Иво, той пешката все така си пише, гаче се кара на някой
Ама виж - уточнението, че след гасене продължава да работи перката толкова време си беше важно

Принципно за перките ти отговаря датчик, дето е на самия радиатор.
Има и известно преплитане на нещата от модула за климатика, но това не би трябвало да е важно при теб - щом си загасил - не би трябвало климатика да играе в играта.
При 2Е (и не само) има още един датчик, който пуска перките.
При мен се намира над изпускателния колектор (предполагам, ако има, и при теб ще е там) и служи ако се вдигне много температурата под капака да пусне вентилаторите да охлади малко.
В повечето случаи той е причината да заработят перките след изгасяне на мотора.
С 1 проводник е, работи спрямо 'маса'.
Но идеята за майстор не е лоша
Дон Василий скоро ще се връща подочувам, а и при Мишо (и Никси) също ще получиш качествено обслужване
