Поло 1.9D AEF с BOSCH

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Вто 04 сеп 2012 21:06


Здравейте колеги които карате такива машини преди време прочетох една обява за такова поло с бош не повярвах и се обадих на човека който го разпродаваше на части и той ми каза че помпата му е бош,ходих до Пловдив да се уверя и се указа че е възможно двигател AEF с BOSCH след като се допитах до няколко човека които разбират от дизел казаха че е възможно, купих помпата и я качих на моето поло и какво да ви кажа много голяма промяна колата работи много по-добре просто сега ми прави кеф да си карам колата,човека от който я купих ми каза че и разхода му е паднал.Та да знаете всички с такива коли че е възможно да сложите бош.Качвам някои снимки ще кача и още.
Прикачени файлове
DSC05379.JPG
DSC05385.JPG




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот samo_pechka » Вто 04 сеп 2012 21:50


Няма да е лошо колега, да опишеш целия процес. В смисъл какво друго е било необходимо, за самата смяна. Аз самия съм виждал такова нещо , но откъде да знаех ,че не е оригинал :oops: мислех ,че то си е така фабрично с помпа Бош .Колата беше на приятел, който в последствие я продаде.Докато случайно във форума разбрах, че помпите са Лукас.Ще е важно за колеги с такова Поло, да научат малко повече подробности ,около замяната на Лукас с Бош .Поздрави.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот grishitu » Сря 05 сеп 2012 9:38


Колега сподели освен помпата друго сменял ли си? Интересуваме конкретно от каква кола е помпата, захващането как е осъществено, колелото на ангренажния ремък, електронния блок дето е под Lucas ползвали се(ако така се казва), дюзи сменят ли се, на какво налягане работи помпата и съответно дюзите, на какви обороти работи сега колата(преди трябва да се работила на около 980), разхода как е, максималната скорост как е и др. такива подробности.

Благодаря предварително и хубав ден.


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Сря 05 сеп 2012 13:32


[quote="grishitu"]Колега сподели освен помпата друго сменял ли си? Интересуваме конкретно от каква кола е помпата, захващането как е осъществено, колелото на ангренажния ремък, електронния блок дето е под Lucas ползвали се(ако така се казва), дюзи сменят ли се, на какво налягане работи помпата и съответно дюзите, на какви обороти работи сега колата(преди трябва да се работила на около 980), разхода как е, максималната скорост как е и др. такива подробности.

Благодаря предварително и хубав ден.Помпата я свалих от същия двигател,незнам точен модел тези помпи до колкото разбрах ги слагат на коли след 2000 година имало подобни на фиат браво захващането е същотото като на Лукаса и аванса се дава от колелото,колелото е от Лукаса става и нищо не се приправя има подобни помпи които са с вакуум отгоре но задължително трябва болтовете да захващат помпата от вътре.Първоначално мислех че помпата е от 1Y но не е имам снимки на свалената помпа ще ги кача някой който разбира повече може да каже на какви коли ги слагат тези помпи.Дюзите са си същите на 130 бара пак работи на около 950 оборота и като пусна климатика не се усеща по мощна е за разхода колегата дето я купих от него каза че градско му е свалила близо 2 литра аз я карам от скоро и не съм засичал още.При вървенето с лукаса след 3000 оборота усещах двигателя по шумен сякаш се тормози,сега на 3000 об. почти не се чува и набира много по бързо.Колкото мога ще отговарям на всеки.Поздрави.Сега видях ел. блока го махнах и взех плюса който го захранва и го вързах на помпата,това е цялото електричество по помпата другите кабели от лукаса ги отрязах и изолирах.
Прикачени файлове
IMG_20120901_133553.jpg
Снимките са малко лощи но нямах под ръка по мощен апарат
IMG_20120901_133623.jpg
IMG_20120901_133634.jpg
IMG_20120901_133642.jpg


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот samo_pechka » Сря 05 сеп 2012 16:25


Тази помпа съм почти сигурен, че е с номер 0460484101 по Бош .Оригинал си е с раздвижно колело .Пак е по моторите на Ваг груп–1Y .Няма прорези в корпуса , т.е. центровката се прави от колелото. За сефте я видях такава на Голф –комби 96 г. Без "смукач" в купето( то не е баш смукач :lol:, лоста за р.авансатор ).Щяхме да я слагаме такава на кола на приятел , но не ми беше ясно един детайл по нея и не посмяхме да я купим.Имаше някаква ел.кондика доп. ( не тази за студ. старт )и много особено реле на таблото , едно голямо, номера... :banghead: .Имах запитване към колега от форума за съвет по въпроса как да я подкараме, че не съм мн. наясно, но...така си остана :).Както и да е , да се върна по темата . А онази , която бях гледал ,на моя приятел ,на неговото Поло, беше с прорези ГНП–ето ,т.е. от някакъв по–стар модел ГНП. Думата ми беше , че колата си вървеше чудесно ,лошото е ,че нямах наблюдение , какво точно е махано–слагано ,за да стане .Все си мисля ,че само ГНП–ето и тръбичките към дюзите са взети от по-стария тип 1Y и това е ! А за студения старт е имало някакво пригаждане.


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Сря 05 сеп 2012 22:44


samo_pechka написа:Тази помпа съм почти сигурен, че е с номер 0460484101 по Бош .Оригинал си е с раздвижно колело .Пак е по моторите на Ваг груп–1Y .Няма прорези в корпуса , т.е. центровката се прави от колелото. За сефте я видях такава на Голф –комби 96 г. Без "смукач" в купето( то не е баш смукач :lol:, лоста за р.авансатор ).Щяхме да я слагаме такава на кола на приятел , но не ми беше ясно един детайл по нея и не посмяхме да я купим.Имаше някаква ел.кондика доп. ( не тази за студ. старт )и много особено реле на таблото , едно голямо, номера... :banghead: .Имах запитване към колега от форума за съвет по въпроса как да я подкараме, че не съм мн. наясно, но...така си остана :).Както и да е , да се върна по темата . А онази , която бях гледал ,на моя приятел ,на неговото Поло, беше с прорези ГНП–ето ,т.е. от някакъв по–стар модел ГНП. Думата ми беше , че колата си вървеше чудесно ,лошото е ,че нямах наблюдение , какво точно е махано–слагано ,за да стане .Все си мисля ,че само ГНП–ето и тръбичките към дюзите са взети от по-стария тип 1Y и това е ! А за студения старт е имало някакво пригаждане.

На тази помпа отдолу има ел.клапан,който не съм го вързал един приятел ми каза че е за аванс който се командва от компютър,но и на двигателя от който го взех не беше вързан.Колата върви много добре и така единствено на 1800 оборота има лека вибрация която не мога да си обясня от къде идва.Но ще пробвам като закача този клапан имали изменение.И пак казвам единственото което се сменя е помпата и колелото от Лукаса всичко друго си е оригиналното.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот grishitu » Чет 06 сеп 2012 22:24


Някакъв номер по помпата можеш ли да дадеш, старата помпа какво я направи? Мерси за инфото.


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Пет 07 сеп 2012 10:05


grishitu написа:Някакъв номер по помпата можеш ли да дадеш, старата помпа какво я направи? Мерси за инфото.

Ами не се сетих да проверя преди да я кача,пък сега не мога да намеря някакъв номер.Старата помпа ще я продавам.


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот BruDoNe » Пет 07 сеп 2012 17:01


Човек дали няма как да видиш номер на помпата или да ме насочиш към майстора,който ти е правил смяната. Ще съм ти мнооооого благодарен :beer


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Пет 07 сеп 2012 18:24


BruDoNe написа:Човек дали няма как да видиш номер на помпата или да ме насочиш към майстора,който ти е правил смяната. Ще съм ти мнооооого благодарен :beer

Помпата я купих от Пловдив и колегата ми каза ,че са му я слагали в Съединение.Аз пък си я слагах сам.Ще потърся номер ако намеря ще пиша.


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот BruDoNe » Съб 08 сеп 2012 18:07


Всяка информация ще ми е полезна защото моята помпа е на път да издаде багажа .. scare


Потребителски аватар
martin_2003
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 22:43
Автомобил: POLO
Двигател: AGR
Местоположение: karlovo

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот martin_2003 » Нед 09 сеп 2012 10:12


BruDoNe написа:Всяка информация ще ми е полезна защото моята помпа е на път да издаде багажа .. scare

Огледах помпата обстойно има един надпис BOSCH и някакъв номер А400.Ако искаш мога да ти дам номера на колегата от Пловдив да ти обясни къде са му я слагали.Между другото майстора с който гледахме помпата ми каза че тези помпи Лукас са даже по издръжливи от БОШ защото вътре били на лагери,единствния проблем им е ако колата засмуква въздух и подкачващата помпа, която подава горивото към нагнетателния елемент,тя е в помпата и представлява две текстолитени перки,които се износват с времето и като не могат да дадат нужното налягане към елемента помпата прави проблеми.Та помпите Лукас не са толкова зле.


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот BruDoNe » Нед 09 сеп 2012 22:02


Ще съм ти благодарен да ми дадеш телефона на колегата. Дай го на лично съобщение .. Като идвам към карлово задължително ще има :beer


lucata
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот lucata » Вто 11 сеп 2012 11:44


привет и от мен карам шкода фелиция 1.9д с код АЕФ същият като на поло двигателя,моята помпа е сменяна с бош и до сега не съм имал прблеми гори ми 5.5 градско извън градско още не съм я пробвал(имам я от около 2 месеца),та човека от които я купувах ми каза че е сменяна и тази помпа му е понижила разхода с около 1 литър,и двигателя започнал да работи по добре с нея и била в пъти по елементарна за ремонт и повече маистори им разбирали,а лукаса я е пращал в гърция да му я правят защото никои не искал да се захваща с нея незнам до колко е вярно ако тои ме е излъгал и аз ви лъжа,но момчето изглеждаше много свястно и до сега не съм имал проблеми с колата Поздрави :beer


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: Поло 1.9D AEF с BOSCH

Мнениеот stivenj » Вто 11 сеп 2012 16:31


Аз преди два месеца минах през сериозен ремонт на гнп-лукас,майстора ми е много добър,като я отвори се наложи да смени всички уплътнения и някакви лопатки,цената беше смразяваща,тогава взех друга гнп лукас втора ръка от моргата и от двете направи една читава,сега имам някои клапани за резервни части,тези от горе които са ,много са скъпи ако трябва да се купуват по отделно.Отказа с мотив , да смени гнп с бош,че няма да бъде по -добре,а имаше много по голям избор от гнп втора ръка а и тази интервенция с подръжката щеше да е около 50 лв.Както и да е ,сега работи много добре ,но наложи ли се още веднъж да се занимавам с гнп ще е за размяна,наистина лукас са си капризни,човека е спец по тях,но е ужасно скъпо частите ,които трябва да се купят.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: levskarq77 и 21 госта