно е обаче, че не се ремонтира всеки ден и всяка година дори.
Иначе е въпроса на вкус. ТДИ-то си е по-сладка хапка, както се писа по-горе - в пъти по-добър вървеж, за същия разход, че и по-малък поне извън града.
Ако автора кама предимно в града и излиза веднъж в годината от него за море е добре.
Турбината за този модел кола струва около 50-70 литра нафта.Ако това ви е толкова скъпо по едно конче и каручка .То иска само трева и вода и е ок.Няма скъпо струващи ремонти,а ако се разболее или свършат парите става и за кайма.
Не се спряхте с тези турбини за по 150 лв че са били скъпи.То смяната на ангренажа ти е по-скъпа от турбината
velinsl написа:red.devilll написа:И кои са повечето неща за разваляне отколкото на SDI-то ако не е тайна?
Едно от трите най-скъпи неща в ТДИ двигателите - турбината с прилежащите и джундурии. Вярно е обаче, че не се ремонтира всеки ден и всяка година дори.
Иначе е въпроса на вкус. ТДИ-то си е по-сладка хапка, както се писа по-горе - в пъти по-добър вървеж, за същия разход, че и по-малък поне извън града.
Zyeka написа:Здравейте ! Тъй като продадох старото голфче сега съм се наканил да взимам Голф 3 или Венто ... Изпандало ми е едно венто 1.9 СДИ 96 година за 1600лв (не регистрирано) като цената ще падне още малко ... Но в четвъртък ще докарват Голф 3 ТДИ и ще чакам да го видя. Но въпроса ми сега е как е поддръжката на това СДИ и качеството на двигателя понеже Вентото много ми е харесало супер визия добро купе запазен интериор здрава ходова част но двигателя ми е тъмна индия ... Някой да помогне(ако може)
И дали СДИ ше е по удачното отколкото ТДИ ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], venll-vr и 22 госта