Ако си забелязал комплекта на ЛЮК няма демферен феродов диск, а същия е твърд и липсват обиращите вибрациите пружини. Според мен именно те ще компенсират тази отрицателна вибрация, защото ми прави впечатлението, че са направени доста по големи и масивни от стандартните.
и след два поста:
Тъй като този синдром го имаше и преди смяната, си мислех,че същия е от аксиалния лагер, но уви - лагера вече е нов. Даже в следствие на твърдата връзка /едномасов маховик, нов феродов и притискател/ шумът се усили...
Излиза, че въпросният лагер на скоростите явно се товари повече с нов едномасов, щом като рученето е по-отчетливо след смяната, отколкото със стар демпфер, който е за смяна, ако правилно съм разбрал от постовете ти. Или поне аз така си го обяснявам де
