


Поло 1.9D AEF с BOSCH
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Поло 1.9D AEF с BOSCH
Здравейте колеги които карате такива машини преди време прочетох една обява за такова поло с бош не повярвах и се обадих на човека който го разпродаваше на части и той ми каза че помпата му е бош,ходих до Пловдив да се уверя и се указа че е възможно двигател AEF с BOSCH след като се допитах до няколко човека които разбират от дизел казаха че е възможно, купих помпата и я качих на моето поло и какво да ви кажа много голяма промяна колата работи много по-добре просто сега ми прави кеф да си карам колата,човека от който я купих ми каза че и разхода му е паднал.Та да знаете всички с такива коли че е възможно да сложите бош.Качвам някои снимки ще кача и още.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Няма да е лошо колега, да опишеш целия процес. В смисъл какво друго е било необходимо, за самата смяна. Аз самия съм виждал такова нещо , но откъде да знаех ,че не е оригинал
мислех ,че то си е така фабрично с помпа Бош .Колата беше на приятел, който в последствие я продаде.Докато случайно във форума разбрах, че помпите са Лукас.Ще е важно за колеги с такова Поло, да научат малко повече подробности ,около замяната на Лукас с Бош .Поздрави.

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Колега сподели освен помпата друго сменял ли си? Интересуваме конкретно от каква кола е помпата, захващането как е осъществено, колелото на ангренажния ремък, електронния блок дето е под Lucas ползвали се(ако така се казва), дюзи сменят ли се, на какво налягане работи помпата и съответно дюзите, на какви обороти работи сега колата(преди трябва да се работила на около 980), разхода как е, максималната скорост как е и др. такива подробности.
Благодаря предварително и хубав ден.
Благодаря предварително и хубав ден.
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
[quote="grishitu"]Колега сподели освен помпата друго сменял ли си? Интересуваме конкретно от каква кола е помпата, захващането как е осъществено, колелото на ангренажния ремък, електронния блок дето е под Lucas ползвали се(ако така се казва), дюзи сменят ли се, на какво налягане работи помпата и съответно дюзите, на какви обороти работи сега колата(преди трябва да се работила на около 980), разхода как е, максималната скорост как е и др. такива подробности.
Благодаря предварително и хубав ден.Помпата я свалих от същия двигател,незнам точен модел тези помпи до колкото разбрах ги слагат на коли след 2000 година имало подобни на фиат браво захващането е същотото като на Лукаса и аванса се дава от колелото,колелото е от Лукаса става и нищо не се приправя има подобни помпи които са с вакуум отгоре но задължително трябва болтовете да захващат помпата от вътре.Първоначално мислех че помпата е от 1Y но не е имам снимки на свалената помпа ще ги кача някой който разбира повече може да каже на какви коли ги слагат тези помпи.Дюзите са си същите на 130 бара пак работи на около 950 оборота и като пусна климатика не се усеща по мощна е за разхода колегата дето я купих от него каза че градско му е свалила близо 2 литра аз я карам от скоро и не съм засичал още.При вървенето с лукаса след 3000 оборота усещах двигателя по шумен сякаш се тормози,сега на 3000 об. почти не се чува и набира много по бързо.Колкото мога ще отговарям на всеки.Поздрави.Сега видях ел. блока го махнах и взех плюса който го захранва и го вързах на помпата,това е цялото електричество по помпата другите кабели от лукаса ги отрязах и изолирах.
Благодаря предварително и хубав ден.Помпата я свалих от същия двигател,незнам точен модел тези помпи до колкото разбрах ги слагат на коли след 2000 година имало подобни на фиат браво захващането е същотото като на Лукаса и аванса се дава от колелото,колелото е от Лукаса става и нищо не се приправя има подобни помпи които са с вакуум отгоре но задължително трябва болтовете да захващат помпата от вътре.Първоначално мислех че помпата е от 1Y но не е имам снимки на свалената помпа ще ги кача някой който разбира повече може да каже на какви коли ги слагат тези помпи.Дюзите са си същите на 130 бара пак работи на около 950 оборота и като пусна климатика не се усеща по мощна е за разхода колегата дето я купих от него каза че градско му е свалила близо 2 литра аз я карам от скоро и не съм засичал още.При вървенето с лукаса след 3000 оборота усещах двигателя по шумен сякаш се тормози,сега на 3000 об. почти не се чува и набира много по бързо.Колкото мога ще отговарям на всеки.Поздрави.Сега видях ел. блока го махнах и взех плюса който го захранва и го вързах на помпата,това е цялото електричество по помпата другите кабели от лукаса ги отрязах и изолирах.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Тази помпа съм почти сигурен, че е с номер 0460484101 по Бош .Оригинал си е с раздвижно колело .Пак е по моторите на Ваг груп–1Y .Няма прорези в корпуса , т.е. центровката се прави от колелото. За сефте я видях такава на Голф –комби 96 г. Без "смукач" в купето( то не е баш смукач
, лоста за р.авансатор ).Щяхме да я слагаме такава на кола на приятел , но не ми беше ясно един детайл по нея и не посмяхме да я купим.Имаше някаква ел.кондика доп. ( не тази за студ. старт )и много особено реле на таблото , едно голямо, номера...
.Имах запитване към колега от форума за съвет по въпроса как да я подкараме, че не съм мн. наясно, но...така си остана
.Както и да е , да се върна по темата . А онази , която бях гледал ,на моя приятел ,на неговото Поло, беше с прорези ГНП–ето ,т.е. от някакъв по–стар модел ГНП. Думата ми беше , че колата си вървеше чудесно ,лошото е ,че нямах наблюдение , какво точно е махано–слагано ,за да стане .Все си мисля ,че само ГНП–ето и тръбичките към дюзите са взети от по-стария тип 1Y и това е ! А за студения старт е имало някакво пригаждане.



- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
samo_pechka написа:Тази помпа съм почти сигурен, че е с номер 0460484101 по Бош .Оригинал си е с раздвижно колело .Пак е по моторите на Ваг груп–1Y .Няма прорези в корпуса , т.е. центровката се прави от колелото. За сефте я видях такава на Голф –комби 96 г. Без "смукач" в купето( то не е баш смукач, лоста за р.авансатор ).Щяхме да я слагаме такава на кола на приятел , но не ми беше ясно един детайл по нея и не посмяхме да я купим.Имаше някаква ел.кондика доп. ( не тази за студ. старт )и много особено реле на таблото , едно голямо, номера...
.Имах запитване към колега от форума за съвет по въпроса как да я подкараме, че не съм мн. наясно, но...така си остана
.Както и да е , да се върна по темата . А онази , която бях гледал ,на моя приятел ,на неговото Поло, беше с прорези ГНП–ето ,т.е. от някакъв по–стар модел ГНП. Думата ми беше , че колата си вървеше чудесно ,лошото е ,че нямах наблюдение , какво точно е махано–слагано ,за да стане .Все си мисля ,че само ГНП–ето и тръбичките към дюзите са взети от по-стария тип 1Y и това е ! А за студения старт е имало някакво пригаждане.
На тази помпа отдолу има ел.клапан,който не съм го вързал един приятел ми каза че е за аванс който се командва от компютър,но и на двигателя от който го взех не беше вързан.Колата върви много добре и така единствено на 1800 оборота има лека вибрация която не мога да си обясня от къде идва.Но ще пробвам като закача този клапан имали изменение.И пак казвам единственото което се сменя е помпата и колелото от Лукаса всичко друго си е оригиналното.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Някакъв номер по помпата можеш ли да дадеш, старата помпа какво я направи? Мерси за инфото.
- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
grishitu написа:Някакъв номер по помпата можеш ли да дадеш, старата помпа какво я направи? Мерси за инфото.
Ами не се сетих да проверя преди да я кача,пък сега не мога да намеря някакъв номер.Старата помпа ще я продавам.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Човек дали няма как да видиш номер на помпата или да ме насочиш към майстора,който ти е правил смяната. Ще съм ти мнооооого благодарен 

- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
BruDoNe написа:Човек дали няма как да видиш номер на помпата или да ме насочиш към майстора,който ти е правил смяната. Ще съм ти мнооооого благодарен
Помпата я купих от Пловдив и колегата ми каза ,че са му я слагали в Съединение.Аз пък си я слагах сам.Ще потърся номер ако намеря ще пиша.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Всяка информация ще ми е полезна защото моята помпа е на път да издаде багажа .. 

- martin_2003
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
- Автомобил: POLO
- Двигател: AGR
- Местоположение: karlovo
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
BruDoNe написа:Всяка информация ще ми е полезна защото моята помпа е на път да издаде багажа ..
Огледах помпата обстойно има един надпис BOSCH и някакъв номер А400.Ако искаш мога да ти дам номера на колегата от Пловдив да ти обясни къде са му я слагали.Между другото майстора с който гледахме помпата ми каза че тези помпи Лукас са даже по издръжливи от БОШ защото вътре били на лагери,единствния проблем им е ако колата засмуква въздух и подкачващата помпа, която подава горивото към нагнетателния елемент,тя е в помпата и представлява две текстолитени перки,които се износват с времето и като не могат да дадат нужното налягане към елемента помпата прави проблеми.Та помпите Лукас не са толкова зле.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Ще съм ти благодарен да ми дадеш телефона на колегата. Дай го на лично съобщение .. Като идвам към карлово задължително ще има 

-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
привет и от мен карам шкода фелиция 1.9д с код АЕФ същият като на поло двигателя,моята помпа е сменяна с бош и до сега не съм имал прблеми гори ми 5.5 градско извън градско още не съм я пробвал(имам я от около 2 месеца),та човека от които я купувах ми каза че е сменяна и тази помпа му е понижила разхода с около 1 литър,и двигателя започнал да работи по добре с нея и била в пъти по елементарна за ремонт и повече маистори им разбирали,а лукаса я е пращал в гърция да му я правят защото никои не искал да се захваща с нея незнам до колко е вярно ако тои ме е излъгал и аз ви лъжа,но момчето изглеждаше много свястно и до сега не съм имал проблеми с колата Поздрави 

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH
Аз преди два месеца минах през сериозен ремонт на гнп-лукас,майстора ми е много добър,като я отвори се наложи да смени всички уплътнения и някакви лопатки,цената беше смразяваща,тогава взех друга гнп лукас втора ръка от моргата и от двете направи една читава,сега имам някои клапани за резервни части,тези от горе които са ,много са скъпи ако трябва да се купуват по отделно.Отказа с мотив , да смени гнп с бош,че няма да бъде по -добре,а имаше много по голям избор от гнп втора ръка а и тази интервенция с подръжката щеше да е около 50 лв.Както и да е ,сега работи много добре ,но наложи ли се още веднъж да се занимавам с гнп ще е за размяна,наистина лукас са си капризни,човека е спец по тях,но е ужасно скъпо частите ,които трябва да се купят.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта